Bram schreef:Aangezien die nieuwe Omega Seamaster Vintage/speciaal ding pas over een half jaar komt en dan vast onbetaalbaar blijkt, vandaag maar even de stad in gegaan.
Eerst naar van Buul, waar die prachtige Oris Aquis Depth Gauge lag. Vorig jaar op rubber gezien samen met Ilija en Xavier, was het net niet. Nu lag die op staal, veel mooier, prachtige grove band. Staat prachtig op die lompe polsen van mij. Kreeg daar een paar honderd vanaf. Vervolgens naar van Grinsven gegaan, waar de Omega Seamaster PO nog steeds lag te shinen naar mij
De zaak is mooi verbouwd, voelde net als vorig jaar (ook toen voor de Omega wezen kijken) weer helemaal goed. Ik gaf aan dat ik het horloge in Nijmegen bij Eugene van Baal voor een erg knappe prijs mee mocht nemen. Uiteindelijk bleek dat voor van Grinsven niet haalbaar, zijn globaal €100,- duurder. Dat is verdampt als ik 2x met warp speed in de Skoda op en neer naar Nijmegen rijd, dus dat leek me niet onoverkomelijk. Verder geef ik liever m'n geld in 's-Hertogenbosch dan in Nijmegen uit, stukje service ligt hierdoor natuurlijk ook om de hoek. Terug gegaan naar van Buul, daar ging nog €70,- van de Oris af maar ik had mijn keus al gemaakt.
Aangezien zelfs Luco nu met mooie klokjes aan komt zetten, vond ik dus dat ik niet achter kon blijven

De Seamaster Planet Ocean 45.5 mm die er lag had een minuscule beschadiging op de kast en van Grinsven durfde die niet weg te halen (zit op scheiding dik dun op de kast), dus er wordt een nieuwe besteld.
Eind volgende week binnen. Niet met leren band, ook geen oranje accenten, die ik beiden vorig jaar super vond. Gewoon zo, in 45.5 mm:
Ilija, nog bedankt voor de mentale support gedurende dit hele proces

En de rest hier voor het geduld