Mark Nauta - ///M power + Lexus CT200h
- Fabian
Re: Mark Nauta - ///M power -- > Lexus
Gefeliciteerd Mark!
Succes bij dit mooie bedrijf, een van de betere dealer-organisaties hier in het zuiden. Ik werk er altijd fijn mee samen iniedergeval. De Marketing was volgens mij al best aardig daar, maar dat ga jij nog eens even een slagje verbeteren! SUCCES!!!!
En veel fun met je Lexus, heerlijke auto!! Had hem ook willen bestellen, maar door vreemde lease-regeling (jaja, en dat bij een leasemij) is dat hem niet geworden. Het is een Einer geworden.
Succes bij dit mooie bedrijf, een van de betere dealer-organisaties hier in het zuiden. Ik werk er altijd fijn mee samen iniedergeval. De Marketing was volgens mij al best aardig daar, maar dat ga jij nog eens even een slagje verbeteren! SUCCES!!!!
En veel fun met je Lexus, heerlijke auto!! Had hem ook willen bestellen, maar door vreemde lease-regeling (jaja, en dat bij een leasemij) is dat hem niet geworden. Het is een Einer geworden.
- Adje ///M3
Succes in de verdere toekomst Mark. Enjoy the hybrid 
- Petrolhead Tom
Mark gefeliciteerd man! Heel veel succes met je nieuwe baan.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Thanks Christoph! Ja, Luxury Line was de duurste. Heb lang getwijfeld, had eigenlijk mijn keuze voor de Business Line Pro gemaakt, die heeft geen leer, maar een soort alcantara, wat ik erg fijn vond. Maar toen stond er een witte met zwart leer bij ons in de showroom en was ik om. Ik had al eerder getwijfeld vanwege enkele leuke opties, waaronder die waanzinnige audio van Mark Levinson. Enige dat ik nu niet heb is schuifdak en radar cruise control.Christoph schreef:Nice Mark! Dat is geen verkeerde auto. Luxury line is gelijk de duurste die je kon vinden?Gefeliciteerd! Baan klinkt echt super!
Wat is snel? Levertijd is lang i.v.m. het succes en de troubles in Japan. Zal vermoedelijk nov/dec worden. Dus januari rijden. Dat is niet snel dus. Maar ja, de full options Prius die ik nu heb is geen gekke 'wachtauto'.Wouter81 schreef:Met je baan had ik je al gefeliciteerd (Frjentsjer boppe) maar nu ook met de auto, altijd nice. Van de hybrides duidelijk de mooiste, de Lexus. Have fun, hopen dat 'ie snel komt. 8)
Jac en jij gaan way back?duifjes.com schreef:Feli Mark!
Lexus...tsja wat kan ik daar aan toevoegen![]()
ps. gezellig bij Ome Sjack
Er zijn offers gebracht. 1 daarvan was het niet doorzetten van mijn bedrijf, althans niet op dezelfde voet, maar dat wordt dus weer veredeld hobbyen. De ander is de studie. De scriptie bleef er maar bij (zoals wij al eens hadden besproken) en het risico was er dat ik het gewoon niet op tijd ging redden. Dit kwam toen opeens voorbij vanuit het niets. Zo'n treintje waar je gewoon op moet stappen. Ik acht mijn werkervaring op deze plek in deze functie voor mij persoonlijk als meer waardevol dan het papiertje. Wel rond ik mijn laatste bachelor vak af zodat ik dat diploma heb en heb ik certificaten voor alle Master-vakken. Wellicht jammer zo in het zicht van de haven, maar zoals gezegd, het risico bestond dat het ook uberhaupt niet ging lukken. Nu heb ik deze keuze gemaakt en daar heb ik geen seconde spijt van gehad.///Martin schreef:Gefeliciteerd met de job Mark. Heb je je studie ook afgerond?
Met wie doe je dan zaken Fabian? Matteo of Daan? Marketing is daar zeker op orde, een reden voor mij om juist aan boord te komen nu. Tijd voor versie 2.0Fabian schreef:Gefeliciteerd Mark!
Voor de rest iedereen bedankt voor de positieve reacties!
- Jelte Jongsma
Zo zie je maar weer hoe belangrijk netwerken is. Gefeliciteerd Mark!
Over je studie: Misschien zonde, maar ik denk dat de werkervaring die je nu opdoet en de certificaten van je Mastervakken een uitstekende basis vormen. Sterker nog, ik zou op dit moment precies hetzelfde doen
Over je studie: Misschien zonde, maar ik denk dat de werkervaring die je nu opdoet en de certificaten van je Mastervakken een uitstekende basis vormen. Sterker nog, ik zou op dit moment precies hetzelfde doen
- Ravin ///M
Feli Mark, wat een geweldige start van je carrière!
- dvh
Geen makkelijke baan, wel een uitdagende !
Die dealers, is dat allemaal " van dorst" of zijn het partners die ebij in zitten ?
Ik heb 4 - 6 vergaderingen/seminairs of hoe je het wil noemen over de beleidsvoering van ons bedrijf per jaar.
Alle aandeelhouders zijn dan aanwezig en o.a. Marketing moet op die momenten zijn plannen overbrengen op het publiek. Altijd een spannende gewaarwording
Maar desalniettemin een erg gave " startersbaan "
Die dealers, is dat allemaal " van dorst" of zijn het partners die ebij in zitten ?
Ik heb 4 - 6 vergaderingen/seminairs of hoe je het wil noemen over de beleidsvoering van ons bedrijf per jaar.
Alle aandeelhouders zijn dan aanwezig en o.a. Marketing moet op die momenten zijn plannen overbrengen op het publiek. Altijd een spannende gewaarwording
Maar desalniettemin een erg gave " startersbaan "
- Mark Nauta
@ dvh. Ja, startersbaan mag inderdaad tussen " ". Het is een volwaardige job, meer dan full time inzet vereist. Maar zoals eerder door anderen aangehaald, een waanzinnige start.
We hebben dus 11 dealers. Ze vallen allemaal onder Van Dorst Automotive, maar 2 Toyota dealers dragen een andere naam (vanuit het verleden). Ja, marketing blijft voor veel 'vastgeroeste' mensen toch een put waar alleen maar geld in moet en niet direct uit komt. Gelukkig is Van Dorst al aardig van productgericht naar marketinggericht gegaan. Aan mij dat verder door te zetten.
@ Jelte. Thanks mate!
We hebben dus 11 dealers. Ze vallen allemaal onder Van Dorst Automotive, maar 2 Toyota dealers dragen een andere naam (vanuit het verleden). Ja, marketing blijft voor veel 'vastgeroeste' mensen toch een put waar alleen maar geld in moet en niet direct uit komt. Gelukkig is Van Dorst al aardig van productgericht naar marketinggericht gegaan. Aan mij dat verder door te zetten.
@ Jelte. Thanks mate!
- Niels
- Auto: Prius+
Gefeliciteerd met de baan Mark! Auto is leuk maar blijft bijzaak natuurlijk
Ben wel eens bij "De Toyota" geweest in Breda, maakte wel een positieve indruk
Ben wel eens bij "De Toyota" geweest in Breda, maakte wel een positieve indruk
- GTRene
nu ik van Dorst en het zuiden nog eens door laat dringen...
kan het zijn dat zei ooit een Maserati Shamal verkocht hebben aan mijn pa?
ja das dan al euh een jaar of 14<>16 geleden denk
een hele mooie, heeft ie aardig wat jaren gehad.
kan het zijn dat zei ooit een Maserati Shamal verkocht hebben aan mijn pa?
ja das dan al euh een jaar of 14<>16 geleden denk
een hele mooie, heeft ie aardig wat jaren gehad.
- RVV
Ook nog even via deze weg Feli Mark 
- duifjes.com
Mark Nauta schreef:Thanks Christoph! Ja, Luxury Line was de duurste. Heb lang getwijfeld, had eigenlijk mijn keuze voor de Business Line Pro gemaakt, die heeft geen leer, maar een soort alcantara, wat ik erg fijn vond. Maar toen stond er een witte met zwart leer bij ons in de showroom en was ik om. Ik had al eerder getwijfeld vanwege enkele leuke opties, waaronder die waanzinnige audio van Mark Levinson. Enige dat ik nu niet heb is schuifdak en radar cruise control.Christoph schreef:Nice Mark! Dat is geen verkeerde auto. Luxury line is gelijk de duurste die je kon vinden?Gefeliciteerd! Baan klinkt echt super!
Wat is snel? Levertijd is lang i.v.m. het succes en de troubles in Japan. Zal vermoedelijk nov/dec worden. Dus januari rijden. Dat is niet snel dus. Maar ja, de full options Prius die ik nu heb is geen gekke 'wachtauto'.Wouter81 schreef:Met je baan had ik je al gefeliciteerd (Frjentsjer boppe) maar nu ook met de auto, altijd nice. Van de hybrides duidelijk de mooiste, de Lexus. Have fun, hopen dat 'ie snel komt. 8)
Jac en jij gaan way back?duifjes.com schreef:Feli Mark!
Lexus...tsja wat kan ik daar aan toevoegen![]()
ps. gezellig bij Ome Sjack. Jullie zullen mekaar vast en zeker af en toe gesproken hebben inderdaad.
Er zijn offers gebracht. 1 daarvan was het niet doorzetten van mijn bedrijf, althans niet op dezelfde voet, maar dat wordt dus weer veredeld hobbyen. De ander is de studie. De scriptie bleef er maar bij (zoals wij al eens hadden besproken) en het risico was er dat ik het gewoon niet op tijd ging redden. Dit kwam toen opeens voorbij vanuit het niets. Zo'n treintje waar je gewoon op moet stappen. Ik acht mijn werkervaring op deze plek in deze functie voor mij persoonlijk als meer waardevol dan het papiertje. Wel rond ik mijn laatste bachelor vak af zodat ik dat diploma heb en heb ik certificaten voor alle Master-vakken. Wellicht jammer zo in het zicht van de haven, maar zoals gezegd, het risico bestond dat het ook uberhaupt niet ging lukken. Nu heb ik deze keuze gemaakt en daar heb ik geen seconde spijt van gehad.///Martin schreef:Gefeliciteerd met de job Mark. Heb je je studie ook afgerond?
Met wie doe je dan zaken Fabian? Matteo of Daan? Marketing is daar zeker op orde, een reden voor mij om juist aan boord te komen nu. Tijd voor versie 2.0Fabian schreef:Gefeliciteerd Mark!
Succes bij dit mooie bedrijf, een van de betere dealer-organisaties hier in het zuiden. Ik werk er altijd fijn mee samen iniedergeval. De Marketing was volgens mij al best aardig daar, maar dat ga jij nog eens even een slagje verbeteren! SUCCES!!!!.
Voor de rest iedereen bedankt voor de positieve reacties!
Mark...Lexus heb ik tijdje gezeten Toyota 8 jaar dus ken de organisatie wel ja.......
Ken Ferrie de Nere van vroeger nog wel...zie dat de kleine duivel er niet meer zit....
Owja schijnt dat Ome Jac...mooie dochters heeft
- Mark Nauta
@ Jacco.
Ferrie zit er nog steeds hoor!
En me één van de dochters van Jac zat ik vandaag nog om de tafel.
Ferrie zit er nog steeds hoor!
En me één van de dochters van Jac zat ik vandaag nog om de tafel.
- Aerschtuner
Gefeliciteerd, klinkt als een hele toffe baan voor een starter! Hell, sowieso een hele toffe baan natuurlijk.
-
Christoph
Mark,
Wij hebben het ook over thesis drama gesproken, en je weet dat ik ook liever andere dingen deed. Maar ik denk toch dat het een erg goede beslissing was om het af te maken. Het is zonde van je kennis & kunde, en je toekomstige carrière om deze laatste stap niet door te zetten.... Ik weet 100% zeker dat je daar later spijt van krijgt.
Wij hebben het ook over thesis drama gesproken, en je weet dat ik ook liever andere dingen deed. Maar ik denk toch dat het een erg goede beslissing was om het af te maken. Het is zonde van je kennis & kunde, en je toekomstige carrière om deze laatste stap niet door te zetten.... Ik weet 100% zeker dat je daar later spijt van krijgt.
- PeerH
Gefeliciteerd! Leuke veeleisende, maar zeker uitdagende baan! Succes!!
- cooldragon
gefeliciteerd Mark!
-
allen
Mwoah, ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen. In dit geval kiest hij voor werkervaring. Imho is dat net zo belangrijk. Ik zeg altijd maar dat foute beslissingen niet bestaan. Het hele leven bestaat uit keuzes maken en vooruit kijken. Je weet ook niet of hij diezelfde kans had gehad als hij eerst z'n studie 100% had afgerond. Dus in dat opzicht kan ik Mark alleen maar feliciteren en succes wensen!Christoph schreef:Mark,
- Tristan
Gefeliciteerd Mark!
Over studie en werk. Tja, is beide wat voor te zeggen. Als dit een baan is die helemaal in je straatje past en de arbeidsvoorwaarden goed zijn, waarom niet. Andere kant, is ook zonde om de studie waar een hoop tijd en geld in zit niet af te maken. Met het diploma was er ook vast wel een andere goede baan gekomen.
Maar goed, keuzes moet je maken en weet pas achteraf welke de beste was. Dus neus vooruit en werken aan die toekomst!
Over studie en werk. Tja, is beide wat voor te zeggen. Als dit een baan is die helemaal in je straatje past en de arbeidsvoorwaarden goed zijn, waarom niet. Andere kant, is ook zonde om de studie waar een hoop tijd en geld in zit niet af te maken. Met het diploma was er ook vast wel een andere goede baan gekomen.
Maar goed, keuzes moet je maken en weet pas achteraf welke de beste was. Dus neus vooruit en werken aan die toekomst!
-
Christoph
Die baan is geweldig, ik zeg alleen dat hij wellicht de kans niet moet laten liggen om die thesis af te schrijven (naast de baan). Het is even zwaar maar je gaat er later veel aan hebben. Als je zo dichtbij het einde zit...!
- Mark Nauta
Ik ben het met je eens Christoph. Heb ik ook geprobeerd te doen, maar dat is ech no go. Ik heb er gewoon echt geen tijd voor. Ik had nog eigen klanten van marknauta.nl en deze job is echt ruim full time. Ik rond nog mijn laatste bachelor vak af en voor de rest heb ik echt geen tijd. Per 1 september verlopen mijn cijfers (80% ervan) en dan zou de scriptie dus al op 1 aug. klaar moeten zijn. Dat is nu niet meer te doen, en was 2 maanden terug ook al een moeilijke kwestie.Christoph schreef:Die baan is geweldig, ik zeg alleen dat hij wellicht de kans niet moet laten liggen om die thesis af te schrijven (naast de baan). Het is even zwaar maar je gaat er later veel aan hebben. Als je zo dichtbij het einde zit...!
Dat alles, en natuurlijk de inhoud etc van de baan, hebben mij tot deze weloverwogen beslissing doen komen. Of ik daar spijt van krijg, dat zou kunnen. Mezelf kennende gaat dat wel meevallen. Ik ben meer een praktisch uitvoerend iemand en voel me dan ook meer thuis op dat niveau. De bagage die ik nu extra heb (incl. Bachelor diploma en certificaten) is gewoon een dikke plus. Zeker i.c.m. de werkervaring is dat voor de toekomst ook een goede combi.
- Snipe
Sommige mensen verliezen even uit het zicht dat een opleiding niet in eerste instantie bedoeld is om een diploma te halen, maar om iets te leren. Daar staat tegenover dat dat niet alleen in dit topic gebeurt, maar ook op de arbeidsmarkt.
- Joop
...precies; zo'n papiertje zegt soms ook nog helemaal niets.
Ze hebben mij nog nooit om dat velletje gevraagd...
...maarreuhh gefeliciteerd Mark (had 't al hier en daar tussen de regels vernomen, dus bij deze).
...en natuurlijk succes met de Lexus; 't zal wel even wat anders zijn dan de Bimmer.
Ze hebben mij nog nooit om dat velletje gevraagd...
...maarreuhh gefeliciteerd Mark (had 't al hier en daar tussen de regels vernomen, dus bij deze).
...en natuurlijk succes met de Lexus; 't zal wel even wat anders zijn dan de Bimmer.
- Alfa Male
- Auto: 993 Carrera
Hee, deze update was even langs me heen gegaan. Gefeliciteerd met de job Mark! En nou snel sparen voor die Transaxle als funcar
.
-
Shakes
Van een M3 naar Hybride
SMH
Goed bezig marknauta.nl
SMH
Goed bezig marknauta.nl