Corona in Nederland.....
- Fasteddie2
Re: Corona in Nederland.....
Wil eigenlijk niet meer reageren, omdat #BehoorlijkKlaarMee...maar goed, het raster van bevoegdheden o.b.v de "Corona wet" helder uiteen gezet.
Onduidelijk is hoe lang deze wet van kracht zal blijven kennelijk, bij verlenging en maatregelen uitvoeren op basis van zo'n wet...nee wil je niet aan denken:
https://youtu.be/Q240VrIUbGE
Onduidelijk is hoe lang deze wet van kracht zal blijven kennelijk, bij verlenging en maatregelen uitvoeren op basis van zo'n wet...nee wil je niet aan denken:
https://youtu.be/Q240VrIUbGE
- Fasteddie2
Goh, inderdaad je zal het maar gezegd krijgen als verantwoordelijken voor de huidige maatregelen. Aangevuld met de visie van de PVV op de stand van de zorg in NL anno 2020.Henk Jan schreef: 10 dec 2020, 08:49 Ik vind die van Haga altijd wel ok, zegt vaak zinnige dingen.
Verwoord hier imo aardig het gevoel wat onder de bevolking leeft.
https://youtu.be/bN-zF-ZnAxM
Een ding lijkt zeker: huidig kabinet is zelf al immuun.
Vraag mij werkelijk af hoe de verkiezingen gaan (als deze al niet uitgesteld gaan worden).
-
Omdat deze docu imho écht door iedereen moet worden gezien, even omhoog. Zoals Andre terecht stelt, veel duidelijker wordt het niet.Wouter81 schreef: 08 dec 2020, 22:23Helemaal gezien net, aanrader.Andre schreef: 08 dec 2020, 17:46 Dit is de beste docu die ik tot nu toe gezien heb over Corona en veel duidelijker word het niet.
https://youtu.be/DiDIHS1Lk0Q
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Klopt. Duidelijk verhaal zei ik weekje terug al.Noodlez schreef: 10 dec 2020, 11:07Omdat deze docu imho écht door iedereen moet worden gezien, even omhoog. Zoals Andre terecht stelt, veel duidelijker wordt het niet.Wouter81 schreef: 08 dec 2020, 22:23Helemaal gezien net, aanrader.Andre schreef: 08 dec 2020, 17:46 Dit is de beste docu die ik tot nu toe gezien heb over Corona en veel duidelijker word het niet.
https://youtu.be/DiDIHS1Lk0Q
Punt is wat doen we met de kwetsbaren om de rest van de samenleving z'n gang te laten gaan? Dat is 't heikele punt. Onze Zorg....
- JP
Duitsland gaat na kerst zeer hoogstwaarschijnlijk in een dikke lockdown. Ik zeg....als het moet waarom niet meteen vandaag.
- Fasteddie2
Tsja, een avondklok instellen in NL is natuurlijk ook veel makkelijker als de huidige regering gaat verwijzen naar gebruik van "Ausgangssperre" in D.
M.i. is er bij het laatste "dinsdag avond" optreden net ff te veel verteld, zodat e.e.a. doorzichtig geworden is...
M.i. is er bij het laatste "dinsdag avond" optreden net ff te veel verteld, zodat e.e.a. doorzichtig geworden is...
- ///Joost
Omdat ze, net als in NL, de grenzen opzoeken van wat het volk accepteert. Lockdown tijdens kerst gaat gewoon niet werken. Een wet is slechts zo goed, zo lang je deze ook kunt handhaven.JP schreef: 10 dec 2020, 11:46 Duitsland gaat na kerst zeer hoogstwaarschijnlijk in een dikke lockdown. Ik zeg....als het moet waarom niet meteen vandaag.
- Fasteddie2
https://www.telegraaf.nl/video/14437866 ... ze-stikken
Conclusie:
Huidig beleid van dit kabinet = Horeca pas weer open ná sneltesten én vaccins ? Want dat zegt Dijkhoff hier toch ?
In eigen kringen hoor ik inderdaad dat er een golf aan faillissementen in deze sector aan zit te komen.
Conclusie:
Huidig beleid van dit kabinet = Horeca pas weer open ná sneltesten én vaccins ? Want dat zegt Dijkhoff hier toch ?
In eigen kringen hoor ik inderdaad dat er een golf aan faillissementen in deze sector aan zit te komen.
- Henk Jan
Ik zie alleen een Dijkhoff die het persoonlijk probeert te maken, maar te onduidelijk is in zijn bewoordingen om het geheel kracht bij te zetten.Fasteddie2 schreef: 10 dec 2020, 14:39 https://www.telegraaf.nl/video/14437866 ... ze-stikken
Conclusie:
Overigens waren de besmettingen vanuit de horeca te verwaarlozen en totaal niet in verhouding tot de maatregelen.
-
Ja alsof dat Kerst heilig is......of wacht.JP schreef: 10 dec 2020, 11:46 Duitsland gaat na kerst zeer hoogstwaarschijnlijk in een dikke lockdown. Ik zeg....als het moet waarom niet meteen vandaag.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
https://www.ad.nl/nieuws/superstij-ging ... ~a204879c/Fasteddie2 schreef: 09 dec 2020, 11:23 Je zou bijna zeggen dat er een griep golf aan zit te komen met 8000 doden![]()
Ik beGRIEP hier niks van.....
-
Haal jullie allemaal even aan. Ben een eind in de documentaire. Bedankt voor het onder de aandacht brengen.Robin schreef: 10 dec 2020, 11:38Klopt. Duidelijk verhaal zei ik weekje terug al.
Punt is wat doen we met de kwetsbaren om de rest van de samenleving z'n gang te laten gaan? Dat is 't heikele punt. Onze Zorg....
Het economische principe en het ver van mij bed principe laat toe dat we op sommige manieren oorlog voeren met onszelf. En die principes zijn er al jaren..
“The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he did not exist.”
- SanderZ
- Auto: Leon FR
Black friday, weekje incubatie, testen en binnen 2 dagen uitslag. Klopt wel aardig imoRobin schreef: 10 dec 2020, 16:25https://www.ad.nl/nieuws/superstij-ging ... ~a204879c/Fasteddie2 schreef: 09 dec 2020, 11:23 Je zou bijna zeggen dat er een griep golf aan zit te komen met 8000 doden![]()
Ik beGRIEP hier niks van.....
- Fasteddie2
- Fasteddie2
Verder fijn dat ook gedragswetenschappers zich laten horen:
https://www.nu.nl/coronavirus/6095713/g ... is-op.html
Experts, betrokkenen en ingewijden bekend met de materie zijn het nog oneens of ook het gedrag van het huidig kabinet ook nog door gedragswetenschappers onderzocht gaat worden
Zodra er verplichte vaccinatie (vanwege economische schade) op het "menu" staat, als de sodemieter historici en sociologen aan tafel please....
Lang verhaal kort, lijkt erop dat de bevolking in ultimo stadium tegen één grote europese roll-out aan gaat lopen...
https://www.nu.nl/coronavirus/6095713/g ... is-op.html
Experts, betrokkenen en ingewijden bekend met de materie zijn het nog oneens of ook het gedrag van het huidig kabinet ook nog door gedragswetenschappers onderzocht gaat worden

Zodra er verplichte vaccinatie (vanwege economische schade) op het "menu" staat, als de sodemieter historici en sociologen aan tafel please....
Lang verhaal kort, lijkt erop dat de bevolking in ultimo stadium tegen één grote europese roll-out aan gaat lopen...
-
De mondkapjes helpen ook goed zie ik wel.
- MarkS
Hugo in 3 2 1 ...
-
OnlineLuco
De regering naait je nog harder dan de BMW dealer
- JP
“Leuker kunnen we het niet maken, maar wel.....je went er aan “
-
Het blijft rustig op het oplossingengebied hier....
- Fasteddie2
Denk je zelf dat je ook maar iets in te brengen gaat hebben, hoe dit "opgelost" gaat worden ?
-
Ik ben niet degene die alle maatregelen die genomen worden afschiet.Fasteddie2 schreef: 11 dec 2020, 08:16 Denk je zelf dat je ook maar iets in te brengen gaat hebben, hoe dit "opgelost" gaat worden ?
Dat zijn anderen. Het is makkelijker schieten dan oplossen.
Dus prima dat je het er niet mee eens bent maar kom dan met betere oplossingen en die zie ik niet langs komen.
- Fasteddie2
Ik zelf ben alleen uiterst (dik gedrukt) kritisch op het hele thema "vrijheden" en hoe die wel/niet tijdens en na deze "crisis" ingevuld gaan/zullen worden.
Enige wat ik nu kan doen is mij aan de huidige maatregelen houden...én....mijn stem uitbrengen tijdens de eerst volgende verkiezingen.
Enige wat ik nu kan doen is mij aan de huidige maatregelen houden...én....mijn stem uitbrengen tijdens de eerst volgende verkiezingen.
- daNpy
Ook een beetje een dooddoener. Je mag niet zeggen dat je het ergens niet mee eens bent of vraagtekens bij hebben, tenzij je zelf de oplossingen in pacht hebt.Gijzert schreef: 11 dec 2020, 08:24 Ik ben niet degene die alle maatregelen die genomen worden afschiet.
Dus prima dat je het er niet mee eens bent maar kom dan met betere oplossingen en die zie ik niet langs komen.
Laten we niet vergeten dat sommige mensen een bepaalde verantwoordelijkheid hebben aangenomen, en die verantwoording ook af moeten leggen.
-
Je mag hier al 320 pagina's zeggen dat je het er niet mee eens bent maar alleen maar nee zeggen is lekker makkelijk.daNpy schreef: 11 dec 2020, 08:33Ook een beetje een dooddoener. Je mag niet zeggen dat je het ergens niet mee eens bent of vraagtekens bij hebben, tenzij je zelf de oplossingen in pacht hebt.Gijzert schreef: 11 dec 2020, 08:24 Ik ben niet degene die alle maatregelen die genomen worden afschiet.
Laten we niet vergeten dat sommige mensen een bepaalde verantwoordelijkheid hebben aangenomen, en die verantwoording ook af moeten leggen.