Napraten [19 september 2007] DF@CPZ deel II

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Tommy

Bericht door Tommy » 20 sep 2007, 12:14

shit sorry... heb dat stuk sp9000 van m'n ruit gepulkt en weggegooid... had met wat bisonkit zo terug op je band gekund :D

911-lover

Bericht door 911-lover » 20 sep 2007, 12:17

Dan ook maar een verslagje van deze kant.

Na een zeer kort nachtje (4 uurtjes slapen) werd alles klaargemaakt om met de trailer te vertrekken richting zandvoort.

Inclusief een kleine tussenstop

[img:640:480]http://www.magix-photos.com/mediapool02 ... 888FA9.jpg[/img]

Waren we na 3,5 uurtjes aangekomen op de betsemming. Onderweg een snelheidscontrole op een viaduct en eentje van een VW busje gezien , maar aan de 85 km/u die we reden zijn we deze keer zeker er geentje te hebben.
Onderweg nog eventjes voorbijgestoken en begroet geweest door de 968 rijder.

Bij aankomst stonden er al een hele hoop super bolides . Na het afladen van de Martini kon ik dus beginnen met het schieten van fotootjes . En maar hopen dat de batterijen het lang uithouden want ook voor het laden had ik geen tijd gehad :oops: (114 zijn het er dan toch nog geworden)

Na het wachten op Peter kon dan de info beginnen

Daarna zette iedereen zich in de wagen en een uurtje later dan gepland konden we dan de paardjes loslaten . Eerst rustig aan de bandjes opwarmen en dan scheuren met die handel . Na een 20 minuutjes werd de vriendin ziek (zwakke maag) en kon ik alleen verder . Dan was het Chris zijn beurt . Kort voor 15u kwam die binnen en de wagen had een witte walm achter zich . Oeps kopakking erdoor :?
Het water was er volledig uitgegooid. Na afkoelen en overleggen hebben we besloten er maar gewoon mee door te doen. We hadden ons opgegeven voor de 4 uur en daar gingen we dus voor .
Wel even wachten daar er iemand in het Scheivlak rechtdoor gegaan was en de wissel van de vlaggeniers (waarom die gisteren die naam hadden snap ik niet zo goed . Ik heb niemand zien vlaggen maar wel hopen foto's zien nemen :twisted: :wink: )
Dan kon het weer verder gaan . Elke 20minuten binnen om de druk op het watervat af te laten en bij te vullen en knallen maar .
Alles is prima verlopen tot het einde . Toen was de tweede benzinetank op het einde en hield de wagen enorm in bij fellere bochten naar rechts . Tijd om in te pakken dus .
Na een ritje van weer 3,5 uur en een lekker etentje onderweg kunnen we spreken van een super gelukte dag .
Zowel de weergoden als de meerijders waren de dag goed gezind .
Alles is super correct verlopen en ik kan geen wangedrag melden.
Hoedje af voor jullie zelf :!:

Nog enkele fotootjes als teasers.
De rest vinden jullie HIER door te klikken op de betreffende link.

Veel achterna plezier

Bruut geweld

American musscle cars

Oldie but Goldi

Old meets new

Wachten maar

Hier zijn we dan

Dat was lachen

Laatst gewijzigd door 911-lover op 20 sep 2007, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 20 sep 2007, 12:21

Tommy schreef:shit sorry... heb dat stuk sp9000 van m'n ruit gepulkt en weggegooid... had met wat bisonkit zo terug op je band gekund :D
ROFL! :lol:

Ik zat de laatste 15 minuten of zo ook naast Dennis in de auto, zag ook ineens een stuk band langs de voorruit omhoog vliegen.
Geen idee of het van de E30 af kwam, denk het wel want er was geen andere auto in de buurt, maar wel humor zo'n kleinduimpje banden. :mrgreen:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 20 sep 2007, 12:49

HEREN, WAT HEB IK EEN TOPDAG GEHAD.

Erg mooie dag was het. Het weer zat mee, en de gezelligheid en sfeer waren super.

In de ochtend eerst wat foto's gemaakt in de omgeving van het circuit met de Elise van Mex, daarna natuurlijk lekker staan lullen op de parkeerplaats.

Meteen even kennis gemaakt met een paar onbekende gezichten, en om 2 uur direct ingestapt bij Ben. HEEL ERG BEDANKT BEN!!!. Wat een fantastische 6 rondjes heb ik bij jou mee mogen rijden. Geweldig. Nu ben ik helemaal overtuigd van het kunnen van een 968!!! Petje af voor jou racekunsten. Erg gaaf!!

Ook Kees wil ik bedanken voor een paar leuke rondjes M Coupé ;). Uiteindelijk ben ik langs de baan beland om een paar foto's te schieten. To ik in mijn ooghoek opeens een Carver zag aankomen. Het kon ook niet anders Ben was al achter het stuur gekropen. haha.

Deze is voor jouw Ben;
[img:700:465]http://img206.imageshack.us/img206/4338 ... opyhh7.jpg[/img]

In de pit nog heerlijk staan lullen, en leuke mensen ontmoet. Heb je ook weer wat meer gezichten bij de naam. Erg prettig. Het eten was ook heerlijk en erg leuk zo met de gehele groep. Elmar vond zijn plekkie wel zo tussen de gebroeders Nauta. Al liep ie dat kleine broertje van mij wel een beetje op te stoken tegen mij ;). Het is je vergeven Elmar :P

Nogmaals iedereen bedankt voor deze top dag! Organisatie bedankt!! En op naar DF CPZ III !!!!

HSR

Bericht door HSR » 20 sep 2007, 12:51

Peter Tunissen schreef:
Tommy schreef:shit sorry... heb dat stuk sp9000 van m'n ruit gepulkt en weggegooid... had met wat bisonkit zo terug op je band gekund :D
ROFL! :lol:

Ik zat de laatste 15 minuten of zo ook naast Dennis in de auto, zag ook ineens een stuk band langs de voorruit omhoog vliegen.
Geen idee of het van de E30 af kwam, denk het wel want er was geen andere auto in de buurt, maar wel humor zo'n kleinduimpje banden. :mrgreen:
Ik dacht, die E30 houd ik nog wel even achter mij voor de chicane. Nou, vergeet t maar. :D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 20 sep 2007, 13:16

Ja en ik maar wachten tot je iets meer ruimte maakte voor me.

@Peter: Men zei nog dat er een stuk van de raamstrip losschoot van de E30. Geen idee of je iets mist. :) Was erg gaaf in de 316i! Op 80% gereden omdat ik niet wéér degene wilde zijn die hem stuk reed en de remmen waren ook gemaakt van lavastenen. 8) Maar het is toch wel lekker in een E30 die zoveel 'grunt' heeft, daarmee kon Peter veel rijders met 400+ pk bijblijven of inhalen. Hij ligt totaal anders dan mijn eigen E30, maar ze hebben dan ook een ander doel.

HSR

Bericht door HSR » 20 sep 2007, 13:22

Dennis Cavallino schreef:Ja en ik maar wachten tot je iets meer ruimte maakte voor me.
Sorry :wink:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 20 sep 2007, 13:34

:D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 20 sep 2007, 13:38

Rene / Hazze schreef:Heb me uitstekend vermaakt!

Direct in het begin de baan op met Dennis.
Net als in Malmedy ging dat in het begin niet zo lekker. Je moet luisteren én rijden en dat is niet makkelijk. Maar als je vervolgens alleen gaat rijden kun je alles toepassen en dat is zo mooi :D Bedankt Dennis!

Eén keer ging het met hoge snelheid "bijna mis" (zo noem ik het althans). Liet bovenop scheivlak gas los :oops: Achterkant begon wat te zwabberen maar hebben t overleefd. Waarschijnlijk lijkt het voor mij ernstiger dan het echt was, of niet Dennis?

..

@Leonard: Jij kan wel rijden zeg! Prachtig om de B7 voorbij te zien komen alsof ik in een Lada reed (sorry Dennis :wink:).

Organisatie bedankt!
Daar bovenop de Rob Slotemaker heb je even ervaren waarom je dus wel altijd je gas erop moet houden, ook al is het maar 1 millimeter. Was niets ernstigs, maar als je nog harder gaat en een tricky RWD hebt, dan kun je daar zomaar spinnen ja. Ik vond het wel leuk dat je het toch per ongeluk probeerde :)
Was erg gaaf en net als op Malmedy ging de 2e sectie een stuk beter dan de eerste. Wel grappig ook dat je achteraf opmerkte dat ik je op Malmedy heel andere dingen had geleerd. Verschil tussen lijnen rijden en 'gooien-smijten'. Doen we vaker!

944 guy

Bericht door 944 guy » 20 sep 2007, 13:48

Pfff, eindelijk terug van zandvoort deel 2 :?
Voorlopig zal de 944 in de garage gestald worden, over anderhalve week (denk ik) eens de boel uit elkaar halen en kijken wat er aan de hand is...

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 20 sep 2007, 13:57

Dennis Cavallino schreef:@Peter: Men zei nog dat er een stuk van de raamstrip losschoot van de E30. Geen idee of je iets mist. :) Was erg gaaf in de 316i! Op 80% gereden omdat ik niet wéér degene wilde zijn die hem stuk reed en de remmen waren ook gemaakt van lavastenen. 8) Maar het is toch wel lekker in een E30 die zoveel 'grunt' heeft, daarmee kon Peter veel rijders met 400+ pk bijblijven of inhalen. Hij ligt totaal anders dan mijn eigen E30, maar ze hebben dan ook een ander doel.
*wandelt naar buiten*

*kijkt*

*denkt, hmmm fuck, oude meuk toch ook weer*

*wandelt weer naar binnen*

Dat was het inderdaad, vanaf de A-stijl onderaan tot en met de C-stijl helemaal weg. :lol:

Was verder gewoon weer leuk om weer eens in die auto te kunnen rijden, remmen vervangen, weer wat verder puzzelen om de hitte van de motor kwijt te kunnen want het was vorig jaar goed, maar dit keer viel het weer wat tegen en dan kan er ook weer eens richting die 100% gegaan worden. Maar toeren is ook weer eens leuk, duinen bezichtigen en zo, ook leuk om een middagje te doen. :)
Hij helt trouwens afgrijselijk over zag ik op een paar foto's, toch maar eens wat aan een veerpootbrug gaan vijlen en kijken of hij dan wel over de motor past.

GTRene

Bericht door GTRene » 20 sep 2007, 14:12

944 guy schreef:Pfff, eindelijk terug van zandvoort deel 2 :?
Voorlopig zal de 944 in de garage gestald worden, over anderhalve week (denk ik) eens de boel uit elkaar halen en kijken wat er aan de hand is...
Bedoel je de 944 die aan het eind gestart werd en ik dacht jeetje die is wel stuk motorisch, dat klonk echt niet goed...hoop voor je dat het meevalt maar reken maar op een inwendige reparatie :roll:
succes.

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 20 sep 2007, 14:21

Was weer een hele gave middag :!:

Ondanks dat ik helaas niet voluit kon gaan (te arm mengsel) toch nog een paar rondjes kunnen tuffen. Eind van de dag wel de remblokken finaal op :) maar dat wist ik van te voren, er komt een BBK onder nu.

DF organisatie, top geregeld, bedankt voor dit schitterende evenement en count me in voor de volgende keer ;)

En 1 van de Marshalls (een kale bij de Gerlach) die vlagde volgens mij zonder bril op 8) ;) ;) kreeg steeds blauw daar :)

Er zaten overigens wel steile stukken in dit keer :lol:

Roel.

[img:683:1024]http://www.speedcars.nl/forum/upfiles/I ... e/berg.jpg[/img]

RVV

Bericht door RVV » 20 sep 2007, 14:26

Hoezo? de zwaartekracht doet toch prima zijn werk ? :wink:

gerard lubbe

Bericht door gerard lubbe » 20 sep 2007, 14:32

Weer een geweldig leuke dag gehad.
Begon een beetje laat maar dat werd weer prima opgelost.
Toen ik na twee uur rijden lekker stond uit te waaien in baanpost 18, viel me op hoe lekker die compressortjes van de mini's janken, wat een ontzettende bruut die Corvette is, er veel leuk speelgoed voorbij kwam en bedacht ik wat het toch ontzettend gaaf is dat we dit met elkaar kunnen doen.

Organisatie bedankt

Andre

Bericht door Andre » 20 sep 2007, 15:12

Was allemaal weer super geregeld. En iedereen reed erg netjes weinig grindbak avonturen. Perfect

Ik dacht dus dat mijn sper overleden was, omdat het voelde als 1 wiel aandrijving als ik gas gaf.

Vandaag deed ik me standaard wielen eronder om vanavond voorzichtig naar me monteur te rijden om het diff te wisselen. Toen ik de wanli eraf haalde zei me zoontje. Kijk deze band is lek. Nou hij was niet lek. Maar het loopvlak leek wel op het ardennen gebergte complete bulten erop. Dus andere wielen erop en alles is weer perfect. De eerste drift is alweer gelegd. :)

GarreTT

Bericht door GarreTT » 20 sep 2007, 15:17

Dat valt dan weer reuze mee. Op naar de volgende 40000 km voor het diff.

Christoph

Bericht door Christoph » 20 sep 2007, 15:21

Peter Tunissen schreef:
Dennis Cavallino schreef:@Peter: Men zei nog dat er een stuk van de raamstrip losschoot van de E30. Geen idee of je iets mist. :) Was erg gaaf in de 316i! Op 80% gereden omdat ik niet wéér degene wilde zijn die hem stuk reed en de remmen waren ook gemaakt van lavastenen. 8) Maar het is toch wel lekker in een E30 die zoveel 'grunt' heeft, daarmee kon Peter veel rijders met 400+ pk bijblijven of inhalen. Hij ligt totaal anders dan mijn eigen E30, maar ze hebben dan ook een ander doel.
*wandelt naar buiten*

*kijkt*

*denkt, hmmm fuck, oude meuk toch ook weer*

*wandelt weer naar binnen*

Dat was het inderdaad, vanaf de A-stijl onderaan tot en met de C-stijl helemaal weg. :lol:

Was verder gewoon weer leuk om weer eens in die auto te kunnen rijden, remmen vervangen, weer wat verder puzzelen om de hitte van de motor kwijt te kunnen want het was vorig jaar goed, maar dit keer viel het weer wat tegen en dan kan er ook weer eens richting die 100% gegaan worden. Maar toeren is ook weer eens leuk, duinen bezichtigen en zo, ook leuk om een middagje te doen. :)
Hij helt trouwens afgrijselijk over zag ik op een paar foto's, toch maar eens wat aan een veerpootbrug gaan vijlen en kijken of hij dan wel over de motor past.
Misschien werkt deze manier om wat hitte af te voeren? Is bij een bekende van me.

[img:500:332]http://www.garagedezwart.com/images/sto ... wq7hug.jpg[/img]

GTRene

Bericht door GTRene » 20 sep 2007, 15:22

@Andre, blij dat het niks serieus was, wel raar dat de auto dan zo vreemd aanvoelde alsof er maar 1 wiel aangedreven werd met die sper, kan zijn dat de oorzaak dan toch nog elders zit? en later weer naar boven kan komen...of zeg je van, ah duidelijk geval daarom draaide dat wiel niet mee in de aandrijving?

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 20 sep 2007, 16:00

Rico v Velzen schreef:Hoezo? de zwaartekracht doet toch prima zijn werk ? :wink:
Daar heb je een punt Rico :) overigens leuk om nu ook de persoon achter de naam een keer de hand geschud te hebben.

Roel.

RVV

Bericht door RVV » 20 sep 2007, 16:11

Ja leuk !

---

Andre, natuur talentje die kleine kabouter van jou, volgend jaar maar aan het werk zetten bij de technische staf :wink: Kan Hielke gewoon weer de vloer gaan vegen :lol:

Hielke

Bericht door Hielke » 20 sep 2007, 16:58

Ho ho, ik heb de diagnose niet gesteld. Ik praatte gewoon mee voor de morele steun en de gezelligheid :lol:

Hielke

Bericht door Hielke » 20 sep 2007, 16:58

Twee keer op OK gedrukt.

Viel me trouwens op dat die Wanli's op droog nog een goede grip hadden. Op nat zullen het wel dweilen zijn maar daarvan is op droog absoluut geen sprake.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 20 sep 2007, 17:20

Er zijn vele soorte Wanli, maar het grote voordeel van alle modellen is dat ze nauwelijks slijten. Wat André nu meemaakte is vrij uniek, toch? :)
Gelukkig is het diff nog heel. Scheelt een hoop gedoe en kosten.

wimprezawrx

Bericht door wimprezawrx » 20 sep 2007, 17:56

Rene / Hazze schreef:Idd. Het is bij de B7 toch ook zo dat er meer vermogen naar achter gestuurd wordt?

Ik had een transponder onder mn auto zitten. Weet iemand of dat op CPZ altijd werkt (MyLaps)?
Ja, is altijd online... :wink:

Plaats reactie