Federal 595RS-R topic

Dit is ons algemene autoforum.
Gesloten
Andre

Re: Federal 595RS-R topic

Bericht door Andre » 16 aug 2012, 21:59

Oh nee die federals worden onbetaalbaar nu!

Was bijna in de verleiding gekomen om een setje te kopen en nu dit. Ze worden nog duurder dan Michelins oh my G..

Hielke aan de federals de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Laatst gewijzigd door Andre op 16 aug 2012, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

PD power

Bericht door PD power » 16 aug 2012, 22:03

RVV schreef:Ja Hielke maak je eens sterk voor die rapporten. Handig als je straks een claim wilt aanspannen als je met je MX5 tussen de tjiestkerkuttenwei en fierelslootje in de hekken hangt..

Proest, deze text kan toch zo op een tegeltje.

Zeg hielke heb je al een 1M met bladblazers besteld.......... :tong:

Hielke

Bericht door Hielke » 16 aug 2012, 22:10

PD power schreef:
RVV schreef:Ja Hielke maak je eens sterk voor die rapporten. Handig als je straks een claim wilt aanspannen als je met je MX5 tussen de tjiestkerkuttenwei en fierelslootje in de hekken hangt..

Proest, deze text kan toch zo op een tegeltje.

Zeg hielke heb je al een 1M met bladblazers besteld.......... :tong:

Gezien de sterk dalende prijzen van de 1M's (en zeg nou niet dat ik daar ook verantwoordelijk voor ben) zou dat op termijn best eens kunnen. Als het toch een BMW moet worden dan maar de enige echt goed rijdende bimmer.

Andre

Bericht door Andre » 16 aug 2012, 22:21

Heb je nu toch die test satz gekregen?

Dit was op mei in 2011.

Wel via via besteld. Ik zat er naast hielke toen ie ze bestelde bij een halve duitser/nederlander. De man sprak gebrekkig nederlands en duits doorelkaar. Heeft u ook Federal banden? Jasicher die haben we. Hoeveel wilt u. Nou eigenlijk geen een. Ik hoorde dat er problemen zijn met die benden. Probleme nein kein problem. Ach ein bishen scheuren auf das loopvlak. Kein problem gewoon voll gas halten das geht vanzelf wieder weg. Klappen die banden niet. Nein passiert gar nichts. Du moest allein die bandenspannung in ordung haben. Zu viel luft ist nicht gut. Wir haben in holland auch das rubber gelievert an kim holland. Kennst du die. Ja die ken ik wel. Der kim fahrt auch auf das rubber. Und das geht ganz gut. Ja maar wij willen er mee racen. Ahhh rennen fahren. Dann keine garantie. Kan ik ook test setje krijgen. Sie meinen gratis. Ja gratis. Bist von eine brucke gevallen. Da wird hier niks gratis gelieverd. Bezahlen jij. Wat kosten ze dan. Hmmm mall kucken. Fur eine punto evo? Ja. 75 euro. Nein meine fehler 145 euro stuck neue preisen. Dat zijn immers toyo r888 prijzen wat duur. Ja der federal wird gut verkauft und da mussen meer mensen von fressen, die preisen sind verdoppeld. OK. Hoe zit het dan met die scheuren. Die scheuren kaufst dabei. Da passiert gar nichts alleen de luftdruk in de gaten halten. Ik ben member van DF forum. Krijg ik dan ook korting? Jasicher 10 procent rabbat. Zo weinig? Ja wir konnten nicht meer van de prijs af doen. Waarom niet. Das verdamten logo kostet ons veel geld und sie wollen ook nog geld haben von jeden verkauften federal. Ok maar als ik nou eens een positief stukje schrijf over de band. Ahh dann konnten wir einen deal machen. Du kreigst einen test satz. Kein problem junge. Wir schicken die 2 satz zu probieren. Grusse.

Hielke

Bericht door Hielke » 16 aug 2012, 22:36

Nee nee, niet de testbenden :D

Maar wel voor een zeer scherp prijsje!

Sinds dat onderhoud met de notaris ben ik me veel soepeler gaan opstellen. Ik mag best op m'n schreden terugkeren, toch? Lijken me ook wel leuke banden voor onder je 1M. Je hebt er al chinese meuk, chinese rally en chinese driftbanden onder gehad. Zo bekeken zijn die Federals premium benden. Zeg het maar, m'n bron kan scherp leveren.

GTRene

Bericht door GTRene » 16 aug 2012, 22:44

leuke foto Hielke :D

zonder woorden, humor :foto:

Rupie

Bericht door Rupie » 16 aug 2012, 22:54

Held! En nu niet te positief zijn hè. Er valt altijd wat te zeiken en anders moet je mij maar ff contacten. Ik heb ook wel altijd wat te zeiken :tong uitsteken: :)

daNpy

Bericht door daNpy » 16 aug 2012, 22:58

Andre schreef:Heb je nu toch die test satz gekregen?

Dit was op mei in 2011.

Wel via via besteld. Ik zat er naast hielke toen ie ze bestelde bij een halve duitser/nederlander. De man sprak gebrekkig nederlands en duits doorelkaar. Heeft u ook Federal banden? Jasicher die haben we. Hoeveel wilt u. Nou eigenlijk geen een. Ik hoorde dat er problemen zijn met die benden. Probleme nein kein problem. Ach ein bishen scheuren auf das loopvlak. Kein problem gewoon voll gas halten das geht vanzelf wieder weg. Klappen die banden niet. Nein passiert gar nichts. Du moest allein die bandenspannung in ordung haben. Zu viel luft ist nicht gut. Wir haben in holland auch das rubber gelievert an kim holland. Kennst du die. Ja die ken ik wel. Der kim fahrt auch auf das rubber. Und das geht ganz gut. Ja maar wij willen er mee racen. Ahhh rennen fahren. Dann keine garantie. Kan ik ook test setje krijgen. Sie meinen gratis. Ja gratis. Bist von eine brucke gevallen. Da wird hier niks gratis gelieverd. Bezahlen jij. Wat kosten ze dan. Hmmm mall kucken. Fur eine punto evo? Ja. 75 euro. Nein meine fehler 145 euro stuck neue preisen. Dat zijn immers toyo r888 prijzen wat duur. Ja der federal wird gut verkauft und da mussen meer mensen von fressen, die preisen sind verdoppeld. OK. Hoe zit het dan met die scheuren. Die scheuren kaufst dabei. Da passiert gar nichts alleen de luftdruk in de gaten halten. Ik ben member van DF forum. Krijg ik dan ook korting? Jasicher 10 procent rabbat. Zo weinig? Ja wir konnten nicht meer van de prijs af doen. Waarom niet. Das verdamten logo kostet ons veel geld und sie wollen ook nog geld haben von jeden verkauften federal. Ok maar als ik nou eens een positief stukje schrijf over de band. Ahh dann konnten wir einen deal machen. Du kreigst einen test satz. Kein problem junge. Wir schicken die 2 satz zu probieren. Grusse.
:lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

RVV

Re: Federal 595RS-R Semi-slick via Driving-fun.com

Bericht door RVV » 16 aug 2012, 23:37

Hielke schreef:Ik laat de zaak met de Federals vanaf nu rusten. Dit lijkt me beter omdat ik anders te veel blijk van frustratie ga geven.

En of ik die banden ooit zou kopen? Inderdaad, never nooit niet.

Gewoon omdat het forum nooit wat vergeet......

Ik zocht eigenlijk naar je qoute waarin je ons DF dus verantwoordelijk hield voor het verkopen van banden waarmee je dood zou gaan. Maar ik heb al weer genoeg hoofdpijn na jouw dramaqueen gedrag van vorig jaar phfff

En Andre.. MEGALOL

Maargoed nu doe ik weer aardig tegen Hielke want net zo hypocriet als ik ben wil ik hem nog wel 125 euro uit de zak kloppen voor een DF Trackday :swinging:

Andre

Bericht door Andre » 16 aug 2012, 23:48

Nee Rico.

DF zou hielke moeten sponseren. Federal kan alsnog een groot succes worden als de rapporten goed blijken:) Dan zit er voor jullie veel meer aan de strijkstok dan 125 euro!

Je moet eerst investeren.

Stel je eens voor deze duim boven het DF Logo!

Afbeelding

Hielke

Bericht door Hielke » 17 aug 2012, 00:05

Shit ja! Zo had ik het nog niet eens bekeken!

Een beetje sponsoring zou helemaal geen kwaad kunnen. Ik heb tot nu toe al 72 euro onderhoudskosten aan de MX-5 gehad.

Die 164 euro voor die set Federals zijn zo bekeken een rib uit m'n lijf. Ik kan misschien de Pirelli's nog voor 100 euro verpatsen, maar dat moet ik eerst nog zien.

GTRene

Bericht door GTRene » 17 aug 2012, 00:05

:thumbup: :mrgreen:

goed gekeurd door de commissie van "oude" "wijze" mannen :TV kijken:

ErikS

Bericht door ErikS » 17 aug 2012, 08:49

Ik vind'm maar een hypocriete eikel! :tooth:

RVV

Bericht door RVV » 17 aug 2012, 10:27

Ik vind het in het licht van dit topic gezien, een briljante foto :foto:

Hielke

Bericht door Hielke » 17 aug 2012, 11:13

RVV schreef:Ik vind het in het licht van dit topic gezien, een briljante foto :foto:
Fotogeniek heet dat. En dan ben ik ook nog wel vanaf m'n slechte kant op de foto gezet.

Die duim icm de Federal benden zou eventueel voor marketing doeleinden gebruikt mogen worden. Ik denk dan aan 10 euro per verkochte bend. Bij plaatsing als logo op de frontpage 20 euro per bend.

Wie had dit vorig jaar kunnen denken!

GTRene

Bericht door GTRene » 17 aug 2012, 11:52

:TV kijken:

RVV

Bericht door RVV » 17 aug 2012, 13:34

Maargoed even een serieuze vraag Hielke, ben je niet bang voor scheurvorming en de gevolgen daarvan?

Peric

Bericht door Peric » 17 aug 2012, 14:03

Denk niet dat Hielke daar bang voor is. Want als het fout gaat komt er zo'n giga-claim dat er straks wel 3 MX5-en aangeschaft kunnen worden.
Dus strategische zet.. :)

Hielke

Bericht door Hielke » 17 aug 2012, 14:06

Peric schreef:Denk niet dat Hielke daar bang voor is. Want als het fout gaat komt er zo'n giga-claim dat er straks wel 3 MX5-en aangeschaft kunnen worden.
Dus strategische zet.. :)
EXACT!

Ik zit gebakken met die banden! Moet er dan alleen niet al te hard vanaf gaan want dan is er niemand meer die de claim kan leggen.

JP

Bericht door JP » 17 aug 2012, 14:10

Zijn dat nog winterbanden op die blingvelgen?

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 17 aug 2012, 14:32

Andre schreef:Nee Rico.

DF zou hielke moeten sponseren. Federal kan alsnog een groot succes worden als de rapporten goed blijken:) Dan zit er voor jullie veel meer aan de strijkstok dan 125 euro!

Afbeelding
Bedenk eens een wit boordje om die lelijke vent zijn nek, een zwarte jurk,goud kruis om en een jongetje van negen in plaats van die band naast hem...............zou zo maar kunnen want die bandenmannen zijn niet te vertrouwen zeker niet als ze een kapperswagen hebben :beam:

Hielke

Bericht door Hielke » 17 aug 2012, 14:39

Zo hé! Waar haal je die associatie vandaan Hanz? Gooit het er eens lekker uit zou ik zeggen. :tooth:

Geen winterbanden JP. Gecupte Pirelli P5000 Drago's.

dvh

Bericht door dvh » 17 aug 2012, 15:00

Downforce Hans schreef:
Andre schreef:Nee Rico.

Afbeelding
Bedenk eens een wit boordje om die lelijke vent zijn nek, een zwarte jurk,goud kruis om en een jongetje van negen in plaats van die band naast hem...............zou zo maar kunnen want die bandenmannen zijn niet te vertrouwen zeker niet als ze een kapperswagen hebben :beam:
:angel:

RVV

Bericht door RVV » 17 aug 2012, 15:00

Gecupt zelfs... toe maar weer, was dat niet levensgevaarlijk :D

Peric

Bericht door Peric » 17 aug 2012, 15:05

HAHAHAHAHAHA DVH!!
Hielke lijkt zelfs een beetje op de paus.. LOL!!

Gesloten