SEAT LEON II CUPRA
- Luca
EEN BELANGRIJKE VRAAG:
het modeljaar 2008 is onlangs bekend gemaakt. Gezien ik een auto heb gekocht uit de showroom (die er pas enkele weken stond) heb ik nagevraagd of de uitvoering van de CUPRA niet was veranderd. Dit om te voorkomen dat je een nieuwe auto heb gekocht en meteen een "oud" model hebt........
Nu heb ik contact opgenomen met de verkoper en seat nederland. Seat nederland kon mij niet verder helpen want dit soort vragen moest via de dealer en de dealer vertelde mij dat er geen veranderingen zijn doorgevoerd in het model CUPRA 2008.
Nu is mijn vraag of iemand weet of dit idd juist is. Sommige veranderingen zijn SOMS voor de verkoopafdeling ook een verrassing. (spreek helaas opnieuw uit ervaring
.... kocht toen een nieuwe Vectra die een mnd later al een oud model was..... Volgens de verkoopafd zou alleen de stoelen leer krijgen. Helaas was het niet alleen leer....... :twisted:
Als iemand wat weet dan hoor ik het graag.
bvd
het modeljaar 2008 is onlangs bekend gemaakt. Gezien ik een auto heb gekocht uit de showroom (die er pas enkele weken stond) heb ik nagevraagd of de uitvoering van de CUPRA niet was veranderd. Dit om te voorkomen dat je een nieuwe auto heb gekocht en meteen een "oud" model hebt........

Nu heb ik contact opgenomen met de verkoper en seat nederland. Seat nederland kon mij niet verder helpen want dit soort vragen moest via de dealer en de dealer vertelde mij dat er geen veranderingen zijn doorgevoerd in het model CUPRA 2008.
Nu is mijn vraag of iemand weet of dit idd juist is. Sommige veranderingen zijn SOMS voor de verkoopafdeling ook een verrassing. (spreek helaas opnieuw uit ervaring

Als iemand wat weet dan hoor ik het graag.
bvd
- RVV
- Luca

Zit ik op SO te kijken zie een onderwerp over de nieuwe grill van de CUPRA. Ik effe slikken; EEN VERANDERING!!! zou toch niet zo zijn dat ik dat juist niet heb..... Er is een link aanwezig naar enkele foto's! MAAR wat zie ik: 'MIJN AUTO!!!!!

Weer een paar nieuwe foto's voor mijn verzameling. Maar gelukkig heb ik dus wel het "nieuwste" model met de nieuwe grill

[img:793:594]http://img66.imageshack.us/img66/8893/i ... 09tuv8.jpg[/img]
[img:793:594]http://img158.imageshack.us/img158/7454 ... hoisr6.jpg[/img]
-
- Roel
Haha sorry dat ik je heb laten slikken. Diegene die de link naar jouwn auto heeft gepost was ik
. Vandaar dat ik je ook aansprak als luca op s-o.nl
Nog 9 dagen geduld hebben en dan kan het genieten beginnen
. Ik vind het leuk dat je toch nog een Leon Cupra hebt gekozen (zie topic van half jaartje terug(ongeveer?)). Toch nog de juiste keuse gemaakt 8)

Nog 9 dagen geduld hebben en dan kan het genieten beginnen

- Luca
- RVV
Sorry ik ben een beetje een leek op Leon gebied, maar als ik een gewone Leon of een FR of en Cupra zie rijden dan zie ik geen verschil hoor.. gevoelsmatig heb ik ook geen verschil tussen zo'n dik getunde FR van Tristan of een standaard Cupra. Sterker nog ik heb die FR een stuk hoger zitten vanwege alle positieve verhalen.
Bij de MKI was dat veel beter voor elkaar geen vergissing mogelijk.
Bij de MKI was dat veel beter voor elkaar geen vergissing mogelijk.
- Tristan
Toen ik de FR kocht, was er nog een Cupra leverbaar (anders had ik waarschijnlijk nu Cupra gereden).Luca schreef:Het is misschien wel mooier maar ik zou een FR een FR laten. Je krijgt dan misschien een beetje; "ik wil wel maar ik kan niet"??????? 8)
Als ik een FR had gekocht had ik het wel zo gelaten.
OF inruilen en een CUPRA kopen

- Luca
Dat is een feit: je FR rijdt mijn CUPRA zoek
Moet ik vast mijn CUPRA reserveren voor over een half jaar???
Rico: het zijn idd ook kleine details die de verschillen maken tussen de CUPRA en de FR. Maar als je goed kijkt zijn het toch een aantal dingen.
Ik ben daarom ook erg benieuwd naar de CUPRA VDV. Moet een perfecte combinatie zijn.
Een FR een "cupra" maken qua uiterlijk zou ik persoonlijk niet doen. Ik vind het hetzelfde als een 330i ombouwen tot een M3. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik zou bv ook nooit M3 velgen onder een 330i of M5 velgen onder een 530i. Heb ik dus ook nooit gedaan. Doe mij dan maar mooie originele velgen.

Rico: het zijn idd ook kleine details die de verschillen maken tussen de CUPRA en de FR. Maar als je goed kijkt zijn het toch een aantal dingen.
Ik ben daarom ook erg benieuwd naar de CUPRA VDV. Moet een perfecte combinatie zijn.
Een FR een "cupra" maken qua uiterlijk zou ik persoonlijk niet doen. Ik vind het hetzelfde als een 330i ombouwen tot een M3. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik zou bv ook nooit M3 velgen onder een 330i of M5 velgen onder een 530i. Heb ik dus ook nooit gedaan. Doe mij dan maar mooie originele velgen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Luca
M3 versu 330i: het gaat ook meer om het idee wat ik probeer duidelijk te maken....... Ik zeg ook niet wat anderen zouden moeten doen ik zeg alleen wat IK juist niet zou doen.
Smaken/meningen verschillen gelukkig
volgens mij zijn de volgende dingen de grootste verschillen (uiterlijk) tussen een FR en een CUPRA (dit ter info voor de leek
)
FR: CUPRA:
-spiegels in kleur -spiegels zwart
-chrome rand grill -rand grill zwart
-FR interieur -CUPRA interieur
-velgen FR -CUPRA velgen
-voorbumper delen meegespoten -delen CUPRA zijn zwart
-achterop LEON -achterop CUPRA
-uitlaat twee pijpjes -ovaal
Je kan dus heel makkelijk een FR omzetten in een CUPRA. :!:
Smaken/meningen verschillen gelukkig

volgens mij zijn de volgende dingen de grootste verschillen (uiterlijk) tussen een FR en een CUPRA (dit ter info voor de leek

FR: CUPRA:
-spiegels in kleur -spiegels zwart
-chrome rand grill -rand grill zwart
-FR interieur -CUPRA interieur
-velgen FR -CUPRA velgen
-voorbumper delen meegespoten -delen CUPRA zijn zwart
-achterop LEON -achterop CUPRA
-uitlaat twee pijpjes -ovaal
Je kan dus heel makkelijk een FR omzetten in een CUPRA. :!: