Mark Nauta - ///M power + Lexus CT200h
- Jelmer850i
Re: Mark Nauta - ///M power
Wat kost zo'n taxatie ? en hoe lang is zo'n taxatie geldig?
- Erik K.
Meestal va 65euro en 3 jaar geldig, maar kan verschillen per verzekering.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
@ VWK, bedankt voor je uitgebreide uiteenzetting. Ik zal eens even gaan kijken wat ik nu neem.
@ Jelmer.
Ik moest 85 euro betalen. Heb het laten doen bij Jack v/d Hoek van Classic Car Taxaties in Zwartewaal (bij Rotterdam), na een tip van Perry. Over de geldigheid weet ik niets te melden. Weet alleen dat nu op basis van deze taxatie mijn premie is bepaald.
@ Jelmer.
Ik moest 85 euro betalen. Heb het laten doen bij Jack v/d Hoek van Classic Car Taxaties in Zwartewaal (bij Rotterdam), na een tip van Perry. Over de geldigheid weet ik niets te melden. Weet alleen dat nu op basis van deze taxatie mijn premie is bepaald.
- Martin van der Zwaard
En van die taxatiewaarde gaan ze dus ook uit bij diefstal of schade??
-
siep wokkel
Ik heb nog wel een setje ds2 velgen die ik wel wil ruilen tegen je velgen. Mijne zijn netjes.
.
.
- Snipe
Een bijkomend voordeel is dat je dan nu ook eindelijk eens goede foto's van je auto hebtMark Nauta schreef:Heb het laten doen bij Jack v/d Hoek van Classic Car Taxaties in Zwartewaal (bij Rotterdam)
- Mark Nauta
Ja uiteraard.Martin van der Zwaard schreef:En van die taxatiewaarde gaan ze dus ook uit bij diefstal of schade??
Wat zijn ds2's?siep wokkel schreef:Ik heb nog wel een setje ds2 velgen die ik wel wil ruilen tegen je velgen. Mijne zijn netjes.
.
You are lulloSnipe schreef:Een bijkomend voordeel is dat je dan nu ook eindelijk eens goede foto's van je auto hebtMark Nauta schreef:Heb het laten doen bij Jack v/d Hoek van Classic Car Taxaties in Zwartewaal (bij Rotterdam)
-
Xave30
Double Spoke II's
- Mark Nauta
En hoe zien die er uit?
-
siep wokkel
Kijk even in mijn topic, individual project.
- Mark Nauta
Ik heb ze bekeken, maar die wielen vind ik niet zo mooi. Ik zou de mijne alleen vervangen voor styling 22.
- Mark Nauta
- Update -
Een enkeling van jullie heeft het wellicht al gehoord, of heb ik het al verteld, dat ik sinds een kleine 2 maanden niet meer als fulltime student door het leven ga. Nu bestonden de laatste 2 jaren natuurlijk voornamelijk al uit mijn eigen fotografie bedrijfje waarbij de activiteiten steeds meer de verschuiving ook maakte naar het geven van fototrainingen en marketing gerelateerde zaken.
9 weken terug werd mij door een klant van me een geweldige baan aangeboden. Het had voor mij persoonlijk nogal wat gevolgen, dus heb er even een weekend over na gedacht en ben toen mee gegaan in de al lopende sollicitatieronde. Nog geen 2 weken later was de handtekening onder het contract gezet. Sinds 7 weken ben ik actief als Manager Marketing en CRM voor Van Dorst Automotive in Breda. Hier ben ik persoonlijk verantwoordelijk voor de marketing van de gehele groep, bestaande uit 8 Toyota-dealers, 2 Suzuki-dealers, 1 Lexus-dealer, 2 schadebedrijven, een Lease&fleetsales afdeling, een Finance&Insurance tak en een Shell station. Een hele uitdaging dus, die ik met beide handen heb aangegrepen!
Bij deze functie hoort natuurlijk ook een auto. De afgelopen weken is dat een beetje een wisseling van de wacht geweest. Auris, Avensis en Prius hebben de revue al gepasseerd, maar afgelopen week heb ik dan voor het eerst mijn eerste nieuwe auto uit mogen zoeken. Het is nog even geduld tot hij er is (door de troubles in Japan) en tot die tijd zal ik een Prius rijden, maar onderweg is:
- Lexus CT 200h Luxury Line
Kleur: Pearl White met zwart lederen bekleding en antraciete wielen.
Deze uitvoering is o.a. voorzien van LED koplampen, climate control, achteruitrijcamera, regensensor, Smart entry & Start system, dimmende binnen en buitenspiegels, Hard Disk drive navigatie, Performace dempers en een magnifiek 13 speaker tellend Mark Levinson 7.1 audio-systeem.
Een overcomplete auto dus en een waar ik erg erg blij mee ben. Nu nog een hele tijd geduld opbrengen en dan lekker daily van een erg fijne auto gaan genieten!
Een enkeling van jullie heeft het wellicht al gehoord, of heb ik het al verteld, dat ik sinds een kleine 2 maanden niet meer als fulltime student door het leven ga. Nu bestonden de laatste 2 jaren natuurlijk voornamelijk al uit mijn eigen fotografie bedrijfje waarbij de activiteiten steeds meer de verschuiving ook maakte naar het geven van fototrainingen en marketing gerelateerde zaken.
9 weken terug werd mij door een klant van me een geweldige baan aangeboden. Het had voor mij persoonlijk nogal wat gevolgen, dus heb er even een weekend over na gedacht en ben toen mee gegaan in de al lopende sollicitatieronde. Nog geen 2 weken later was de handtekening onder het contract gezet. Sinds 7 weken ben ik actief als Manager Marketing en CRM voor Van Dorst Automotive in Breda. Hier ben ik persoonlijk verantwoordelijk voor de marketing van de gehele groep, bestaande uit 8 Toyota-dealers, 2 Suzuki-dealers, 1 Lexus-dealer, 2 schadebedrijven, een Lease&fleetsales afdeling, een Finance&Insurance tak en een Shell station. Een hele uitdaging dus, die ik met beide handen heb aangegrepen!
Bij deze functie hoort natuurlijk ook een auto. De afgelopen weken is dat een beetje een wisseling van de wacht geweest. Auris, Avensis en Prius hebben de revue al gepasseerd, maar afgelopen week heb ik dan voor het eerst mijn eerste nieuwe auto uit mogen zoeken. Het is nog even geduld tot hij er is (door de troubles in Japan) en tot die tijd zal ik een Prius rijden, maar onderweg is:
- Lexus CT 200h Luxury Line
Kleur: Pearl White met zwart lederen bekleding en antraciete wielen.
Deze uitvoering is o.a. voorzien van LED koplampen, climate control, achteruitrijcamera, regensensor, Smart entry & Start system, dimmende binnen en buitenspiegels, Hard Disk drive navigatie, Performace dempers en een magnifiek 13 speaker tellend Mark Levinson 7.1 audio-systeem.
Een overcomplete auto dus en een waar ik erg erg blij mee ben. Nu nog een hele tijd geduld opbrengen en dan lekker daily van een erg fijne auto gaan genieten!
Laatst gewijzigd door Mark Nauta op 06 jun 2011, 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- ErikMartijn
Re: Mark Nauta - ///M power -- > Lexus
Gefeliciteerd! Lijkt me een prachtige baan!
Mooie auto op zich, die Lexus.... ben alleen bang dat je er niet veel DF aan zal beleven. Voor een woon- werkverkeer auto is dat geen probleem, maar ik hoop dus niet dat je de ///M weg doet, zou zonde zijn.
Mooie auto op zich, die Lexus.... ben alleen bang dat je er niet veel DF aan zal beleven. Voor een woon- werkverkeer auto is dat geen probleem, maar ik hoop dus niet dat je de ///M weg doet, zou zonde zijn.
-
Aernoudt
Gefeliciteerd met je eerste full-time job
Maak er wat moois van!
- Michel P
Congrats en succes kerel, en kijk uit naar je ervaringen met de hybride.
Michel
Michel
- Mark Nauta
Die baan is zeker super! Het is hard werken op een geweldige positie in een erg leuk bedrijf.ErikMartijn schreef:Gefeliciteerd! Lijkt me een prachtige baan!![]()
De M3 gaat vooralsnog niet weg, al ben ik wel voornemens hem er over niet al te lange tijd wel uit te doen. Maar dan puur om de reden om er wel een vervanger voor in de plaats te brengen. Of iets waarmee mijn vriendin door de week ook naar haar werk kan en waar ik me in het weekend mee kan vermaken, bv een Cooper S. Of ik ga volgend jaar kijken naar een Porsche 968 CS o.i.d.
- Martin van der Zwaard
Mark, gefeliciteerd met je job!! Klinkt als een zeer mooie uitdaging.
En mocht je (het bedrijf) nog eens iemand zoeken, je weet me te vinden
En mocht je (het bedrijf) nog eens iemand zoeken, je weet me te vinden
-
Xave30
Proficiat met je nieuwe baan en carriere Mark!
-
Christoph
Nice Mark! Dat is geen verkeerde auto. Luxury line is gelijk de duurste die je kon vinden?
Gefeliciteerd! Baan klinkt echt super! 
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Met je baan had ik je al gefeliciteerd (Frjentsjer boppe
) maar nu ook met de auto, altijd nice. Van de hybrides duidelijk de mooiste, de Lexus. Have fun, hopen dat 'ie snel komt. 8)
- duifjes.com
Feli Mark!
Lexus...tsja wat kan ik daar aan toevoegen
ps. gezellig bij Ome Sjack
Lexus...tsja wat kan ik daar aan toevoegen
ps. gezellig bij Ome Sjack
- GTRene
dat klinkt wel als veul in 1 keer
gefeliciteerd, klinkt als een goede baan
gefeliciteerd, klinkt als een goede baan
- MartijnGizmo
Muesli stofzuigen! 
Gefeliciteerd man!
Gefeliciteerd man!
- Peric
Gefeliciteerd met je baan Mark, erg tof als eerste baan..
En natuurljik ook met de Lexus..
En natuurljik ook met de Lexus..
- ///Martin
Gefeliciteerd met de job Mark. Heb je je studie ook afgerond?