Is goed Wim, helaas heb ik nog steeds geen mail retour gekregenen ben die direckte mail/link van destijds kwijt, ik mail nu via de algemene maarja ik wacht nog ff af anders bel ik ze woensdag ofzo zodat we het op tijd weten, en eventuele maybe mensen eventueel gericht en op tijd een dag vrij kunnen vragen om mee te kunnen.Wim te Riet schreef:Ik wil ook nog een paar Klassiekerrally-members meenemen. Ik laat je binnenkort weten hoeveel.
Wiesmann meet & greet uitgesteld tot wederhoor van Wies
- GTRene
- taaffert
Nice! 8)GTRene schreef:Er is nog plek hoor, no problem, het staat erbij...hoop wel snel wat te horen van de Wiesmann broeders heb ook gezegd dat we met zo'n 20 a 30 man/vrouw komen waarschijnlijk maar een max hebben/gaan tot 40.Powertje schreef:Mij maakt het nog steeds niets uit!
Maar ik doe alvast wel een +1, Ik neem Taaffert mee!
Als er nog plek is natuurlijk!
Rene, super dat je dit regelt!
- GTRene
Na 4 mails gestuurd te hebben naar 3 verschillende email adressen van Wiesmann heb ik tot op heden nog niks terug gekregen grrr aaaah
de eerste al op 12-09-2007 info@
de tweede op 20-09-2007 info@
de derde op 23-09-2007 arne.
de laatste op 26-09-2007 markus.
Dus baal wel een beetje en ben niet echt en beller, had allang op een reactie van hun zijde gehoopt/verwacht, 2 jaar geleden ofzo reageerden ze vrij snel en dat ging niet eens over zoiets belangrijks...maar het schijnt dat ze ook druk zijn met de verhuizing en meer orders enz enz dat is wel het nadeel van groter worden...
Dus sorry dat ik nog geen vaste datum heb, maar heb wel aangegeven dat bv van de 4 woensdagen de 14e leuk zou zijn, ik wacht nog ff met bellen maar volgende week tja dan moet ik wel anders kunnen sommige geen vrij meer vragen...dus nog ff geduld, wordt vervolgd.
[img:640:480]http://img81.imageshack.us/img81/1246/w ... t185eo.jpg[/img]
de eerste al op 12-09-2007 info@
de tweede op 20-09-2007 info@
de derde op 23-09-2007 arne.
de laatste op 26-09-2007 markus.
Dus baal wel een beetje en ben niet echt en beller, had allang op een reactie van hun zijde gehoopt/verwacht, 2 jaar geleden ofzo reageerden ze vrij snel en dat ging niet eens over zoiets belangrijks...maar het schijnt dat ze ook druk zijn met de verhuizing en meer orders enz enz dat is wel het nadeel van groter worden...
Dus sorry dat ik nog geen vaste datum heb, maar heb wel aangegeven dat bv van de 4 woensdagen de 14e leuk zou zijn, ik wacht nog ff met bellen maar volgende week tja dan moet ik wel anders kunnen sommige geen vrij meer vragen...dus nog ff geduld, wordt vervolgd.
[img:640:480]http://img81.imageshack.us/img81/1246/w ... t185eo.jpg[/img]
- GTRene
@Michel, haha ja zou zo maar kunnen, hoorde ooit eens een duitser praten dat leek echt net plat Nederlands
...gelukkig kunnen ze ook aardig Engels spreken bij Wiesmann en ik meestal Duits en Engels door elkaar
dus in theorie zouden we daar wel uit komen...
K*t voel me te aaaaaaaaaah(zwak tussen de oren) om te bellen waarom reageren ze niet op de e-mails grrr hellup!!

K*t voel me te aaaaaaaaaah(zwak tussen de oren) om te bellen waarom reageren ze niet op de e-mails grrr hellup!!
Laatst gewijzigd door GTRene op 11 okt 2007, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank de jonge
- GTRene
Probleem is ze werken schijnbaar alleen op doordeweekse dagen het grote gros dan, en dus dan is een rondleiding interressant omdat je dan de hele werkvloer an die arbeit ziet en overal mag kijken...wel balen als je niet mee zou kunnen...frank de jonge schreef:Doordeweekse dagen red ik het niet om vrij te krijgen
- taaffert
Powertje en ik hebben met die gast van Wiesmann een keer uitgebreid staan praten, toen heeft ie ons ook uitgenodigd, waar we helaas geen gebruik van konden maken op dat moment.
Derhalve hebben wij ook de contactgegevens, ik heb net al even gezocht, maar kon het niet vinden. Zat in een van de brochures die we hadden gekregen van de GT en de MF 3(0).
Powertje, kun jij nog eens kijken?
Derhalve hebben wij ook de contactgegevens, ik heb net al even gezocht, maar kon het niet vinden. Zat in een van de brochures die we hadden gekregen van de GT en de MF 3(0).
Powertje, kun jij nog eens kijken?
- GTRene
ik heb al naar 3 e-mails gestuurd daar dus gegevens zijn er wel maar ze reageren niet....das het punt..misschien te druk? achja Dinsdag bel ik anders wel, anders wordt het echt te laat.
info@wiesmann-mf.com
arne.kastner@wiesmann-mf.com
markus.hilgers@wiesmann-mf.com
al die hebben al e-mails gehad met duidelijke vragen enz enz.
normaal had je allang wat terug, dus zal wel druk zijn?
info@wiesmann-mf.com
arne.kastner@wiesmann-mf.com
markus.hilgers@wiesmann-mf.com
al die hebben al e-mails gehad met duidelijke vragen enz enz.
normaal had je allang wat terug, dus zal wel druk zijn?
-
-
- GTRene
- GTRene
I know, sorry...heb nu al met al 7 emails verstuurd naar 3 verschillende wiesmann e-mail adressen...ik kan niet bellen grrr aaaaa ben te zwak/klote in me kop grrr(wordt er niet beter op en helemaal niet na nog wat tegenvallers psychologisch) had gehoopt het met e-mail te kunnen doen en normaal krijg je reactie terug zoals zeg 2 jaar geleden of zelfs nog een jaar geleden, maar nu met de nwe fabriek enzo...Michel Pol schreef:BELLENGTRene schreef:Nope...zal vanavond naar alle 3 e-mails nogmaals de mail versturen... baal hier wel van...grrrJoop schreef:Al nieuws op het Wiesmann front René?
Kan schijnbaar door een paar tegenvallers en belasting in m'n kop minder...baal er zelf ook van

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Gerrit Vrugteveen
- Gijzer
Same here.Mark Nauta schreef:Gewoon rustig aan René, komt wel in orde.
We hebben alle tijd, voor de officiele opening hebben we vast en zeker wel een afspraak gemaakt. Dat gaat helemaal lukken. Ben ik zeker van.
Als ik wat voor je moet doen, PM me even dan.
we zijn gewoon benieuwd. We willen er echt geen druk op leggen of zo.
- GTRene
thx mannen
dank voor jullie begrip...baal wel dat ik mezelf steeds vaker tegenkom zelfs al met de "makkelijke" dingen...
maargoed, ik hou de moed erin en hoop dat ze toch reageren binnenkort, en ik verwacht dat toch eigenlijk wel, anders wordt het inderdaad wat later in november of eventueel december...

maargoed, ik hou de moed erin en hoop dat ze toch reageren binnenkort, en ik verwacht dat toch eigenlijk wel, anders wordt het inderdaad wat later in november of eventueel december...