En nee, zondags nemen we geen sjopper rijder mee op sleeptouw. Rij maar een half uurtje vooruit, dan zitten we gelijktijdig aan de cappucino.
Wat voor motoren hebben de mensen van Driving Fun?
- Corvette
Van die lichte fietsen neem ik er twee op sleeptouw als het moet......mauwerd.
groeten
Cor
Oh ja hij is er al ( was al besteld door de dealer voor de showroom, dus zodoende ) maar komt pas in januari op kenteken. Hij staat in Goes en daar moet hij ook afgeleverd worden. Harley regels he. Mag alleen bij een officiele dealer.
Kijk maar eens op internet naar dat ding........... ik vind hem zelf erg vet. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
groeten
Cor
Oh ja hij is er al ( was al besteld door de dealer voor de showroom, dus zodoende ) maar komt pas in januari op kenteken. Hij staat in Goes en daar moet hij ook afgeleverd worden. Harley regels he. Mag alleen bij een officiele dealer.
Kijk maar eens op internet naar dat ding........... ik vind hem zelf erg vet. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
- frank de jonge
-
KawaBmw7
Oei, das een hele dikkerd. Kameraad van mij is er ook voor aan het sparen.Cor Dame schreef:Net een nieuwe gekocht, maar komt pas in januari op kenteken.
De motor staat nu bij de dealer in Goes te wachten op aflevering.
Oh ja het is een Harley Davidson VRSCDXA Night Rod ( model 2008 ).................enne wat de kleur betreft ..........ZWART natuurlijk.
Groeten Cor
Naar wat ik begrepen heb kun je met een spinnend wiel wegrijden.
[img:1024:768]http://www.motorcycle-usa.com/photos/NRodVL5U7179e.jpg[/img]
-
NSXRS
Mijn vorige speeltje:
Intruder MinnesotaTwin 1400
[IMG:1280:960]http://i24.tinypic.com/xkpwg2.jpg[/img]
Probleem was dat elke keer dat ik wilde rijden er wel weer een regenwolk overdreef en ik dan dus niet ging, als 'ie vuil werd, dan ging al dat chroom poetsen uren duren en daar had ik geen zin in.
Daarom weer verkocht.
Nieuwe speeltje:
BMW C1 200
Ik weet het, debiel ding, maar gekke is dat ik zelden met zo'n grote grijns op een motor(tje) heb gereden. Is natuurlijk hardstikke traag, maar toch gewoon dolle pret,
als je eenmaal durft, dan kan je aardig hoeken met dit ding. Bijna 3/4 van de mensen op straat kijkt je tegemoet en na
8) Stereootje aan, verwarming bij de handen en onder je kont....
[IMG:500:375]http://i23.tinypic.com/2whr2aw.jpg[/img]
Intruder MinnesotaTwin 1400
[IMG:1280:960]http://i24.tinypic.com/xkpwg2.jpg[/img]
Probleem was dat elke keer dat ik wilde rijden er wel weer een regenwolk overdreef en ik dan dus niet ging, als 'ie vuil werd, dan ging al dat chroom poetsen uren duren en daar had ik geen zin in.
Daarom weer verkocht.
Nieuwe speeltje:
BMW C1 200
Ik weet het, debiel ding, maar gekke is dat ik zelden met zo'n grote grijns op een motor(tje) heb gereden. Is natuurlijk hardstikke traag, maar toch gewoon dolle pret,
[IMG:500:375]http://i23.tinypic.com/2whr2aw.jpg[/img]
- Elmar
Ik heb Cor vanmiddag nog gezien, hij had alvast een Harley mee gekregen. Was wel zo'n oud lijk, lang niet zo mooi als wat ie besteld heeft (want dat is een super ding), maar dan kon die vast wat oefenen.
Maar Cor is Cor en hij moest natuurlijk een beetje stoer doen. En zoals altijd heb ik wel een videocamera bij me...
Wheely Cor
Maar Cor is Cor en hij moest natuurlijk een beetje stoer doen. En zoals altijd heb ik wel een videocamera bij me...
Wheely Cor
-
NSXRS
Tsja, we moeten toch ergens benzine verbruik van mijn sportwagen verzameling mee kompenserenSander Spoolder schreef:Heb je ook een Prius?
Mijn vrouw heeft 2 1/2 jaar Prius gehad, best fijne zeer luxe en ongelofelijk ruime auto, maar mijn vrouw vond hem te groot (kon er niet mee achteruit parkeren omdat de kont zo hoog is en te "saai".
Zo'n 8 mnd geleden kwam er een autootje voorbij terwijl wij op de snelweg reden en mijn vrouw zei: "hé, dat is een leuke auto"
Daarom maar naar zo'n ding gaan zoeken en ze is 4 maanden geleden overgestapt op een Tigra TwinTop. De Prius konden we voor topprijs terugverkopen aan de Toyota dealer waar we hem nieuw hadden gekocht, dus dat was gemakkelijk.
Ze stuurt sindsdien zeer tevreden met het Opeltje, is een vinnig en speels autootje
- Corvette
Ha die Allen
wat dat 2008 model betreft is er wel degelijk het een en ander aangepast.
Het achterbandje is maar liefst 240 mm, was maar 180mm
Dat is echt vet. 8) 8) 8)
Vanmiddag wezen kijken in Amersfoort bij Motor Saloon en ff gekeken wat er zoal te pimpen valt aan zo'n fiets. Dat is eigenlijk zo'n beetje oneindig. Je kunt werkelijk alles, maar dan ook alles veranderen.
Wat ik zowiezo aanpas is de uitlaat (wordt ook zwart), want die originele klinkt wel erg braaf en ook het stuur met spiegels, handvatten + accessoires verdient enige aanpassing. Waarschijnlijk laat ik alles in 1 keer aanbrengen dus de plaatjes zullen dan uiteraard ook hier verschijnen.
Ik heb er overigens nog geen meter mee gereden.............ook niet met het 'oude" model. ( het type is er pas 2 jaar ).
Ben dan ook erg benieuwd.
Vr. Gr.
Cor
wat dat 2008 model betreft is er wel degelijk het een en ander aangepast.
Het achterbandje is maar liefst 240 mm, was maar 180mm
Dat is echt vet. 8) 8) 8)
Vanmiddag wezen kijken in Amersfoort bij Motor Saloon en ff gekeken wat er zoal te pimpen valt aan zo'n fiets. Dat is eigenlijk zo'n beetje oneindig. Je kunt werkelijk alles, maar dan ook alles veranderen.
Wat ik zowiezo aanpas is de uitlaat (wordt ook zwart), want die originele klinkt wel erg braaf en ook het stuur met spiegels, handvatten + accessoires verdient enige aanpassing. Waarschijnlijk laat ik alles in 1 keer aanbrengen dus de plaatjes zullen dan uiteraard ook hier verschijnen.
Ik heb er overigens nog geen meter mee gereden.............ook niet met het 'oude" model. ( het type is er pas 2 jaar ).
Ben dan ook erg benieuwd.
Vr. Gr.
Cor
-
allen
Dat is gewoon serieus breder dan m'n autoband.
Het aanpassen kun je idd erg ver mee gaan. Je kunt gewoon meer geld uitgeven aan goodies dan de fiets gekost heeft.
Vind ik een mooie (softail bij een zaakje in Leeuwarden):
[img:600:400]http://www.hdpoint.nl/onderhoud/dynamic ... achter.jpg[/img]
Mocht je uiteindelijk een collectie willen aanleggen moet je zeker eens op www.exilecycles.com kijken. Megagave motoren en met de huidige dollarkoersen wellicht nog interessant voor iemand met een niet al te krappe beurs. Zeker in zelfbouwvorm.
Het aanpassen kun je idd erg ver mee gaan. Je kunt gewoon meer geld uitgeven aan goodies dan de fiets gekost heeft.
Vind ik een mooie (softail bij een zaakje in Leeuwarden):
[img:600:400]http://www.hdpoint.nl/onderhoud/dynamic ... achter.jpg[/img]
Mocht je uiteindelijk een collectie willen aanleggen moet je zeker eens op www.exilecycles.com kijken. Megagave motoren en met de huidige dollarkoersen wellicht nog interessant voor iemand met een niet al te krappe beurs. Zeker in zelfbouwvorm.
- Sander S.
- Corvette
Allen de motor de foto die je hebt gepost is echt vet.
Ik heb de motor geanuleerd bij Motoport in Vianen, want die mag formeel geen Harley leveren en/of afleveren. De Motoport dealer in Goes is dan wel Harley dealer, maar dat is voor mij niet echt praktisch. De Motor Saloon in Amersfoort is voor mij veel dichter bij.
Ik was daar afgelopen dinsdag en heb al verschillende mooie dingen gezien die ik ook wil aanpassen. De Motor Saloon is in staat om hele mooie dingen voor je te maken. Kijk maar eens op hun site dan weet je wat ik bedoel. 8) 8) 8)
Ze hebben diverse custombikes staan waar je bek van open valt.
De aflevering blijft trouwens gewoon in januari plaatsvinden.
Vr. Gr.
Cor
Ik heb de motor geanuleerd bij Motoport in Vianen, want die mag formeel geen Harley leveren en/of afleveren. De Motoport dealer in Goes is dan wel Harley dealer, maar dat is voor mij niet echt praktisch. De Motor Saloon in Amersfoort is voor mij veel dichter bij.
Ik was daar afgelopen dinsdag en heb al verschillende mooie dingen gezien die ik ook wil aanpassen. De Motor Saloon is in staat om hele mooie dingen voor je te maken. Kijk maar eens op hun site dan weet je wat ik bedoel. 8) 8) 8)
Ze hebben diverse custombikes staan waar je bek van open valt.
De aflevering blijft trouwens gewoon in januari plaatsvinden.
Vr. Gr.
Cor
- Edwin QV
[img:640:427]http://img295.imageshack.us/img295/2991/1001064wt5.jpg[/img]
IK rijd een Kawasaki Z750 uit 2007 met wat extratjes
IK rijd een Kawasaki Z750 uit 2007 met wat extratjes
- Geert.
[IMG:640:480]http://img141.imageshack.us/img141/5125/dsc00443it7.jpg[/img]
Moet nog wel ff leren rijden, want kom net van de lesmotor
Moet nog wel ff leren rijden, want kom net van de lesmotor
- Knot
Naja, iig erg beheerst starten, verleiding is groot hoor. Slechts 130pk maar oh zo een berg koppel, voor je het weet zit het wiel in de lucht.Peric schreef:Dan zou ik er maar voor zorgen dat de gashendel maar half open kan....
:twisted:
Meeste problemen zal je nog hebben met de lange 1 en dus afslaan of hakken op de koppeling.
Verder wel lekker machine als je m eenmaal onder de knie hebt!
-
Shrek!