Napraten, foto's & filmpjes van DF @ Zandvoort part III

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Elmar

Bericht door Elmar » 14 feb 2008, 23:32

Aad, waar was jij eigenlijk?

Stéphane

Bericht door Stéphane » 14 feb 2008, 23:33

Leuke foto's, Jorrit! Ziet er uit als weer een goed georganiseerd evenement. Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn, maar ik heb vandaag ook een prima dag gehad verder :D

ChrisHK

Bericht door ChrisHK » 14 feb 2008, 23:34

Schitterende foto's Rob&Jorrit! 8)

Harm Koks

Bericht door Harm Koks » 14 feb 2008, 23:36

http://picasaweb.google.com/xhermes/DF1

Foto's staan hier in... Echter, wel aan het eind :) Hij is nu bij foto 32 en je moet bij de 230 zijn :)

E30-Amateur
Auto: BMW E36 325i

Bericht door E30-Amateur » 14 feb 2008, 23:36

Hele mooie foto's Jorrit, super goed gedaan!

Volgende keer nog iets meer die E30 in het vizier meenemen he :wink:
Je herkent hem zo, die nieuwe Schumacher! :wink:

steve smith

Bericht door steve smith » 14 feb 2008, 23:41

Prima dag! Dank aan alle organisatoren en vlaggers.

Ivar

Bericht door Ivar » 14 feb 2008, 23:45

Top dag gehad! Mannen van de organistie bedankt daarvoor!

Leuk om ook weer wat gezichten bij de namen te zien!

Ging lekker vandaag, Cliotje heeft zich kranig gedragen, gaf geen klap verkeerd! Jammer dat Steven Nauta VEEL betere remmen op zijn 325 had, dan ik, want ik kon m net niet bijhouden :D

Wel jammer van de eerste 2 1/2 uur vlaggen in de vrieskou, om dan vervolgens slechts anderhalf uur te rijden. Doe de eerst volgende keer graag weer mee, maar dan wel gewoon voor de volle 4 uur!

Tot de volgende keer!

Groetjes Ivar

Christiaan van H.

Bericht door Christiaan van H. » 14 feb 2008, 23:50

Bij deze ook mijn foto's:

http://picasaweb.google.nl/Christiaanva ... oogstraten

Mijn complimenten aan de organisatie en het hoffelijke rijgedrag van de deelnemers.

Ik was btw bijrijder van de E36 328i van Yorick (18-RS-FL) die werd gedeeld door Yorick en Robin.

Volgende keer hoop ik ook m'n nieuwe speeltje uit te proberen op een DF-dag.

Boelsphotography

Bericht door Boelsphotography » 14 feb 2008, 23:50

Mensen die foto's wensen kunnen me steeds mailen op: kristof@boelsphotography.be (NIET via PM)

Ik heb net over de 1000 foto's genomen waarvan er slechts een kleine 600 relatief gelukt zijn. De weersomstandigheden waren misschien wel goed voor de wagens maar niet voor de fotografen. ;)
Toch ben ik vrijwel zeker dat ik ieder van jullie wel minstens één keertje op de gevoelige plaat heb gelegd.

De foto's worden morgen van een watermerk voorzien en zullen ASAP op mijn website komen te staan.

Mvg,

Kristof Boels
www.boelsphotography.be

Aad

Bericht door Aad » 14 feb 2008, 23:52

Elmar schreef:Aad, waar was jij eigenlijk?
Blok lig er nog niet in , ander carter ( 3.2) en oliepomp en andere nokkenassen gemonteerd , hoop hem op Spa klaar te hebben !

Evert van der Linde
Auto: BMW M140i

Bericht door Evert van der Linde » 14 feb 2008, 23:53

Mooie foto's tot nu toe, heb me echt vermaakt, ondanks zelf niet gereden te hebben (+- 3 weken het rijbewijs op zak :oops: ) mooie wagens gespot. hier en daar een praatje gemaakt. De Nauta's even ontmoet. Was goed georganiseerd als ik dat mag zeggen. Wel op een zure manier die zwarte speedster eraf zien gaan. Buiten de kapotte carosserie was er ook een spoorstang afgebroken als ik me niet vergis. Was niet zo mooi allemaal.
Verder heb ik me wel even verbaast over degene die in marshall hokje 6 stond, die met een blauwe vlag begon te zwaaien toen daar een E30-je achterstevoren ging :roll: ...
Al met al heb ik me meer dan vermaakt.

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 14 feb 2008, 23:54

Allereerst wil ik de organisatie en iedereen die aanwezig was bedanken. Top geregeld allemaal en er werd keurig gereden!!

Zoals iedereen hier heb ik mij ook kostelijk vermaakt vandaag. De eerste paar rondjes waren wat tricky doordat het op sommige punten toch nog best wel glad was, en dan wil de Honda toch ook wel best dwars (Audi S). Maar na een paar rondjes kwam er een mooie droge lijn, en nog een paar rondjes was het overal droog. Sommigen vinden dat misschien jammer, maar ik niet :D Verder heb ik nog een paar leuke rondjes achter Steven aan gereden en dat was toch wel erg leuk aangezien de 325i van Steven en mijn Honda erg aan elkaar gewaagt zijn.

Nu alleen de remmen maar weer eens reviseren en toch maar eens iets aan enige vorm van extra koeling gaan doen, aangezien het spul toch wel erg heet werd. Heb van opa foto's gezien dat mijn remschijven er roodgloeiend onder stonden bij het aanremmen van de Tarzan. Desondanks bleven ze goed werken en vertragen. Toch wel goed spul dat CL RC6 :lol:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Re: Napraten, foto's & filmpjes van DF @ Zandvoort part

Bericht door indobesar » 14 feb 2008, 23:55

Jorrit schreef:
indobesar schreef:Ben benieuwd naar de verhalen, foto's en filmpjes...

8)
Het is natuurlijk aan de topic starter om alle linkjes naar foto's en filmpies te verzamelen in de start post
:twisted: succes!!! :twisted: :wink: :wink: :wink:

Uploaden is klaar. Dus geen rode kruisjes meer
http://www.jorritwellink.nl/foto/race/2 ... index.html
Done m8! 8)

GTRene

Bericht door GTRene » 14 feb 2008, 23:55

8) Top dag gehad, organisatie bedankt, en natuurlijk alle leden voor hun goede gedrag :lol:

Wat was het glad in het begin zeg, minstens op 3 punten verradelijk zelfs :shock: punt waar velen eraf gleden oa black bullet ging ik ook in het rond :lol: damn wat glad...ik dacht na 3 rondjes dit is te riskant voor die kar van me..maar ik kreeg de smaak te pakken maar oppassen moest je.

Later droogde het op en kon ik m'n nieuwe RC6 blokjes benutten en yep, ze zijn lekker constant en kunnen het goed aan voor standaard schijven, ook de Falken's FK-452 bevallen goed, zijn wel straatbanden maar een tikkie beter dan m'n vorige.

dat zette zich al met al om in betere tijden dan ik voorheen reed ook qua gevoel en dan ging ik meestal niet voluit omdat ik de baan nog niet helemaal vertrouwde, 1 rondje getimed en die ging in 2.11,5 maar dat rondje achter de M3 CSL aan ging wat harder :lol: toen stampte ik erachter aan, en hij reed niet op slicks dus had ook last van wat glijden, maar dat ding gaat wel, leuke auto's vandaag, helaas ook een behoorlijke schade in het begin toen het zo glad was...Sterkte Black-Bullet.

Daarna wokken..haha heerlijk en gezellig, was er laat weer dat wel, op na de volgende...zal trouwens eens m'n bougies eens een keer nakijken (nooit gedaan nog) want hij laat wat liggen en verbrand niet hard genoeg volgens mij...

dank voor de leuke dag DF-volk :wink:

Harm Koks

Bericht door Harm Koks » 14 feb 2008, 23:58

Jan Visser schreef:Allereerst wil ik de organisatie en iedereen die aanwezig was bedanken. Top geregeld allemaal en er werd keurig gereden!!

Zoals iedereen hier heb ik mij ook kostelijk vermaakt vandaag. De eerste paar rondjes waren wat tricky doordat het op sommige punten toch nog best wel glad was, en dan wil de Honda toch ook wel best dwars (Audi S). Maar na een paar rondjes kwam er een mooie droge lijn, en nog een paar rondjes was het overal droog. Sommigen vinden dat misschien jammer, maar ik niet :D Verder heb ik nog een paar leuke rondjes achter Steven aan gereden en dat was toch wel erg leuk aangezien de 325i van Steven en mijn Honda erg aan elkaar gewaagt zijn.

Nu alleen de remmen maar weer eens reviseren en toch maar eens iets aan enige vorm van extra koeling gaan doen, aangezien het spul toch wel erg heet werd. Heb van opa foto's gezien dat mijn remschijven er roodgloeiend onder stonden bij het aanremmen van de Tarzan. Desondanks bleven ze goed werken en vertragen. Toch wel goed spul dat CL RC6 :lol:
Rode remschijven heb ik ook nog een matig foto'tje van :)

Tristan

Bericht door Tristan » 15 feb 2008, 00:05

Goed om te horen dat het een geslaagde dag was. Erg jammer dat ik er niet bij was.

Was een uitstekende mogelijkheid geweest om mijn wederom aangepaste E30 aan de tand te voelen en onder de 2:07 te komen.

Jammer dat er schades zijn, is altijd een deuk in je ego en portemonnee.

Harm Koks

Bericht door Harm Koks » 15 feb 2008, 00:10

Overigens zet ik de foto's van de schade er nog niet op. Weet niet hoe de eigenaar er over denkt... Als het goed is hoor ik het wel!

Pescatore

Bericht door Pescatore » 15 feb 2008, 00:14

Wat anderen al aangaven; het was een geslaagde dag waarin er met een hoop mensen van het forum gesproken is. Het vlaggen viel me overigens nog best mee (gewoon muts/handschoenen/sjaal meenemen en in beweging blijven). Met name een donkere evo en een e30 325i hadden regelmatig een leuke sliphoek in de bocht waar ik stond te vlaggen (die platte linkerbocht voor de audi-s). Verder bleek de c-drie-nul diesel van hugo het redelijk uit te houden, hoewel het uiteraard geen circuitauto is.
Zeker voor herhaling vatbaar :)

E30-Amateur
Auto: BMW E36 325i

Bericht door E30-Amateur » 15 feb 2008, 00:26

Verder heb ik me wel even verbaast over degene die in marshall hokje 6 stond, die met een blauwe vlag begon te zwaaien toen daar een E30-je achterstevoren ging
Met name een donkere evo en een e30 325i hadden regelmatig een leuke sliphoek in de bocht waar ik stond te vlaggen
En ik hoopte redelijk onopvallend mijn rondjes te kunnen rijden.. :wink:

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 15 feb 2008, 00:31

Topdag, zeker voor herhaling vatbaar! Echt een verademing om met zo'n kleine club mensen op Zandvoort te rijden, die ook nog eens met enig verstand rijden :). Peter bedankt!

Metchu

Bericht door Metchu » 15 feb 2008, 00:34

[teletubbiemode]

nog een keer, nog een keer!!!

[/teletubbiemode]

ps baal er wel een beetje van dat ik het gemist heb. Ik was van plan er echt een mooie video van te maken... helaas :( volgende keer beter!

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 15 feb 2008, 01:15

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 15 feb 2008, 01:24

Was weer een gezellig middagje op Zandvoort en ook het begin van de avond in 't wokrestaurant was natuurlijk weer als vanouds. :D

Ben nog een aantal ronden met Leo meegereden in zijn Sub, maar das niks voor mij.......kan niet tegen meerijden, dus begon wagenziek te worden en ben maar uitgestapt. :? :wink:
Ik heb wel de videocamera in Leo z'n auto laten zitten en als 't wat is zet ik daarvan wel wat online.

Heb daarna nog wat foto's geschoten waarvan ik er van 't weekend wel een aantal online zal zetten.....hier alvast de foto van de remschijf van de Honda:

[img:800:530]http://home.kabelfoon.nl/~rody/foto/Dri ... edium).jpg[/img]

GTRene

Bericht door GTRene » 15 feb 2008, 01:24

@Jorit 8) je hebt echt een paar mooie platen geschoten o.a. dit soort, erg fraai, thx.

[img:800:533]http://www.jorritwellink.nl/foto/race/2 ... %20434.jpg[/img]

[img:800:533]http://www.jorritwellink.nl/foto/race/2 ... %20540.jpg[/img]

en dit soort haha lol...bijna een koprol :lol:

[img:800:533]http://www.jorritwellink.nl/foto/race/2 ... %20555.jpg[/img]

je was er maar druk mee Juriaan...als je de volgende X ff tijd hebt en vrij bent snel bij de Hartge inspringen anders gaat het weer mis.

en wie was dat die de vlam in de pijp bij Hans z'n Dax vastlegde, tjonge daar reed ik een tijdje achter enorme vlammen uit z'n uitlaat richting banden...das nog eens banden oproken :lol:

Metchu

Bericht door Metchu » 15 feb 2008, 02:51

heerlijke foto opa!

ik ben gek op dingen die vlammen en heet worden 8)

Plaats reactie