Hoi Elmar,Elmar schreef:Goed omschreven. Ik zat naast Hielke toen die mijn M3 over Zandvoort joeg. Het gaf mij iedere keer het gevoel van: "Remmen!!! anders halen we de bocht niet!!!" Het ging achteraf allemaal prima, maar zoals al gezegd, je bent het op die manier niet gewend.Dexter schreef:Lijkt me een leuk idee Rico.
Voor wat betreft de opmerking van Marc dat je niet met het zweet in de handjes naast iemand anders in je eigen auto zou willen zitten: daar kom je mijns inziens niet onderuit.
Dat komt voornamelijk vanwege het feit dat je het simpelweg niet gewend bent om op die passagiersstoel te zitten en het rijden in je eigen auto vanuit dat perspectief mee te maken.
Voorstel ansich is natuurlijk leuk, kleine kantekening van mijn kant.
Afgelopen maandag met Cor, HanZ06 en Jan (GT3) een Corvette Performance day op Zolder bijgewoond. Je reed daar in Corvette C6 van de organisatie. Ik deelde de auto met Jan. Hij is net als ik geen auto met ESP op het circuit gewend. Het was een zeer natte baan en geregeld kwam de ESP in. We hadden het erover dat we met onze eigen auto's niet zo hard in de regen op het circuit zouden rijden.
De Viper is ook bij droog tailhappy als je te vroeg op het gas gaat staan.
De vorige eigenaar had een M5 E39 en volgens hem was het totaal niet met elkaar te vergelijken. Ik heb er al eerder mensen in laten rijden (enkel degene die ik goed ken) en zal zoiets alleen onder ideale omstandigheden laten doen. Dus goed weer en bij mij in de buurt waar ik zelf de weg goed ken.
Heb zelf al een snif and taste met de GT3 van Jan geregeld.
Zie dit topic nu pas.
Meteen maar volgend weekend de GT3 proberen dan? :idea:
Ik ga er wel naast zitten zweten. Ben met Jitse wel wat gewend

See you at the Ring!