Het beste paard van stal?
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
Rebel discussie graag ergens anders.
Lol@pol.
De 3 mx5jes die ik nu op t oog heb zijn allen 1.6 waarvan 1 van een df-er is en wat mods heeft die ik in de basis ook zou willen. Verder ken ik de 1.8 voordelen, maar ik wil geen rode of groene auto, en heb met div 1.6jes gereden en daarmee kon ik in Dré-stijl klaverblad driften op nat. De 1.8 aanpassingen kosten niet veel, mits ik een diff voor weinig kan scoren. En ik vind t leuk om de underdog snoeihard te rijden, aangezien dat altijd leuke reacties oplevert.
Lol@pol.
De 3 mx5jes die ik nu op t oog heb zijn allen 1.6 waarvan 1 van een df-er is en wat mods heeft die ik in de basis ook zou willen. Verder ken ik de 1.8 voordelen, maar ik wil geen rode of groene auto, en heb met div 1.6jes gereden en daarmee kon ik in Dré-stijl klaverblad driften op nat. De 1.8 aanpassingen kosten niet veel, mits ik een diff voor weinig kan scoren. En ik vind t leuk om de underdog snoeihard te rijden, aangezien dat altijd leuke reacties oplevert.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
Goeie tip van de spullen van Ton, als ik een Mx5 heb gekocht, ga ik sowieso nog even kijken wat 'ie allemaal heeft aan 'troep' en tips.Rob Schouten schreef: - Remmen
Voor de 1.8 remschijven heb je sowieso de brackets van een 1.8 nodig, dus meteen upgraden naar 11" schijven lijkt me handiger. Ik heb inmiddels ook de 11" schijven en het past net met 15"6.5J velgjes. Ton verkoopt zijn M-tuned brackets, weet niet of deze al verkocht zijn.

Overigens zei ik precies 't zelfde over die 1.8 remmen en direct upgraden met Corrado schijven, maar goed, dat is een simpele upgrade die niet veel geld kost.
Waar ik meer over twijfel is wat voor velgen ik zal nemen en wat voor banden + maat. Zien we tegen die tijd wel weer. Semi slicks zijn leuk op een circuit als Zandvoort, maar voor 't spelen in de buurt is 't niet leuk, dan moet je gewoon een beetje kunnen 'glijden' zeg maar. Tot nu toe heb ik voor bijna al m'n auto's meerdere setjes velgen en banden gehad. Dus dat moet goedkomen. Hoe lichter de velg, hoe beter. Een hele brede band met veel grip is gewoon minder fun op een non-turbo.
- RobS
- Berichten: 3560
- Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
- Locatie: Brabant
Re: Het beste paard van stal?
De 15x7 velgjes uit de Max5 cup kun je voor een appel en een ei nieuw krijgen op de Engelse Ebay.
klik
Ik overweeg ook sterk om een setje aan te schaffen
klik
Ik overweeg ook sterk om een setje aan te schaffen

- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: Het beste paard van stal?
Idd, semi slicks heb je niet veel aan op de openbare weg. Gewoon 195 of 205 straatbandje van een beetje goede kwaliteit is meer dan zat op zo'n auto volgens mij.
Ik snap die comment van E30 te snel ook wel. Als ik met mijn M3 even binnendoor cross dan zit ik vaak niet eens boven 4000 toeren en zelfs dan kan je al loeihard rijden, harder kan natuurlijk maar is in het hedendaagse verkeer gewoon onverantwoord op de meeste plaatsen. Hooguit op de provinciale weg oid als je een keer de ruimte hebt. Is evengoed leuk, maar je hebt nooit het gevoel dat je maximaal rijd.
Ik denk altijd maar als je op de weg semislicks ala R888 nodig hebt dan zit er ergens een steekje los in de bovenkamer
Ik snap die comment van E30 te snel ook wel. Als ik met mijn M3 even binnendoor cross dan zit ik vaak niet eens boven 4000 toeren en zelfs dan kan je al loeihard rijden, harder kan natuurlijk maar is in het hedendaagse verkeer gewoon onverantwoord op de meeste plaatsen. Hooguit op de provinciale weg oid als je een keer de ruimte hebt. Is evengoed leuk, maar je hebt nooit het gevoel dat je maximaal rijd.
Ik denk altijd maar als je op de weg semislicks ala R888 nodig hebt dan zit er ergens een steekje los in de bovenkamer

- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
Goeie tip van die velgen. Als is 't maar als trackset. Ik heb nu ook wat setjes 4x100 15" 7J liggen, maar dan ET13, is dat nog te doen op een Mx5 met bijv. Spax onderstel?
@Bert: Je hebt het precies verwoord zoals ik 't ervaar inderdaad. De lol ligt voor mij ook niet boven de 160 km/u, maar tussen de +-80 en 160km/u. Zeg maar alles tussen 2e en 4e versnelling. Vroeger moest ik niet zoveel hebben van kleine 1.6 16v blokjes, maar door wat ritten in de AE86 en Mx5 van een vriend van me ben ik weer helemaal om. Naast de hoge toeren, de directe gasresponse, stuurgevoel, balans e.d. spelen ook factoren mee zoals wegenbelasting die wel erg voordelig zijn, zonder direct wb-vrij te rijden, want zoveel leuke auto's zijn er niet te vinden met mijn budget, laat staan dat ze dagelijks goed inzetbaar zijn.
Ik wilde al heel lang een auto die de grip van de Alfa 75 kon combineren met een lichte koets, waarmee ik eventueel ook open (schuifdak/targa/roadster) kunt rijden en waarmee ik het plezier wat ik ooit met mijn Volvo 360 qua fun per euro per km weer kon evenaren en overtreffen. Beetje zelf hobbyen, dingen uitproberen en vooral veel rijden, want dat laatste mis ik enorm.
Qua bandjes begin ik met een setje Bridgestone RE720 195-50-15 die ik nog heb liggen (2 nieuwe zelfs). Daar ben ik wel even mee zoet en die bevielen mij altijd wel goed, ook in de regen.
Zo heb ik nog wel meer dingen liggen die niet meegaan met de E30 en ik in dit project goed kan gebruiken. Zonder al te grote investeringen kom ik een heel end. Zeker als de DF Mx5 die al voor een deel is geprepareerd goed genoeg is en nog niet is verkocht als ik alles heb geregeld. Na 't weekend weet ik meer.
@Bert: Je hebt het precies verwoord zoals ik 't ervaar inderdaad. De lol ligt voor mij ook niet boven de 160 km/u, maar tussen de +-80 en 160km/u. Zeg maar alles tussen 2e en 4e versnelling. Vroeger moest ik niet zoveel hebben van kleine 1.6 16v blokjes, maar door wat ritten in de AE86 en Mx5 van een vriend van me ben ik weer helemaal om. Naast de hoge toeren, de directe gasresponse, stuurgevoel, balans e.d. spelen ook factoren mee zoals wegenbelasting die wel erg voordelig zijn, zonder direct wb-vrij te rijden, want zoveel leuke auto's zijn er niet te vinden met mijn budget, laat staan dat ze dagelijks goed inzetbaar zijn.
Ik wilde al heel lang een auto die de grip van de Alfa 75 kon combineren met een lichte koets, waarmee ik eventueel ook open (schuifdak/targa/roadster) kunt rijden en waarmee ik het plezier wat ik ooit met mijn Volvo 360 qua fun per euro per km weer kon evenaren en overtreffen. Beetje zelf hobbyen, dingen uitproberen en vooral veel rijden, want dat laatste mis ik enorm.
Qua bandjes begin ik met een setje Bridgestone RE720 195-50-15 die ik nog heb liggen (2 nieuwe zelfs). Daar ben ik wel even mee zoet en die bevielen mij altijd wel goed, ook in de regen.
Zo heb ik nog wel meer dingen liggen die niet meegaan met de E30 en ik in dit project goed kan gebruiken. Zonder al te grote investeringen kom ik een heel end. Zeker als de DF Mx5 die al voor een deel is geprepareerd goed genoeg is en nog niet is verkocht als ik alles heb geregeld. Na 't weekend weet ik meer.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 02 okt 2009, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Re: Het beste paard van stal?
Dennis Cavallino schreef:Goeie tip van die velgen. Als is 't maar als trackset. Ik heb nu ook wat setjes 4x100 15" 7J liggen, maar dan ET13, is dat nog te doen op een Mx5 met bijv. Spax onderstel?
@Bert: Je hebt het precies verwoord zoals ik 't ervaar inderdaad. De lol ligt voor mij ook niet boven de 160 km/u, maar tussen de +-80 en 160km/u. Zeg maar alles tussen 2e en 4e versnelling. Vroeger moest ik niet zoveel hebben van kleine 1.6 16v blokjes, maar door wat ritten in de AE86 en Mx5 van een vriend van me ben ik weer helemaal om. Naast de hoge toeren, de directe gasresponse, stuurgevoel, balans e.d. spelen ook factoren mee zoals wegenbelasting die wel erg voordelig zijn, zonder direct wb-vrij te rijden, want zoveel leuke auto's zijn er niet te vinden met mijn budget, laat staan dat ze dagelijks goed inzetbaar zijn.
Ik wilde al heel lang een auto die de grip van de Alfa 75 kon combineren met een lichte koets, waarmee ik eventueel ook open (schuifdak/targa/roadster) kunt rijden en waarmee ik het plezier wat ik ooit met mijn Volvo 360 qua fun per euro per km weer kon evenaren en overtreffen. Beetje zelf hobbyen, dingen uitproberen en vooral veel rijden, want dat laatste mis ik enorm.
Qua bandjes begin ik met een setje Bridgestone RE720 195-50-15 die ik nog heb liggen (2 nieuwe zelfs). Daar ben ik wel even mee zoet en die bevielen mij altijd wel goed, ook in de regen.
Als deze ooit in de weg gaan liggen moet je maar eens een pb droppen


@Mex: 289 is dat per set


Laatst gewijzigd door G Kolkman op 02 okt 2009, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Re: Het beste paard van stal?
dubbelpost 

- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
De prijs is per set inderdaad. 15 inch 7J ET40, 7kg per stuk. Dat is geen lichtgewicht, maar voor met zo'n prijs moet je niet klagen, want de originele 15 inch velgen wegen dat ook volgens mij. Er zijn ook betaalbare (replica) en sterke 15 inch velgen te koop die tussen de 4 en 5 kilo wegen per stuk.
- RobS
- Berichten: 3560
- Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
- Locatie: Brabant
Re: Het beste paard van stal?
De specs in de Ebay advertentie kloppen niet

Of ET13 een succes gaat worden weet ik niet, standaard is ET40 of ET45
Deze Dennis?

Of ET13 een succes gaat worden weet ik niet, standaard is ET40 of ET45
Deze Dennis?
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
Jep, dat is 'm. Staat geadverteerd op MP en mx5 owners forum. Daar is de auto verder uitvoerig beschreven, maar ook hier op DF. Was ook aanwezig op DF trackday.
- RobS
- Berichten: 3560
- Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
- Locatie: Brabant
Re: Het beste paard van stal?
Ik ken 'm, zijn mijn oude wieltjesDennis Cavallino schreef:Jep, dat is 'm. Staat geadverteerd op MP en mx5 owners forum. Daar is de auto verder uitvoerig beschreven, maar ook hier op DF. Was ook aanwezig op DF trackday.

- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Het beste paard van stal?
Wit is erg frai Dennis, motorkap zwart
beetje AE86 style 
Michel


Michel
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
Kleine wereld is 't toch he Rob?
@Michel: Daar wacht ik wel mee tot er een keer een echte Trueno GT Apex Panda op mijn pad komt. Deep van Pitbox heeft er nu één, die al een tijdje op marktplaats en AEU86.org te koop stond.

@Michel: Daar wacht ik wel mee tot er een keer een echte Trueno GT Apex Panda op mijn pad komt. Deep van Pitbox heeft er nu één, die al een tijdje op marktplaats en AEU86.org te koop stond.
- Niels
- Berichten: 22505
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Het beste paard van stal?
Leuke plannen Dennis
Al blijft het jammer van de E30 


- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
Nee voor de E30 is 't alleen maar beter.
Die gaat rijden en dat is beter dan stilstaan. Daarnaast krijgt 'ie alle goodies die die nodig heeft om de E30 cup te kunnen winnen. Hij loopt niet bij me weg, alleen ben ik officieel geen (mede)eigenaar meer. Ik ben de 1e die hem tzt weer terug kan kopen en dat is een mooie gedachte.

- RobS
- Berichten: 3560
- Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
- Locatie: Brabant
Re: Het beste paard van stal?
Stand van zaken?
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
Auto's stonden afgelopen weken even niet op mijn prioriteitenlijstje. Werk, zieke vriendin, bruiloft van vrienden waar we ceremoniemeesters waren.... ben nu zelf even geveld. Auto's als prioriteiten komen vanzelf weer. Komt goed.
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
Re: Het beste paard van stal?
hmmm paard ziek... slachthuis....
j/k. beterschap.

- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
Ok, het is bijna tijd voor de updates in mijn 'wagenpark'. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit.
Terwijl ik van plan was om komend weekend wat Mx5-jes te gaan bewonderen, waaronder de nog steeds niet verkochte witte die mijn voorkeur heeft, kom ik opeens iets anders tegen waar mijn hart eigenlijk veel sneller van ging bonken mede door de inspiratie die ik kreeg n.a.v. dit draadje: Porsche 944 met Audi 20v motor.
Woensdagavond geef ik een lezing en vlakbij de zaal waar ik moet 'optreden' staat een auto die mijn hart op voorhand al heeft gestolen. Woensdag ga ik deze Porsche 924 even bekijken. Zaterdag ga ik dan misschien toch nog even de Mx5(-jes) bekijken en dan zondag alles rustig op een rij zetten. Daarna gaan de E30 en de Saab 900 Coupé definitief de deur uit.
De Porsche 924 heeft een paar voordelen ten opzichte van de Mx5 voor mij. Ten eerste ben ik zo'n idioot die een 924 gewoon cool vind, ten tweede ben ik Porsche liefhebber en geen Mazda fan. Mijn vriendin vind een Mx5 helemaal niets, dus dat speelt ook een piepklein beetje mee. De 924 is wegenbelastingvrij en ik vind de bruine kleur binnen en buiten erg gaaf. Mijn vorige had ook een krijtstreep interieur en dat vind ik gewoon 't mooiste in een 924/944, al was 't daarin zwart-wit natuurlijk. Het klinkt misschien stom, maar ik wil al heel lang een bruine (sport)auto uit de jaren '70. Hij zou erg cool staan in mijn garage (die ik aan 't pimpen ben), tot er ooit een andere bruine Porker uit mijn geboortejaar in past, financieel gezien. Bijvoorbeeld een 928 met handbak of 911 Turbo staan wel op mijn wensenlijstje.
De 2.0 in de 924 vind ik zelf niet leuk en snel genoeg, maar ik kan daar een tijdje mee leven als het moet. Aangezien ik hier op DF dus dat 944 20v draadje al meerdere keren heb gelezen, zie ik wel wat mogelijkheden om er een leukere en snellere auto van te maken. Zo handig als Reinier ben ik niet en zal ik ook nooit worden, maar een mooie tussenstap is om een 944 type 1 (of 924 S) te vinden en de techniek (motor, bak/differentieel, koelsysteem, onderstel, draagarmen, remsysteem, stabi's) om te bouwen in de 924. Een donor heb ik ook al op 't oog, de hele ombouw is haalbaar in mijn kleine garage en kost niet al teveel aanpassingen en tijd. Upgrades qua onderstel en remmen zijn daarna ook nog te doen.
Alles bij elkaar hoeft dat niet veel te kosten om de auto dan te maken zoals ik wil. In de basis is de auto dan zeer geschikt om ooit om te bouwen naar de Audi 5 cylinder (20v) zoals Reinier in zijn 944 heeft gedaan, incl. RDW keuring en al. Het geluid dat je dan krijgt, plus een klein beetje extra snelheid, lijkt me dan een waardevolle investering van tijd en geld.
Een 924 is door de smalle koets sneller en zuiniger door de lagere CW-waarde en lichter, wat de wegligging, acceleratie en remweg positief beïnvloedt ten opzichte van de brede (maar veel stoerdere) 944.
Aangezien ik een originele 924 op 14 inch (4-gaats) niet zo bijzonder vind qua looks, wil ik de auto sowieso als een 924 S opbouwen, met originele 15 inch 5 gaats telefoonvelgen. Daarom is een donor sowieso al handig en als je de 2.5 motor + 5-bak er dan bij krijgt, tja, dan kun je een tijdje vooruit met bepalen of er een 20-klepper in moet in plaats van een 8 klepper.
Ik heb ook nog een fraaie Saab 9000 2.3 turbo gezien (juiste specs met 200pk, handbak), maar ik moet gewoon aan de RWD.

Terwijl ik van plan was om komend weekend wat Mx5-jes te gaan bewonderen, waaronder de nog steeds niet verkochte witte die mijn voorkeur heeft, kom ik opeens iets anders tegen waar mijn hart eigenlijk veel sneller van ging bonken mede door de inspiratie die ik kreeg n.a.v. dit draadje: Porsche 944 met Audi 20v motor.
Woensdagavond geef ik een lezing en vlakbij de zaal waar ik moet 'optreden' staat een auto die mijn hart op voorhand al heeft gestolen. Woensdag ga ik deze Porsche 924 even bekijken. Zaterdag ga ik dan misschien toch nog even de Mx5(-jes) bekijken en dan zondag alles rustig op een rij zetten. Daarna gaan de E30 en de Saab 900 Coupé definitief de deur uit.
De Porsche 924 heeft een paar voordelen ten opzichte van de Mx5 voor mij. Ten eerste ben ik zo'n idioot die een 924 gewoon cool vind, ten tweede ben ik Porsche liefhebber en geen Mazda fan. Mijn vriendin vind een Mx5 helemaal niets, dus dat speelt ook een piepklein beetje mee. De 924 is wegenbelastingvrij en ik vind de bruine kleur binnen en buiten erg gaaf. Mijn vorige had ook een krijtstreep interieur en dat vind ik gewoon 't mooiste in een 924/944, al was 't daarin zwart-wit natuurlijk. Het klinkt misschien stom, maar ik wil al heel lang een bruine (sport)auto uit de jaren '70. Hij zou erg cool staan in mijn garage (die ik aan 't pimpen ben), tot er ooit een andere bruine Porker uit mijn geboortejaar in past, financieel gezien. Bijvoorbeeld een 928 met handbak of 911 Turbo staan wel op mijn wensenlijstje.
De 2.0 in de 924 vind ik zelf niet leuk en snel genoeg, maar ik kan daar een tijdje mee leven als het moet. Aangezien ik hier op DF dus dat 944 20v draadje al meerdere keren heb gelezen, zie ik wel wat mogelijkheden om er een leukere en snellere auto van te maken. Zo handig als Reinier ben ik niet en zal ik ook nooit worden, maar een mooie tussenstap is om een 944 type 1 (of 924 S) te vinden en de techniek (motor, bak/differentieel, koelsysteem, onderstel, draagarmen, remsysteem, stabi's) om te bouwen in de 924. Een donor heb ik ook al op 't oog, de hele ombouw is haalbaar in mijn kleine garage en kost niet al teveel aanpassingen en tijd. Upgrades qua onderstel en remmen zijn daarna ook nog te doen.
Alles bij elkaar hoeft dat niet veel te kosten om de auto dan te maken zoals ik wil. In de basis is de auto dan zeer geschikt om ooit om te bouwen naar de Audi 5 cylinder (20v) zoals Reinier in zijn 944 heeft gedaan, incl. RDW keuring en al. Het geluid dat je dan krijgt, plus een klein beetje extra snelheid, lijkt me dan een waardevolle investering van tijd en geld.
Een 924 is door de smalle koets sneller en zuiniger door de lagere CW-waarde en lichter, wat de wegligging, acceleratie en remweg positief beïnvloedt ten opzichte van de brede (maar veel stoerdere) 944.
Aangezien ik een originele 924 op 14 inch (4-gaats) niet zo bijzonder vind qua looks, wil ik de auto sowieso als een 924 S opbouwen, met originele 15 inch 5 gaats telefoonvelgen. Daarom is een donor sowieso al handig en als je de 2.5 motor + 5-bak er dan bij krijgt, tja, dan kun je een tijdje vooruit met bepalen of er een 20-klepper in moet in plaats van een 8 klepper.
Ik heb ook nog een fraaie Saab 9000 2.3 turbo gezien (juiste specs met 200pk, handbak), maar ik moet gewoon aan de RWD.

- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Re: Het beste paard van stal?
Interieur van een 924/944 is die van een sportwagen 8)
Lage zitpositie en een kort pookje.
Mijn zegen heb je
Lage zitpositie en een kort pookje.
Mijn zegen heb je

- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Het beste paard van stal?
Heb ook een 924 blijft ondanks te kort aan vermogen best leuk sturen...
Wel opletten want voor '81 zijn ze niet verzonken, dus kans dat deze roest heeft is groot.
Wel opletten want voor '81 zijn ze niet verzonken, dus kans dat deze roest heeft is groot.
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Het beste paard van stal?
Dennis ga dan voor een S'je......ik heb een orgineel NL 924S gehad en was idd een erg leuke auto!
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het beste paard van stal?
Ik had ook een S-je, maar je leest niet goed na al die champagne. Die zijn nooit in poepkleuren geleverd, dus ik ga voor wegenbelastingvrij en ga 't dan weer allemaal opbouwen zoals ik wil. 

-
OnlineTi-Tourist (Erik)
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:04
- Locatie: 0348
Re: Het beste paard van stal?
Oom van me heeft een 924 S met bijna 600 K op de teller die mogelijk als donor kan dienen. Staat nu al 2 /3 jaar stil in de garage. Weet niet of die 'm weg wil doen, maar kan het vragen.
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Het beste paard van stal?
Ik had het wel goed gelezen flappie....alleen waarom een gewone bruine dan maar een S'je in het wit lijkt mij....jij hebt ook met alles een afwijkende smaak.. 

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Marc Sierra en 3 gasten