Een diesel koop je vanwege de kilometer kostprijs, niks meer niks minder. Helaas is dat voor velen daarom een must (zit zelf ook in die categorie ivm 60K+ per jaar). Met een 530d of een 535d hoef je je echter toch ook niet te schamen ?
Met 'n 520d ook niet hoor, dan kom je ECHT (relatief) voordelig uit per kilometer.Pingus schreef:Ligt het aan mij als ik zeg: wat the fuck, maakt een paar tienden verschillen van 100 - 200 aan accelleratie uit ?!![]()
Een diesel koop je vanwege de kilometer kostprijs, niks meer niks minder. Helaas is dat voor velen daarom een must (zit zelf ook in die categorie ivm 60K+ per jaar). Met een 530d of een 535d hoef je je echter toch ook niet te schamen ?
Macboy schreef:Robin: 1 op 13 ga je nooit halen met een 535d. Reken maar gewoon op 1 op 10 schat ik ?
2 stuks dus neem ik aan.Arthur schreef:Zag gisteren een matzwarte (gewrapped?) 5-serie. Cool. Zal het kenteken eens checken wat het was. 2 dubbele pijpjes links had 'ie iig. Maar dat hebben er wellicht meer...
Kom maar op ouweRobin schreef:Het is natuurlijk geen slalomking/bochtenridder als kleiner grut van BMW en concurrentie, maar Ringweg A10 Amsterdam met die 70kmh bochten (U RIJDT TE SNEL borden), nou lekker 110/15 erdoor halfnat.
Dat zie ik 'n lullo in z'n 997 daar niet doen. No way. :jenna:
Sinds wanneer heb jij 'n 997?Sjoerd schreef:Kom maar op ouweRobin schreef:Het is natuurlijk geen slalomking/bochtenridder als kleiner grut van BMW en concurrentie, maar Ringweg A10 Amsterdam met die 70kmh bochten (U RIJDT TE SNEL borden), nou lekker 110/15 erdoor halfnat.
Twee stuks links, iddRobin schreef:2 stuks dus neem ik aan.Arthur schreef:Zag gisteren een matzwarte (gewrapped?) 5-serie. Cool. Zal het kenteken eens checken wat het was. 2 dubbele pijpjes links had 'ie iig. Maar dat hebben er wellicht meer...
Da's alles qua motorisering behalve de 535i/d en 550i.
Verschil zie jij niet, zo snel kom ik je voorbij! (met m'n handbakRobin schreef:Sinds wanneer heb jij 'n 997?Sjoerd schreef:Kom maar op ouweRobin schreef:Het is natuurlijk geen slalomking/bochtenridder als kleiner grut van BMW en concurrentie, maar Ringweg A10 Amsterdam met die 70kmh bochten (U RIJDT TE SNEL borden), nou lekker 110/15 erdoor halfnat.