Nieuwe 'family'car
- Daniel
Heeft niks met kastijding te makenSnipe schreef:Ergens is dat wel vreemd. Je weet hoe een BMW rijdt, maar toch lease je een Audi. Vanwaar die zelfkastijding? BMW's zijn toch ook prima te leasen?

Los daarvan vallen bepaalde BMW's bij mijn leasemaatschappij nogal duur uit waardoor een E92 335i met de gewenste opties ruimschoots boven mijn budget uitkwam.
Ik staar me gewoon niet blind op één merk. Sowieso rijdt de A5 best goed, nu Audi de motor niet meer voor de voorbumper monteert.
- Snipe
Ik moet toegeven: de A5 is toch wel mooi.
De kwaliteit van het interieur is inderdaad uitstekend bij Audi, maar bij voorgaande types deed dat er weinig toe. Wat moet je met een auto waar alle knopjes fantastisch aanvoelen en er geweldig uitzien, maar die voor geen meter rijdt? Dat schijnt bij de A5 en de nieuwe A4 inderdaad beter voor elkaar te zijn, maar was voor mij een reden om de A3 en de oude A4 te laten staan.
De kwaliteit van het interieur is inderdaad uitstekend bij Audi, maar bij voorgaande types deed dat er weinig toe. Wat moet je met een auto waar alle knopjes fantastisch aanvoelen en er geweldig uitzien, maar die voor geen meter rijdt? Dat schijnt bij de A5 en de nieuwe A4 inderdaad beter voor elkaar te zijn, maar was voor mij een reden om de A3 en de oude A4 te laten staan.
- cooldragon
- RVV
Volgens mij moet je het letterlijk lezencooldragon schreef:overdrijven is ook een vak apart heSnipe schreef:maar die voor geen meter rijdt?

Snipe heeft hem niet, kent hem niet en moet hem niet, en heeft er nog geen meter in gereden..Wat moet je met een auto waar alle knopjes fantastisch aanvoelen en er geweldig uitzien, maar die voor geen meter rijdt?
dus het klopt precies wat hij schrijft

Laatst gewijzigd door RVV op 19 feb 2008, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- cooldragon
- Macboy
Snipe met de A3 is volgens mij heel weinig mis met het super onderstel, maar goed dit is off topic 
Wat betreft die graphite check dit maar ...
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=1080
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 9&start=27

Wat betreft die graphite check dit maar ...
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=1080
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 9&start=27
Laatst gewijzigd door Macboy op 19 feb 2008, 12:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Ach, dat 'voor geen meter rijden' was misschien wat aangezet, maar de bottomline van wat ik zei is dat ze zich sterk verbeterd hebben daar. De oude modellen waren geen hoogvliegers qua weggedrag, terwijl het nu met de nieuwe A4 en A5 toch bovengemiddeld is. Any objections?
Ik heb zowel de oude als de nieuwe A3 trouwens meerdere malen gereden, een vriend van me heeft er één en ik heb ook zowel naar de vorige als de huidige A3 serieus gekeken, onder andere toen ik mijn vorige 1 kocht.
@ Macboy: helder. Ik had net zo iets, maar dan een beetje anders; ik had een 120d High Executive voor de normale prijs gekocht en ineens werden er tegen dumpprijzen allerlei actiemodellen geïntroduceerd. Ergens ook wel jammer.
@ Tom: gevoelig punt.
Zes keer in zes maanden, hij heeft er in totaal 2 maanden gestaan.
Ik heb zowel de oude als de nieuwe A3 trouwens meerdere malen gereden, een vriend van me heeft er één en ik heb ook zowel naar de vorige als de huidige A3 serieus gekeken, onder andere toen ik mijn vorige 1 kocht.
@ Macboy: helder. Ik had net zo iets, maar dan een beetje anders; ik had een 120d High Executive voor de normale prijs gekocht en ineens werden er tegen dumpprijzen allerlei actiemodellen geïntroduceerd. Ergens ook wel jammer.
@ Tom: gevoelig punt.
Zes keer in zes maanden, hij heeft er in totaal 2 maanden gestaan.
-
Re: Nieuwe 'family'car
Leuk topic om terug te lezen. Ben benieuwd wat nu de opties zouden zijn: 550i f11, s7, xf-r?