Maal 3 of 4 zal er dichter in de buurt liggen.Stéphane schreef:Ik denk dat de schade zo'n €2,5-3K gaat zijn.
Wel balen, en afkloppen dat er niemand gewond is!
Maal 3 of 4 zal er dichter in de buurt liggen.Stéphane schreef:Ik denk dat de schade zo'n €2,5-3K gaat zijn.
Ik stond zelf links voorgesorteerd als het ware. En daarna stond mijn auto stil zoals op de foto en ik zag haar auto door rollen/rijden tegen de lantaarnpaal. Ze had niet uitgeweken of geremd verder dus dat gebeurde eigenlijk gewoon zo.GTRene schreef:damn...pech zegmaar is die dame naderhand ook nog tegen die lantaarnpaal gereden?
gelukkig heb je zelf niks, maar schade lijkt meer tegen de 5K aan te zitten![]()
succes met de afhandeling, die is weer een week of 4 uit de running
Bedankt.JWD schreef:Ai zonde zeg, zo te zien heeft je voorwielophanging een aardige opdonder gehad.
Geen idee hoeveel techniek er nog in de voorkant van de Smart zit maar dit lijkt me ook wel wat meer dan 2,5 - 3k schade.
Gelukkig geen lichamelijk letsel.
Inderdaadwooter schreef:![]()
![]()
![]()
So man, het is ons weekje niet...
A Smart thing to doStéphane schreef:@Maik: Smart was lease inderdaad. En die gaat ook niet meer terugkomen.
Dank je. Gelukkig niet de Elise, nee. Mijn god, dan was ik helemaal gek geworden. Niet dat ik blij ben met dit verhaal dan verder natuurlijkCapo_Miel schreef:Goed dat jullie beide er relatief goed vanaf zijn gekomen.
Moet eerlijk zeggen dat ik erg schrok en dacht dat het de elise was... (las eerst iets van 3 a 5k schade. dus toen stond me hart stil.)
Jammer dat jij nooit met de roadster bent meegereden, want het was echt een leuke autoGTRene schreef:A Smart thing to do