Malmedy 17 oktober (foto's en verhalen)
- Tommy
Subaru Impreza op droge baan:
http://www.youtube.com/watch?v=-N_JstEUoO0
En de ex-automaxx 106:
http://www.youtube.com/watch?v=qM3CDd-XvRE
er komt er nog een aan met de Evo en Elmar
http://www.youtube.com/watch?v=-N_JstEUoO0
En de ex-automaxx 106:
http://www.youtube.com/watch?v=qM3CDd-XvRE
er komt er nog een aan met de Evo en Elmar
Laatst gewijzigd door Tommy op 22 okt 2007, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ghehe, dat ligt niet zozeer aan de kit hoor.Pescatore schreef:Tering wat rookt die 316 met dbilas kit, dat is nog erger dan een gemiddelde 75 wanneer je ervoor gaat zitten

Het project wil maar niet afgeraken. Er moeten wat problemen verholpen worden. Met een beetje goed geluk kunnen we binnenkort naar Duitsland voor het aansluiten van de alpha n en de afstelling. Het zaakje loopt gewoon te rijk nu. Geduld is een schone zaak.

- Joy
Bedankt voor de foto's ! Erg leuk om wat van jezelf terug te zien.
Het was echt een hele leuke dag. Heb 70 liter benzine erdoorheen gereden, nou ja gejast eigenlijk ( gemiddeld 1 op 3,5).
Gewoon heerlijk baantje. Stukken met grip en stukken met helemaal geen grip. Zelfs met een 318is heerlijk kunnen glijden. En misschien juist door het kleine vermogen makkelijk m'n rondjes kunnen doen. De auto's met veel vermogen en sper hadden het zwaar. Aanremmen zonder abs bleek op den duur toch beter te werken om de grip op de voorwielen te bewaren. Dat soort dingen zijn leuk om te ontdekken en te gebruiken. Wat dat betreft leer je op zo een baan meer (naar mijn idee) dan op een groot breed circuit waar het onderstel (grip) het vermogen de baas is.
Leuk om de mensen achter een forumnaam te ontmoeten. Was gezellig.
Oh ja, ik was bekaf. Half 10 was ik al buiten westen
Peter, bedankt voor het organiseren !
Het was echt een hele leuke dag. Heb 70 liter benzine erdoorheen gereden, nou ja gejast eigenlijk ( gemiddeld 1 op 3,5).
Gewoon heerlijk baantje. Stukken met grip en stukken met helemaal geen grip. Zelfs met een 318is heerlijk kunnen glijden. En misschien juist door het kleine vermogen makkelijk m'n rondjes kunnen doen. De auto's met veel vermogen en sper hadden het zwaar. Aanremmen zonder abs bleek op den duur toch beter te werken om de grip op de voorwielen te bewaren. Dat soort dingen zijn leuk om te ontdekken en te gebruiken. Wat dat betreft leer je op zo een baan meer (naar mijn idee) dan op een groot breed circuit waar het onderstel (grip) het vermogen de baas is.
Leuk om de mensen achter een forumnaam te ontmoeten. Was gezellig.
Oh ja, ik was bekaf. Half 10 was ik al buiten westen

Peter, bedankt voor het organiseren !
- Pescatore
Hier, voor niet veel:Sander Spoolder schreef:lachen!
E36's ruleren![]()
Ik wil er ook weer 1 voor de winter
http://auto.marktplaats.nl/bmw/11241312 ... fta_ind=15
- Joy
Volgende keer ook mee gaan Sander. Echt een hoop mensen onderschatten de lol van deze baan. Ik had zelf ook zoiets (na het bekijken van Elmars onboard video) wat een mini-baan ala Lelystad.Sander Spoolder schreef:lachen!
E36's ruleren![]()
Maar dat heb ik toch echt fout gezien. Het is met 7 auto's op de baan gewoon goed te doen. En technisch is de baan heel interessant omdat elke bocht wel weer wat aparts heeft zodat je vaak krampachtig probeert terug op de lijn te komen, uit het abs te blijven, onderstuur probeert op te heffen met de handrem (werkte perfect), stuiterbult in de lange doordraaier etc. etc. Ik heb me geen moment verveeld.
Laatst gewijzigd door Joy op 22 okt 2007, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sander S.
- Tommy
- Ruud Bosch
- Ruud Bosch
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Michel P
Fucked for live, prachtig, beter dan een pretpark toch!Ruud Bosch schreef:En mijn zoon Christiaan (8jaar oud) is nu voorgoed verpest...
C "papa, die meneer in die BMW ging veel harder dan jij"
R "was dat leuk?"
C "jaaah!!"
(conversatie nadat hij een paar rondjes met Peter meegereden had)
Machtige Ascona, heerlijke oldschool!
Michel
- PeerH
- Roel SpeedCars
Schitterende filmpjes en foto's en geweldig om de diverse verslagen te lezen [img:26:20]http://truthseekers.invisionzone.com/st ... s%20up.jpg[/img]
Roel.
Roel.
- Ruud Bosch
Dat hij de auto-genen heeft gekregen en z'n (twee-eiige)tweelingbroer niet dat is wel duidelijk.Michel Pol schreef: prachtig, beter dan een pretpark toch!
Maar dat hij dit zo gaaf zou vinden had ik niet verwacht.
Het mooiste vond ie het als we volledig in de rondte gingen (en dat gebeurde smiddags nogal vaak met die nattigheid)
- GTRene
Inderdaad zeg, alleen de velgen en dat stuurtje zijn dat bijna al waard 8)Pescatore schreef:Hier, voor niet veel:Sander Spoolder schreef:lachen!
E36's ruleren![]()
http://auto.marktplaats.nl/bmw/11241312 ... fta_ind=15
- Ruud Bosch
Dit was rijden in Cavallino-stijl van mij: onderstuurd recht uit de strontbult inTommy schreef:nog een filmpje:
ascona van ruud en Evo VI in actie
http://www.youtube.com/watch?v=Arv6vXPG7-Y

- Joy
Ik zeg net tegen Allen op msn, die Garett met zijn Subaru en Ruud met de Ascona dat is wel ontzettend leuk dat die met die kleine gasten een hele dag lol komen hebben. Was het maar zo dat mijn pa me vroeger meenam om een hele dag op een circuit te hangenRuud Bosch schreef:Dat hij de auto-genen heeft gekregen en z'n (twee-eiige)tweelingbroer niet dat is wel duidelijk.Michel Pol schreef: prachtig, beter dan een pretpark toch!
Het mooiste vond ie het als we volledig in de rondte gingen (en dat gebeurde smiddags nogal vaak met die nattigheid)

Laatst gewijzigd door Joy op 22 okt 2007, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nou, ik heb mij ook best vermaakt hoor!!
Vorige week op Papenburg wezen driften, hoge snelheden en veel rijdende chicanes (BMW's).
Op Malmedy een lekker kort technisch hoekbaantje. Voornamelijk 2de en 3de versnelling.
Blijft lastig zo'n 4x4, uivogelen hoe het het beste drift, in de middag met miezerregen ging het een stuk beter.
Peter en anderen, bedankt voor de uitnodiging en organisatie.
Dat ik niet meedeed met de 325 verloting had niets met desinteresse te maken, eerder de vraag richting mijzelf: wat moet ik met nog een auto!!
Gerhard
Vorige week op Papenburg wezen driften, hoge snelheden en veel rijdende chicanes (BMW's).
Op Malmedy een lekker kort technisch hoekbaantje. Voornamelijk 2de en 3de versnelling.
Blijft lastig zo'n 4x4, uivogelen hoe het het beste drift, in de middag met miezerregen ging het een stuk beter.
Peter en anderen, bedankt voor de uitnodiging en organisatie.
Dat ik niet meedeed met de 325 verloting had niets met desinteresse te maken, eerder de vraag richting mijzelf: wat moet ik met nog een auto!!
Gerhard
- GarreTT
Zo eindelijk de tijd om een fatsoenlijke reactie te geven.
Het was fantastisch. Ik was eigenlijk met het idee gekomen om eens op een kort circuit te racen. Ik had het idee dat de Subaru dan aardig tot zijn recht zou komen en de lagere snelheden maken het toch wat relaxter allemaal.
Het werd zelfs beter dan ik had verwacht. De baan bleek droog al erg glad te zijn dus ideaal om wat aan de drift- en rally technieken te werken. Ik heb erg veel geleerd die dag. Super. En wat ben ik blij met mijn Subaru met verstelbaar middendiff en platensper. De beste investering die ik gedaan heb. Nu nog wat aan het onderstuur doen. 's Morgens op het droge kon ik het allemaal nog wel compenseren maar naarmate het natter werd, en de semi-slicks steeds gladder ging het toch wat minder. De straatbanden voor omleggen was helaas geen optie wat mij betreft. Ik moest 's avonds nog 4 uren naar huis rijden. En gezien het weer was een beetje profiel geen overbodige luxe.
Ik wil iedereen bedanken voor de zeer geslaagde dag. Het was een mooie club mensen bij elkaar. Met name Peter bedankt voor de organisatie en het meerijden en rijden in de E30. Dat is toch heel wat anders dan de Sub. En Gerhard ook erg bedankt voor de rondjes meerijden in de EVO en de tips. Zeker in die configuratie is een EVO nog een paar stapjes beter dan de Sub maar daar wordt aan gewerkt
En verder de fotografen en de filmers bedankt. Mooie plaatjes en beelden. Er zullen er nog wel meer volgen gezien het aantal fototoestellen langs de baan.

Het was fantastisch. Ik was eigenlijk met het idee gekomen om eens op een kort circuit te racen. Ik had het idee dat de Subaru dan aardig tot zijn recht zou komen en de lagere snelheden maken het toch wat relaxter allemaal.
Het werd zelfs beter dan ik had verwacht. De baan bleek droog al erg glad te zijn dus ideaal om wat aan de drift- en rally technieken te werken. Ik heb erg veel geleerd die dag. Super. En wat ben ik blij met mijn Subaru met verstelbaar middendiff en platensper. De beste investering die ik gedaan heb. Nu nog wat aan het onderstuur doen. 's Morgens op het droge kon ik het allemaal nog wel compenseren maar naarmate het natter werd, en de semi-slicks steeds gladder ging het toch wat minder. De straatbanden voor omleggen was helaas geen optie wat mij betreft. Ik moest 's avonds nog 4 uren naar huis rijden. En gezien het weer was een beetje profiel geen overbodige luxe.
Ik wil iedereen bedanken voor de zeer geslaagde dag. Het was een mooie club mensen bij elkaar. Met name Peter bedankt voor de organisatie en het meerijden en rijden in de E30. Dat is toch heel wat anders dan de Sub. En Gerhard ook erg bedankt voor de rondjes meerijden in de EVO en de tips. Zeker in die configuratie is een EVO nog een paar stapjes beter dan de Sub maar daar wordt aan gewerkt

En verder de fotografen en de filmers bedankt. Mooie plaatjes en beelden. Er zullen er nog wel meer volgen gezien het aantal fototoestellen langs de baan.
Laatst gewijzigd door GarreTT op 22 okt 2007, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Michel P
Ach je kind(eren) zien genieten is toch prachtig!!Ruud Bosch schreef:Dat hij de auto-genen heeft gekregen en z'n (twee-eiige)tweelingbroer niet dat is wel duidelijk.Michel Pol schreef: prachtig, beter dan een pretpark toch!
Michel
- Ruud Bosch