+ veelindobesar schreef:B3 Touring!

+ veelindobesar schreef:B3 Touring!
Goeie waarneming Joop maar Alpina = klassiek. Alpina's zijn ook geen agressieve beulen van auto's. Als je dat wilt hebben we gelukkig nog ///M.Snipe schreef:Verrassingen worden overschat.Joop schreef:Klassieke look voeren wederom de boventoon bij deze Alpina...
...op zich niet verkeerd, maar verre van verrassend in ieder geval.
indobesar schreef:B3 Touring!
mooi ding op de foto's.Mark N schreef:Zeer goedkope E46 B3 op MP. Te koop bij meneer cabo killert. Dat spreekt moed in. KLIK
Vond ik ook erg mooi. Lijkt me nette prijs ook als alles klopt icm KM-stand etc. Alleen pas net geimporteerd.
Mooie samengestelde autoGTRene schreef:ja...wie haalt deze![]()
zeldzame V8S van Alpina met 375pk V8 slechts 16.500,-euro![]()
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
goed plan!ASW schreef:Speurend door dit topic naar al dat moois krijg ik een plotselinge ingeving over de opvolger van mijn 535d: waarom niet een Alpina? Vierwielaandrijving (550d) staat mij immers toch een beetje tegen.
Zijn er Nederlandse verkooppunten die je kunnen begeleiden? Maak ik een verkeerde inschatting over de aanschafprijs als ik veronderstel dat dit voor de D5 vergelijkbaar is aan de 550d?
Topplan!ASW schreef:Speurend door dit topic naar al dat moois krijg ik een plotselinge ingeving over de opvolger van mijn 535d: waarom niet een Alpina? Vierwielaandrijving (550d) staat mij immers toch een beetje tegen.
Zijn er Nederlandse verkooppunten die je kunnen begeleiden? Maak ik een verkeerde inschatting over de aanschafprijs als ik veronderstel dat dit voor de D5 vergelijkbaar is aan de 550d?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten