Witje...
Stop alles in ECC zei die gast........ en ik geloofde hem ook niet

Hebben mensen dat echt gedaan? Geld dumpen in een shitcoin die niet eens op een fatsoenlijke index stond omdat iemand on the innernetz dat zei? Comedy gold
Nasleep van 2017 he. Alles pumpte toen zonder reden. Was eigenlijk niks dat achterbleef, alleen ging de een sneller dan de ander.HSR schreef: 30 apr 2024, 11:51Hebben mensen dat echt gedaan? Geld dumpen in een shitcoin die niet eens op een fatsoenlijke index stond omdat iemand on the innernetz dat zei? Comedy gold![]()
Dat ligt niet aan jou. Dat is ook niet te begrijpen en in feite ook klingklare onzin. Het bestaat alleen maar omdat er een bepaalde omvang populatie in gelooft.Martijn_bmw schreef: 30 okt 2024, 18:36 .... ik kan gewoon niet begrijpen hoe een wiskundige formule waar je verder niks aan hebt zoveel geld waard kan zijn...
Les 1 van de Oostenrijkse economische school: alle waarde is subjectief.MParallel schreef: 30 okt 2024, 18:57Dat ligt niet aan jou. Dat is ook niet te begrijpen en in feite ook klingklare onzin. Het bestaat alleen maar omdat er een bepaalde omvang populatie in gelooft.Martijn_bmw schreef: 30 okt 2024, 18:36 .... ik kan gewoon niet begrijpen hoe een wiskundige formule waar je verder niks aan hebt zoveel geld waard kan zijn...
Als dat weg is, *plop*.
veejay schreef: 30 okt 2024, 19:17 Interessante uitleg Wouter, waar kan ik meer info vinden (voor beginners)? Ik heb wat tijd&geld nu om me er wat in te verdiepen. Ik zie door de bomen het bos even niet.
Zoals Clint Eastwood ooit zei: als je garantie wilt moet je een stofzuiger kopen!JP schreef: 30 okt 2024, 19:03 Ik wil het fenomeen crypto niet afkraken, en zou er best een leuk bedrag in willen stoppen, maar wie kan me garanderen dat als ik over 5-10-15jaar wil cashen, dit nog kan? Dan koop ik liever een paar kilo goud en bewaar dit in een oude sok.
![]()
Ah vandaar. Aan die school heb ik geen opleiding gevolgd.Wouter81 schreef: 30 okt 2024, 19:36 ...
Les 1 van de Oostenrijkse economische school: alle waarde is subjectief.
Goed punt. Ik vraag het me ook af. Stel een BTC is straks een keer €100.000+ waard. Zie dat maar eens ter verkopen. Zeker als iedereen dan (deels) wil cashen.JP schreef: 30 okt 2024, 19:03 Ik wil het fenomeen crypto niet afkraken, en zou er best een leuk bedrag in willen stoppen, maar wie kan me garanderen dat als ik over 5-10-15jaar wil cashen, dit nog kan? ...
Nou nou. Dan is blijkbaar het grootste deel van de aardse populatie allerdomst.HSR schreef: 30 okt 2024, 22:21 Echt het allerdomste is om niet een beetje geld in BTC te stoppen...
Ook kan je momenteel gunstig sparen bij Bunq bank...
Goed gequote, inclusief het woord depositogarantie.. Vermoeiende posts heb jij toch altijd zegMParallel schreef: 30 okt 2024, 23:02Nou nou. Dan is blijkbaar het grootste deel van de aardse populatie allerdomst.HSR schreef: 30 okt 2024, 22:21 Echt het allerdomste is om niet een beetje geld in BTC te stoppen...
Ook kan je momenteel gunstig sparen bij Bunq bank...
Bunq bank...oh ja die laatste tijd zo positief in het nieuws was.
MParallel schreef: 30 okt 2024, 23:02
Goed punt. Ik vraag het me ook af. Stel een BTC is straks een keer €100.000+ waard. Zie dat maar eens ter verkopen. Zeker als iedereen dan (deels) wil cashen.JP schreef: 30 okt 2024, 19:03 Ik wil het fenomeen crypto niet afkraken, en zou er best een leuk bedrag in willen stoppen, maar wie kan me garanderen dat als ik over 5-10-15jaar wil cashen, dit nog kan? ...
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 21 gasten