Tis moeilijk, soms zat er iemand naast je zonder dat je dat doorhad, communiceren over wie waar zat werkt wel goed...al zal ik er zelf toch echt een headset voor aan moeten schaffen...
Actie van WJ in de laatste bocht op de Ring...
Ik heb honderd x gemeld dat ik een getunde auto heb. Alles wat uit kan gaat uit. Ik kijk telkens in de UCD voor een nieuwe maar komt maar niet langs. Dus hij is nu standaard op 1200kg en 370pk na.Martin van der Zwaard schreef:Dat remmen ging idd nog wel eens fout.
Met die CSL lag ik tweede en na een flinke tik meteen laatste en kwam ook niet meer bij.
Viel me op dat booonus ook niet vies was van een tikkie uitdelen.
Die eerste ronde ging perfect. Gewoon elkaar laten leven en waar mogelijk er voorbij.
En fop niet jezelf door een getunde auto te pakken. Dat valt meteen op.
Reind schreef:Inhalen op de ring is trouwens een drama, en excus voor de keren dat ik iemand (emielr) heb geraakt
Dat mot ook wel met jou op de bumpertPS Boooonus: jij gaat echt ongehoord hard geweldig om te zien
Dat van dat tunen was niet specifiek voor jou bedoeld hoorReind schreef: Ik heb honderd x gemeld dat ik een getunde auto heb. Alles wat uit kan gaat uit. Ik kijk telkens in de UCD voor een nieuwe maar komt maar niet langs. Dus hij is nu standaard op 1200kg en 370pk na.
Wat is jou nichname dan??
Gebruikers op dit forum: JvH en 2 gasten