I stand corrected. Excuse me!ErikS schreef:535 is zeker wel een 8 cilinder!

I stand corrected. Excuse me!ErikS schreef:535 is zeker wel een 8 cilinder!
Iets sneller maakt niet uit, de sound vind ik belangrijker.Tristan schreef:535i is misschien iets sneller dan een 530i maar met het verbruik van een 540i. Dus altijd 540i kiezen als verbruik je weinig boeit.
Ik was er maar wat blij mee bijna 10 jaar terug. Dat ding liep als een kogel. 246 op de GPS kan ik mij nog goed herinneren. Er was weinig "net niet" aan. Ieder z'n ding..Knot schreef:Zelf weten maar ik zou een 535 v8 laten staan, zelfde voor een e38 735i... van ellende ging ik ook naar die 3.5 kijken omdat ik de 4 liters niet goed kon vinden maar het is het gewoon net niet.
Tja, ik heb er geen moeite mee, 245 pk vind ik genoeg. Tuurlijk, bijna 300 is leuker; Maar met automaat word t toch meer een cruiser. @ Witte M5.... Nee, toch geen M5 voor mij, denk ik.....Will F. schreef:ik vind dat er een enorm verschil zit tussen de 3.0 V8 en de 3.5.Waar ik de 3.0v8 altijd zou laten staan omdat de 2.8 L6 al veel fijner en vlotter aanvoelt, maakt de 3.5 maakt wel degelijk verschil. Gezien het comfort karakter met automaat zou ik 'n nette 3.5 niet laten staan omdat er nu zo'n groot verschil is met de 4.0/4.4 dan liever gelijk 'n M5, dat is echt V8 pret optima forma.
Sow...die vind ik toch wel erg lekker hoor! Beetje jammer van het blauwe interieur, maar wit heeft wel iets.Will F. schreef:uit een ander draadje: http://link.marktplaats.nl/720509440" onclick="window.open(this.href);return false; , dit niks voor je Erik?
Oh ja. Want worsed case scenario is dat die motor boem zegt. Maakt voor de waarde amper wat uit natuurlijk.GTRene schreef:die witte M5 is wel een koopje, kan je qua prijs weinig mee gebeuren
daarom qua prijs, datzelfde kan je natuurlijk ook bij een M5 gebeuren waar ze 14.500,-euro voor vragenPetrolhead Tom schreef:Oh ja. Want worsed case scenario is dat die motor boem zegt. Maakt voor de waarde amper wat uit natuurlijk.GTRene schreef:die witte M5 is wel een koopje, kan je qua prijs weinig mee gebeuren
ErikS op 14 aug schreef:Vind het interieur echt niet mooi...
Waarom net niet? Omdat er ook nog een 540i en een m5 is?Paskal schreef:Ben benieuwd of het wat wordt. Hij ziet er op de foto in ieder geval netjes uit, maar dat hout en de aftermarket-navi is natuurlijk geen gezicht. Gelukkig is dat nog wel redelijk eenvoudig te verhelpen. Maar ben ik nou de enige die 8k€ voor een 12 jaar oude "net-niet"-5-serie veel geld vindt?