Gewoon met de motor nog in de file staan

Dit belooft nog wat voor de resterende races :twisted:Casey Stoner heeft in de Spaanse pers laten weten alle respect voor Valentino Rossi te hebben verloren, dit na de race van enkele weken geleden in Laguna Seca. Het tweetal streed tijdens de Amerikaanse Grand Prix lange tijd samen voor de overwinning waarbij Rossi aan het eind van de race aan het langste eind trok en zijn vierde overwinning van het seizoen 2008 wist te behalen.
Rossi en Stoner in actie tijdens de bewuste race in Laguna Seca
Na afloop van de race in Laguna Seca liet Stoner al weten absoluut niet blij te zijn met de agressieve rijstijl van de Fiat Yamaha coureur en weigerde hij Rossi de hand te schudden. Nu er enkele weken verstreken zijn blijkt de Ducati Marlboro coureur het voorval nog steeds niet vergeten te zijn en liet hij in de Spaanse media weten alle respect voor Rossi te zijn verloren na het voorval.
"In Laguna heb ik het respect in hem verloren. Ik probeer altijd te racen met mijn rivalen op een eerlijke en nette manier. Ik weet dat Valentino een voorbeeldige rijder is die een geweldige race heeft gereden, echter ben ik heel erg teleurgesteld met de tactiek die hij gebruikte om van mij te winnen. Hij ging echt te ver."
"De Ducati is nu heel erg competitief en ik geloof dat ik sneller kan zijn dan Rossi. Hij weet dat ook en dat is iets wat hem ongerust maakt. Ik zou het waarschijnlijk beter niet kunnen zeggen maar ik denk dat in Laguna zijn ambities om te winnen groter waren dan wat hij fysiek kon."
"We zullen zien hoe hij zich tijdens de komende wedstrijden zal gedragen."
Komend weekend zullen de twee rivalen elkaar weer treffen op het circuit van Brno waar de eerste Grand Prix na de zomerstop van dit seizoen zal worden verreden.
BRON: Racesport.nl
Domste wat hij kan doen, zulk gefrustreerd gejank in de pers. Hij speelt hiermee Rossi volledig in de kaart. Dit is natuurlijk exact wat Rossi wil bereiken, dat tegenstanders gefrustreerd worden en fouten maken. Ze even een paar keer hard op hun plek zetten met wat acties op het randje en hij heeft zijn doel bereikt. Zo slim van Rossi, zo dom van zijn tegenstanders om hier in te trappen. Iemand als Pedrosa is dan al een stuk slimmer, die houdt gewoon zijn bek.Fabian schreef:Inderdaad, die kon het op de baan ook al niet winnen.Wouter81 schreef:Jank jank, Stoner is zojuist in mijn achting gedaald. Gibernau-gejank is dit.
Gebruikers op dit forum: BMWDennis en 4 gasten