Dat ie zuiniger is had ik al wel vermoeden ... dat ie fun biedt ook ... maar dat rode leer had ik nog niet eerder gezien

Hierzo, een Prius met rood leer.Macboy schreef:Leuk een Prius met rood leer. LAAT DAT DAN OOK EVEN ZIEN !
Dat ie zuiniger is had ik al wel vermoeden ... dat ie fun biedt ook ... maar dat rode leer had ik nog niet eerder gezien
Hybrid loverMacboy schreef:Waarom geen plaatjes gemaakt ? Welke kleur leer besteld ?
Kwam er simpelweg niet op om een foto te maken...Macboy schreef:Waarom geen plaatjes gemaakt ? Welke kleur leer besteld ?
Vanaf het begin beloofde Honda dat de nieuwe Insight de goedkoopste hybride zou worden, maar concreet bewijs daarvoor leverde het merk nog niet. Inmiddels heeft de importeur de Nederlandse prijzen vrijgegeven en Honda blijkt woord te hebben gehouden.
Klik hier!
Honda heeft de prijs van de Insight onder de magische 20 mille-grens gehouden: 19.950 euro. Dat is fors goedkoper dan de Toyota Prius, die vanaf 24.950 euro in de prijslijst staat. Ook de Honda Civic Hybrid is met een vanafprijs van 24.100 euro flink duurder.
De Insight verbruikt 4,4 liter benzine per 100 kilometer en stoot 101 gram CO2 per kilometer uit. Hierdoor hoeft de leaserijder maar 14 procent bijtelling over z’n Insight te betalen. De fameuze Eco Assistant beloont de bestuurder met extra blaadjes als deze zuinig rijdt. De kleur van de verlichting om de toerenteller verandert van groen naar blauw naarmate de Insight-rijder onzuiniger rijdt.
De basisuitvoering van de Honda Insight is voorzien van automatische airconditioning, elektrisch bedienbare zijruiten, centrale portiervergrendeling met afstandsbediening, stabiliteitscontrole (VSA) en een in hoogte en lengte verstelbaar stuurwiel.
De Comfort (20.950 euro) is standaard uitgerust met lichtmetalen 15-inchwielen en een radio/cd-speler met MP3-ondersteuning. Het topmodel Elegance kost 22.600 euro en is uitgerust met lichtmetalen 16-inchwielen en nog een aantal comfortverhogende extra’s.
De Honda Insight beleeft z’n Europese publieksdebuut op de Autosalon van Genève. In april staat de nieuwe hybride in de Nederlandse Honda-showrooms.
duifjes.com schreef:Toyota prijzen zijn nog niet bekend wel dat de Prius een stap hoger is kwa uitrusting auto etc. Co2 uitstoot 98gram!!!!!!! en 3.9 per 100liter...
Vooral die Co2 uitstoot is belachelijk laag voor een "middenklasser"
Geloof mij nou maar. Als ik ergens verstand van hebAsief schreef:Dat van die voetmatten is inderdaad een idee...
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast