Niemand die er nu zo 10k voor geeft!
Zorg nou eerst maar dat het AST onderstel eens klaarligt voor inbouw. Daarna kan je pas gaan denken om in te bouwenJoy schreef:Zo een 70/40 oplossing lijkt mij wel wat. Het is ook net wat je lekkerder vind rijden, ik hou wel van een soepel onderstel. Even bij Bas aangeven dat ik geen Knot setup wil hehe
Net nog even met Sander/Bas gebeld, maandagavond de auto daar neerzetten. De Hawk blokken zijn er nog niet en de auto staat nu ook met ijzer op ijzer, dus een enkel ritje daarheen waag ik er nog wel aan en eerst nog maar een setje "dure" HT10 blokken om daarna reserve thuis te hebben liggen.Bert ///M3 schreef: 80 om 40 of 70 om 40 zijn in principe wel normale waarden voor een straat setup voor een E36, Bilstein PSS9 en Eibach enz zitten ook allemaal rond die waarde.
M3 is 17 voor en 44 achter. Denk dus dat M sport nog iets zachter is.Knot schreef:90 achter lijkt me ook nog vrij veel, ik kan nu dus met 70 netaan een beetje veerweg in de auto krijgen als ik erop leun. Zal er morgen eens een filmpje van maken, kan de rest meelachen
Daarom omdat ik het driften op nat ook hoog op de lijst heb staan misschien geen gek idee om naderhand de stabi's aan te pakken en nu voor de iets minder sterke weg te kiezen. Toch blijf ik bij die 80/50, lijkt me op papier en met de huidige 120/70 ervaring de beste keuze.
Bert, wat was nou het standaard M sportonderstel, meen 40 voor, alleen achter is volgens mij nooit genoemd....
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, Downforce Hans, EvdP, Godspeed, jvb, Rogerb, Thomas H, WillemBoer en 22 gasten