Erg mooi streven om de Trois Ballons in die tijd te rijden, dat ga ik denk ik niet eens in 15 uur halen!

Toch ben je met een goede training tot meer in staat dan je aanvankelijk denkt.-Menrik- schreef:Kom ik aankakken met m'n 30km...![]()
Erg mooi streven om de Trois Ballons in die tijd te rijden, dat ga ik denk ik niet eens in 15 uur halen!
in drie dagen tochBram schreef:Zonder training ook, aangezien ik vorig jaar de 150 km van de AGR gewoon uitgefietst heb
3B is voor mij ook zo goed als zeker Rob. Ik ga met een vriend van me, wel volgens het samen uit samen thuis principe. Hij traint triathlon, dus we moeten even zien wat het streven wordt qua eindtijd.RobS schreef:Afgelopen zondag nog een rondje 100+ gedaan, er stond inderdaad flink wat wind maar het is ook wel lekker om tegen de wind in te moeten beulen om nog een beetje acceptabele snelheden te halen.
In juni staat de Trois Ballons weer op het programma, dit jaar willen we voor goud gaan wat inhoud dat we de 218km/4300hm (met onze leeftijd) in 9u20 moeten afleggen. Vorig jaar hebben we er ruim een uur langer over gedaan, er zal dus flink harder gefietst en minder gestopt moeten worden.
Tot die tijd lekker buiten fietsen in het weekend en door de week binnen op de spinningbike onder het genot van Sufferfest video's.
Het lozen van overbodig gewicht gaat de goede kant op, op 1-1 zat ik nog op 76,6 en afgelopen zondag zat ik op 71.5. (streefgewicht voor juni is ~69kg)
Luco schreef:in drie dagen tochBram schreef:Zonder training ook, aangezien ik vorig jaar de 150 km van de AGR gewoon uitgefietst heb
///Joost schreef:3B is voor mij ook zo goed als zeker Rob. Ik ga met een vriend van me, wel volgens het samen uit samen thuis principe. Hij traint triathlon, dus we moeten even zien wat het streven wordt qua eindtijd.RobS schreef:Afgelopen zondag nog een rondje 100+ gedaan, er stond inderdaad flink wat wind maar het is ook wel lekker om tegen de wind in te moeten beulen om nog een beetje acceptabele snelheden te halen.
In juni staat de Trois Ballons weer op het programma, dit jaar willen we voor goud gaan wat inhoud dat we de 218km/4300hm (met onze leeftijd) in 9u20 moeten afleggen. Vorig jaar hebben we er ruim een uur langer over gedaan, er zal dus flink harder gefietst en minder gestopt moeten worden.
Tot die tijd lekker buiten fietsen in het weekend en door de week binnen op de spinningbike onder het genot van Sufferfest video's.
Het lozen van overbodig gewicht gaat de goede kant op, op 1-1 zat ik nog op 76,6 en afgelopen zondag zat ik op 71.5. (streefgewicht voor juni is ~69kg)
Niet zeuren, er had ook sneeuw kunnen liggen.///Joost schreef:Wat is er hier aan de hand? Niemand meer aan het fietsen?
Ik ben al weer enkele weken bezig, zij het 1 a 2 keer per week, maar ik ga wel! We hebben toch een paar schitterende dagen gehad. Alleen die wind he...daar moet je je gewoon even tegen verzetten. En niet te veel op je snelheidsmeter kijken.
En vandaag weer 112 km erbij. Het was weer gezellig Rob, al is 200+ in een weekend op dit moment nog wat te veel van het goede. Ik was leeeeeeeeeeeeeeeeeeg, in de niet zo leuke zin van het woord.///Joost schreef:Vandaag weer een flinke training afgewerkt met de club. 109 km met 32 gemiddeld. Lekker dan!![]()
Morgen gezellig met Rob peddelen...
Baan kwijt?Petrolhead Tom schreef:Helaas vanaf volgende week elke dag de tijd om te fietsen. Dat wordt kilometers maken dus.
Het was een lekker rondje Joost, gelukkig hebben we de beelden nog///Joost schreef:En vandaag weer 112 km erbij. Het was weer gezellig Rob, al is 200+ in een weekend op dit moment nog wat te veel van het goede. Ik was leeeeeeeeeeeeeeeeeeg, in de niet zo leuke zin van het woord.///Joost schreef:Vandaag weer een flinke training afgewerkt met de club. 109 km met 32 gemiddeld. Lekker dan!![]()
Morgen gezellig met Rob peddelen...
Die 'luxe' van bossen heb ik helaas niet...doordeweeks kan ik niet veel langer dan een uurtje rijden of ik moet weer een deel in het donker rijden, maar daar ben ik geen echter voorstander meer van. Gelukkig kan ik gemiddeld toch 2 keer per week op de fiets stappen.Joop schreef:Gister ook weer 73km weggereden. Tegen de wind in begonnen om wind mee te eindigen. Althans dat was het plan, tot het moment dat ik te ver aangehaald had om alsnog met wind tegen te eindigen. Niet echt prettig zo aan het begin van het seizoen.
Al een paar weekenden km's kunnen maken met dit relatief zachte weer. Alleen die wind die idd minimaal 4/5 moet lijken te zijn. Gelukkig kan ik hier in de buurt nog wat hoeken vinden waar je nog redelijk uit de wind kan rijden door de bossen.
Vroeg vertrekken? Ik zat dit weekend ook om half 8 op de fiets.Menrik schreef: Weekenden zitten ook echt te vol om eens langer dan 2 uur op de fiets te stappen helaas...misschien wat meer 'vast zetten' in de agenda.
Zaterdag en zondag zijn de enige dagen in de week dat ik soort van uit kan slapen dus dan bekijk ik liever de mogelijkheid om het gewoon 'te plannen'. Zou wel lekker zijn...half 8 op de fiets!///Joost schreef:Vroeg vertrekken? Ik zat dit weekend ook om half 8 op de fiets.Menrik schreef: Weekenden zitten ook echt te vol om eens langer dan 2 uur op de fiets te stappen helaas...misschien wat meer 'vast zetten' in de agenda.
Gebruikers op dit forum: EricYellow, Geertmans, HJ2 en 13 gasten