Nu galmt dit even door de speaker voordat we even op stap gaan:)
Daltrey...
-who?
-Roger that.
Na(ast) de Kinks in mijn ogen (zanger van) de misschien wel greatest rockband ever.
En neen ik vergeet de Stones, Led Zeppelin, Deep Purple, Pink Floyd, Beatles, Moody Blues, Cream, CCR en zelfs U2 etc niet. En ook Hendrix zeer zeker niet:)
En als laatste voor vandaag, dat stelletje commies genaamd Manic Street Preachers. Grootse muziekkunstenaars waar ik 'n zwak voor heb. Hier @ Glastonbury, daar moet ik ook nog eens naartoe en Status Quo, Foo Fighters etc nog een keer zien:)
Veel te lang geleden dat ik bij 'n concert was, ja Melkweg vorig jaar rond deze tijd.
En in 2012 nog bij Afrojack, maar hoe leuk ook, da's niet mijn type muziek...
Muziek is de kern van de kunst, alleen is niet alle muziek kunst:)
Hier dus MSP met Nina Persson, wat 'n schatje, van de Cardigans.
De leuke dame van Bow Wow Wow had ik wel 'n crush on(ik was 13 lol) , maar Nena was ook lekker:)
Heaven Seventeen live, paar jaar terug, ik ken de '83(?) clip van hun waarbij een mooie Afro dame meezong.
Maar nu, wat heeft die gast en vooral die blondine live 'n strot:
En deze ook top. Ik dacht dat ie feitelijk uit mid 80s kwam, maar ik zie hier '94?
New Order. Mooie clip, mooie beat:
Soms heb ik 't idee dat muziek een grotere passie voor me is dan het bekende auto's/bier/wijven/voetbal en klokjes.
De kern van alles ofzo:)
Wel apart dat ik breed denk qua muziek, maar altijd uitkom bij de Britten als zijnde het 'hoogste' in de modernere tijd. De 5 hierboven: Totaal verschillende genres en alleen Good Charlotte is US, de rest UK.
Hiero, ik was ook totaal Prodigy minded(nog steeds) , deze istoch wel lekker, zonder echt tekst:
En natuurlijk Jim Kerr en de mannen:
En natuurlijk de laatste voor nu, net zo relaxing als 'n kop koffie en rustgevend als Valdispert. Draai dit op 't plein van Kiev en Caracas en de vrede keert terug.
Ik heb ze gezien op Werchter, 21 jaar terug alweer (jeses), stonden we daar in de drek te pogoen etc. Machtig.
Laatst gewijzigd door Robin op 13 mar 2014, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
En ook Kunstenaars. Het begint zo relaxeden dan bij 1:30 even de rock-opbouw en daarna weer terug. Mooi hoor!
Deze is bekender van hun. Heb ze 1 live keer mogen zien, maar was 't in B op NL of D kweeniemeer, is al >15 jaar terug...
Geinig gesjopped clipje ook:
Wie biedt er meer.
Ikzelf:)
Angel of Harlem, mooi clipje, prachtig die gitaren:
En hun 'n tijd terug ook nog ergens gezien bijna voor 't internettijdperk. Dacht met deze dat het 'n schreeuwende blondine was toen ik nog nooit van hun gehoord had. How wrong was I:) Ze zijn ook uit elkaar, maar no worries Fleetwood Mac is ook weer compleet...
Ik vind Brazen beter, maar hier komt 'n BMW in voor. En deze kent iedereen wel denk ik: