Met gemiddeld drie keer modaal hier is zon klokkie peanuts

Ik ben er mentaal ook (nog) niet klaar voor. In volgorde van voorkeur; Zenith El Primero, Rolex Sub, JLC Master Ultra Thin, Panarai Luminor 3 days... Kan ze niet allemaal aanschaffen lol.///Joost schreef:Ach ja, we kunnen allemaal wel lachen, maar het blijft veel geld voor een klok. De meeste mensen kunnen zich dit niet veroorloven.Luco schreef:1,5 jaar
Met open achterkant. Heel fraai uurwerk.Bram schreef:Volgens mij wordt de 2500 niet meer in nieuwe Omega horloges verkocht? Hier zit het 8500 mechaniek in
Ik heb dat ook een beetje. Ik vind mezelf nog te jong om zo'n dure klok te kopen. Zoals Bram het heeft gedaan vind ik echt gaaf. Er gewoon naartoe leven en helemaal zeker zijn van welke het dan moet worden. Dat zou ik ook willen hebben als ik zoveel geld op de bar moet gooien voor een horloge.indobesar schreef:Ik ben er mentaal ook (nog) niet klaar voor. In volgorde van voorkeur; Zenith El Primero, Rolex Sub, JLC Master Ultra Thin, Panarai Luminor 3 days... Kan ze niet allemaal aanschaffen lol.///Joost schreef:Ach ja, we kunnen allemaal wel lachen, maar het blijft veel geld voor een klok. De meeste mensen kunnen zich dit niet veroorloven.Luco schreef:1,5 jaar
Nieuwe Rolex SD4000 is ook erg mooi...
Petrolhead Tom schreef:Ik heb dat ook een beetje. Ik vind mezelf nog te jong om zo'n dure klok te kopen. Zoals Bram het heeft gedaan vind ik echt gaaf. Er gewoon naartoe leven en helemaal zeker zijn van welke het dan moet worden. Dat zou ik ook willen hebben als ik zoveel geld op de bar moet gooien voor een horloge.
Voor sommige merken zie ik het juist als een kans. Jongeren dragen steeds minder vaak horloges. Voor de tijd is het al lang niet meer nodig, want dat zien ze op de smartphone. Het is voor jongeren (nu) hooguit een modeding. Dat die smartwatches nu alleen voor nerds zijn klopt, maar waarom kan het niet gecombineerd worden? Uiterlijk/afwerking/hippe uitstraling van een horlogefabrikant en techniek van een techgigant (want de mogelijkheden zijn tof en spreekt jongeren ook aan als het in een mooi jasje zit).Robin schreef:En ik sta aan de horlogemakerskant, dus ik snap Swatch etc volkomen. Een smartwatch is gewoon 'n kinderachtig niet mooi gadget, het zal nooit 'n style icoon worden als 'n Swatch/G Shock/Diesel, Speedmaster/Sub/Cartier Tank etc.
http://www.nu.nl/tech/3738662/horlogema ... anten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar dat snappen de techies niet.
Rickstah schreef:Vanmiddag op mogen halen![]()
![]()
Omdat ik het standaard bandje niet mooi vond, heb ik een vintage watch strap besteld bij dalucastraps.com
Leuk Tom. Jezus, DF houdt de econmie wel draaiend.Petrolhead Tom schreef:Zojuist deze besteld!Kan niet wachten!
![]()
![]()
![]()
Yep. Met de 60/60 regeling van Christopher Ward durf ik dat wel aan. Daarbij al wel eens een horloge in die maat om gehad en ik weet dat ik de maat prima vond. Dus verder kan er niet zo heel veel aan tegenvallen denk ik.Bram schreef:Online gekocht Tom?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Will F. en 11 gasten