Cor Dame schreef:Misschien moet je daar aan wennen. Later had ik met de SL hetzelfde. De dynamiek zou net als bij Porsche zijn en met de PS2 vond ik het niet prettig sturen.

ja inderdaad, die hebben goede sportstoelen waar je ook "langdurig" in kan vertoeven..of de M3 CSL stoelen...maarja niet echt verstelbaar...Jan Ozephius schreef:he he, eindelijk iemand die het begrijpt.frank de jonge schreef:Porsche GT3 stoelen erin!![]()
@ Cor: Je kan deze stoelen niet in hoogte verstellen, leuning niet kantelen. Alleen naar voren/achteren verschuiven. Even wennen, maar dan kom je erachter dat dit ook gewoon de ideale zithouding is. Je wilt nooit meer achterover liggen.Hielke schreef:GT3 stoelen zitten geweldig. Juist voor de Germaan met dat ietsje extra's![]()
Dingen zijn ook Recaro's geloof ik. Verstellingmogelijkheden zou ik in zo'n stoel absoluut niet missen.
Ik vraag me af of de stoelen die jij in je wagen hebt wel de originele gt3 stoelen zijn.Jan Ozephius schreef:@ Cor: Je kan deze stoelen niet in hoogte verstellen, leuning niet kantelen. Alleen naar voren/achteren verschuiven. Even wennen, maar dan kom je erachter dat dit ook gewoon de ideale zithouding is. Je wilt nooit meer achterover liggen.Hielke schreef:GT3 stoelen zitten geweldig. Juist voor de Germaan met dat ietsje extra's![]()
Dingen zijn ook Recaro's geloof ik. Verstellingmogelijkheden zou ik in zo'n stoel absoluut niet missen.
en zeggen dat je makkelijk in en uit die stoel kan komenHANZ06 schreef:Jan Ozephius schreef:@ Cor: Je kan deze stoelen niet in hoogte verstellen, leuning niet kantelen. Alleen naar voren/achteren verschuiven. Even wennen, maar dan kom je erachter dat dit ook gewoon de ideale zithouding is. Je wilt nooit meer achterover liggen.Hielke schreef:GT3 stoelen zitten geweldig. Juist voor de Germaan met dat ietsje extra's![]()
Dat 'probleem' heb ik nu ook. Daarom is ook één van m'n volgende upgrades een harnassbar met 6 punts gordels. 8)Bert ///M3 schreef:Dan heb je eigenlijk nog niet de beste oplossing want dan moet er ook nog eens een meerpunts gordel systeem in enz. Anders zit je met remmen weer elke keer tegen het raam
Er mankeert helemaal niks aan een Z06 en het is een sportwagen waar menig Porsche koper/rijder eigenlijk ook niet omheen kan. Eigenlijk zouden die zich moeten verdedigen en niet jijCor Dame schreef:
Wat betreft de overweging om een ander model te kopen..............daar kan ik duidelijk over zijn........... wat mankeert er aan een Z06:
Ik ben er zeer tevreden over en natuurlijk heb ik ook met andere auto's gereden, zoals een Porsche, maar dat is niet mijn ding.
MannuuuuuuuuuuuuuuhGTRene schreef:ja inderdaad, die hebben goede sportstoelen waar je ook "langdurig" in kan vertoeven..of de M3 CSL stoelen...maarja niet echt verstelbaar...Jan Ozephius schreef:he he, eindelijk iemand die het begrijpt.frank de jonge schreef:Porsche GT3 stoelen erin!![]()
[img:1600:1200]http://www.strikeengine.com/technical_i ... rior-2.jpg[/img]
maarja komt Cor hier nog wel weer uit![]()
[img:800:600]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Seats.jpg[/img]
[img:800:599]http://www.autocult.com.au/img/gallery/ ... GT3569.jpg[/img]
dat gaat echt heel makkelijk.In hoeverre is het makkelijk en snel te doen om een x aantal keer per jaar de stoel én gordels over te zetten?