Soms heb ik 't idee dat muziek een grotere passie voor me is dan het bekende auto's/bier/wijven/voetbal en klokjes.
De kern van alles ofzo:)
Wel apart dat ik breed denk qua muziek, maar altijd uitkom bij de Britten als zijnde het 'hoogste' in de modernere tijd. De 5 hierboven: Totaal verschillende genres en alleen Good Charlotte is US, de rest UK.
Hiero, ik was ook totaal Prodigy minded(nog steeds) , deze istoch wel lekker, zonder echt tekst:
En natuurlijk Jim Kerr en de mannen:
En natuurlijk de laatste voor nu, net zo relaxing als 'n kop koffie en rustgevend als Valdispert. Draai dit op 't plein van Kiev en Caracas en de vrede keert terug.
Ik heb ze gezien op Werchter, 21 jaar terug alweer (jeses), stonden we daar in de drek te pogoen etc. Machtig.