2014 model PO, 8500 caliber en dit lijkt me een 45.5 mm versie.Robin schreef:Sukkels met hun schuifmaat:)
Da's denk ik van krooneinde tot na de '9'.
Of 'n typo ipv 45?
En welk caliber heeft deze. 2500 of 8500? Vage info.
Huidig bod 831,-
Voor 1500 wil ik wel 'n 8500cal, maar meng me er niet in.
de laatste dagen gaat zo'n ding naar 1500-2k minimaal denk ik.
Horloge / Horloges topic
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Horloge / Horloges topic
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ok Bram.
8500 wonderschoon prachtig gemaakt stukje techniek , maar zeker niet overengineered /robuust en misschien teveel onderdelen(Coaxiaal echappement) waarbij een nogal bewerkelijk verhaal qua onderhoud. Exact het omgekeerde wat Omega ons dus wil laten geloven...tja.
Supernauwkeurig wél, maar je moet je afvragen toen Daniels(uitvinder CoAx) leurde met z'n vinding bij bijv Rolex en Patek jaren terug en die het afwezen, dat Omega d'r voor $$$ wel insprong. Mooi idee, maar 'n beetje 't wiel opnieuw uitvinden. M'n pa(horlogemaker) is er qua systeem en afregeling, niet zo kapot van. Hou 't simpel.
2500 cal had nogal wat nukken( type A, B minder C bijna niet) been there done that. Co Axial op 'n 2892 bouwen is geen makkelijk verhaal bleek.dvh schreef:Op het horlogeforum staat momenteel een 8500 met rubberen band voor 2650 vrpr.
Valt me op dag dit type gewoon vaak te koop staat.
8500 wonderschoon prachtig gemaakt stukje techniek , maar zeker niet overengineered /robuust en misschien teveel onderdelen(Coaxiaal echappement) waarbij een nogal bewerkelijk verhaal qua onderhoud. Exact het omgekeerde wat Omega ons dus wil laten geloven...tja.
Supernauwkeurig wél, maar je moet je afvragen toen Daniels(uitvinder CoAx) leurde met z'n vinding bij bijv Rolex en Patek jaren terug en die het afwezen, dat Omega d'r voor $$$ wel insprong. Mooi idee, maar 'n beetje 't wiel opnieuw uitvinden. M'n pa(horlogemaker) is er qua systeem en afregeling, niet zo kapot van. Hou 't simpel.

- WJ
-
Beide 'mooie' horloges hierboven. Deze staan in Bluetooth verbinding met je smartphone dus?
Ik herinner mij de Messagewatch van Seiko 10-15 j terug waar je dus 't weer en voetbaluitslagen oid op kon aflezen en dat was dat. Was wel 'n beroemd ding. Bestseller? Was nogal prijzig..
Ik heb hier nu de Gravity Master lijn van (Casio) G Shock, met extra functies als bijv temperatuurmeter, hoogtemeter, electronisch kompas, zendergestuurd, solarpowered tussen de 250-550 euro.. De klant hikt al tegen de 250 aan, maar we hebben een duur knaap verkocht met saffierglas en kompas. Topper. Man hikte tegen de prijs aan.
Dan hebben we nog (nu) de Seiko Astron. 's werelds meest nauwkeurige klok. Werkt op GPS(satellieten) heeft een zonnepaneel als wijzerplaat etc. Vanaf 1700 euro. Heb er toch wel wat verkocht. Maar goedkoop is ie niet.
Dus mijn vraag wat kost zo'n Kairos en zo'n Motorola dan? Ik heb genoeg vraag van jeugd en technofreaks naar die G Shocks, Diesels, ICEWatches en Seiko's maar heb eigenlijk nooit 'vraag' naar smartwatches.
Zoals die aziatische designer in een van de filmpjes al zei dat een watch iets zegt over je personality. Dan kom je bij jeugd in Diesel, Fossil, Icewatch, G schock, Swatch, uit. Gevestigde orde.
En in 't hogere of high end segment, moet je je afvragen of je niet voor joker loopt met je XXXX euro kostende Kairos tussen de TAGs, Breitlings, Omegas, Cartiers en Rolexen? David Hasselhoff zal wel ambassadeur van 't merk kunnen worden:)

Er bestaat ook BURG watch, een smartwatch met functies via bluetooth, al 'n jaar of 3. Ik denk dat ze straks ermee kappen. Lopen voor geen meter heb ik gehoord..
Info/ideeen?
Ik herinner mij de Messagewatch van Seiko 10-15 j terug waar je dus 't weer en voetbaluitslagen oid op kon aflezen en dat was dat. Was wel 'n beroemd ding. Bestseller? Was nogal prijzig..
Ik heb hier nu de Gravity Master lijn van (Casio) G Shock, met extra functies als bijv temperatuurmeter, hoogtemeter, electronisch kompas, zendergestuurd, solarpowered tussen de 250-550 euro.. De klant hikt al tegen de 250 aan, maar we hebben een duur knaap verkocht met saffierglas en kompas. Topper. Man hikte tegen de prijs aan.
Dan hebben we nog (nu) de Seiko Astron. 's werelds meest nauwkeurige klok. Werkt op GPS(satellieten) heeft een zonnepaneel als wijzerplaat etc. Vanaf 1700 euro. Heb er toch wel wat verkocht. Maar goedkoop is ie niet.
Dus mijn vraag wat kost zo'n Kairos en zo'n Motorola dan? Ik heb genoeg vraag van jeugd en technofreaks naar die G Shocks, Diesels, ICEWatches en Seiko's maar heb eigenlijk nooit 'vraag' naar smartwatches.
Zoals die aziatische designer in een van de filmpjes al zei dat een watch iets zegt over je personality. Dan kom je bij jeugd in Diesel, Fossil, Icewatch, G schock, Swatch, uit. Gevestigde orde.
En in 't hogere of high end segment, moet je je afvragen of je niet voor joker loopt met je XXXX euro kostende Kairos tussen de TAGs, Breitlings, Omegas, Cartiers en Rolexen? David Hasselhoff zal wel ambassadeur van 't merk kunnen worden:)
Er bestaat ook BURG watch, een smartwatch met functies via bluetooth, al 'n jaar of 3. Ik denk dat ze straks ermee kappen. Lopen voor geen meter heb ik gehoord..
Info/ideeen?
- WJ
De Motorola moet zo'n 250dollar gaan kosten geloof ik.Robin schreef:Dus mijn vraag wat kost zo'n Kairos en zo'n Motorola dan? Ik heb genoeg vraag van jeugd en technofreaks naar die G Shocks, Diesels, ICEWatches en Seiko's maar heb eigenlijk nooit 'vraag' naar smartwatches.
Dat andere ding rond de 500 geloof ik, al moet ik eerst zien of die echt van de grond komt en ze kunnen waarmaken wat ze laten zien.
Ik denk eerlijk gezegd dat mensen eerder denken dat ze bij een Dixons ofzo moeten zijn voor een Smartwatch dan bij een juwelier ofzo? En er zijn er ook nog niet zoveel te verkregen, meeste zijn volgensmij alleen te verkregen ook via het Internet. (Pebble, Samsung & Sony zijn volgensmij de enige op het moment met goed werkende?)
- Luco
krijg net een spammail van een of andere robin over smartwatches hahahahahaha
-
Mijn hoofd zit vol met smart vanwege die watches.
En vanwege dit. GVD.
http://www.liveleak.com/view?i=47a_1400711686" onclick="window.open(this.href);return false;
En vanwege dit. GVD.

http://www.liveleak.com/view?i=47a_1400711686" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
Apple zal er dit jaar ook wel mee komen zal vast een klapper gaan worden.
- Luco
Als het goed is komt de Ralf Tech deze week aan. 

- Bram
Veiling loopt nog 1 uur en 40 minuten, teller staat op €2.351,-Bram schreef:Misschien interessant voor iemand hier?
https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/ ... kavels/150
- Luco
Hij is vandaag opgestuurd

-
Yeah! Mooi man.Luco schreef:Hij is vandaag opgestuurd![]()
![]()

Hier een shot van de webcam in Babylonienbroek waar Luco woont , as we speak:

Het grootste deel zijn Luco's Sugar Crush facebook'vrienden'.

- Luco
Voorlopig de enige in Nederland 

- tomgtr
Leuk Luco, pics wanneer hij er is!Luco schreef:Voorlopig de enige in Nederland
- Luco
Jaja
Ben zo benieuwd.

Ben zo benieuwd.
- Bram
- tomgtr
Met een pak vla, anders geloven we het niet. 

- Luco
Pak vla?
- Bram
Om in je snor te smeren
- Luco
Bram schreef:Om in je snor te smeren

Toch eens een tent huren en daar wat op smeren bij inleveren.
- Bram
- Luco
Zou die morgen al aangeboden worden?
3 Vertrokken van DHL vestiging in PARIS - FRANCE PARIS - FRANCE 22:59
3 Vertrokken van DHL vestiging in PARIS - FRANCE PARIS - FRANCE 22:59
- WJ
Ja, binnen Europa duurt meestal niet zo lang. Waarschijnlijk ligt die straks in Brussel en morgen ochtend in NL.
- Luco
Hij is binnen
Vind hem mooier dan op de foto's
Zit zelfs gereedschap bij om bandjes te wisselen.
Band is redelijk breed.
En het meest speciale is natuurlijk dat het nummer 78 is en de enigste in Nederland
ook de rolex erbij
alle 4
Vind hem mooier dan op de foto's
Zit zelfs gereedschap bij om bandjes te wisselen.
Band is redelijk breed.
En het meest speciale is natuurlijk dat het nummer 78 is en de enigste in Nederland
ook de rolex erbij