[8-8-07]DF @ Zandvoort; regels, tips & tricks
- GTRene
Of een dikke Sub ervoor(immers meerdere malen trekauto van het jaar :idea: ) dus die trekt dat welpartyondude schreef:Je laat je gewoon het circuit af duwen/slepen als men niet in de pits komt of mag komen, simpel toch?

- GTRene
handig te weten, hebben ze meteen een leuk uitje 8) zandvoort is wel eigen terrein neem ik aan? ik zit nu bij route mobiel, maar nog nooit nodig gehad gelukkig..zal mij benieuwen of zij dat ook doen, anders ff via een wegenwachter en zeggen dat je met die auto reed maar de eigenaar er iet is, met een wegenwacht kaart kan dat...bij route mobiel zit je aan een kenteken vast.Elmar schreef:Wegenwacht heeft mij ooit eens geholpen in de Pitstraat. Dus zelfs daar komen ze.
Zit eigenlijk wel liever bij de wegenwacht, maar daar heb je dat blad wat je wel betaald maar ik niet hoef te hebben?! achja, nu voor hetzelfde geld ook thuis service mocht dat nodig zijn van route-mobile.
- DDX
[img:640:427]http://dl.a2000.nu/gallery/d/13152-2/P1000105.JPG[/img]Elmar schreef:Wegenwacht heeft mij ooit eens geholpen in de Pitstraat. Dus zelfs daar komen ze.
[img:640:427]http://dl.a2000.nu/gallery/d/13158-2/P1000107.JPG[/img]
8)
- Downforce Hans
- Bert ///M3
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
En ik had ook al pech vandaag.....voelde bij een bepaalde remdruk heel lichtjes een soort schokkerig gevoel in m'n pedaal.
Bleek dat er een scheurtje in m'n linker remschijf aan de voorkant zit.
Nu maar even een oude schijf erop gezet die eigenlijk te dun is, maar nog wel goed, dus woensdag de schijven niet te gek heet laten worden en tijdig koelen en korte sessies rijden.
Het goede nieuws is dat er sinds vanmorgen[gister eigenlijk
] nieuwe Toyo R888's onder liggen....man wat rijdt dat super. 
Ik hoop dus niet op regen. 8)
Bleek dat er een scheurtje in m'n linker remschijf aan de voorkant zit.

Nu maar even een oude schijf erop gezet die eigenlijk te dun is, maar nog wel goed, dus woensdag de schijven niet te gek heet laten worden en tijdig koelen en korte sessies rijden.
Het goede nieuws is dat er sinds vanmorgen[gister eigenlijk

Ik hoop dus niet op regen. 8)
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
[img:84:17]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... switch.gif[/img]HANZ06 schreef:Heeft die wegenwachter dan ook aan jou auto gesleuteld 8)![]()
Grtz,Hanz06
- Artosevo
Hmm...da's minder Ron. Gelukkig bevallen de banden wel. Ik rij maar op de gewone straatbandjes, we zien wel of ze gaan smeren.Bleek dat er een scheurtje in m'n linker remschijf aan de voorkant zit.
Ik hoop trouwens maar dat ze niet al te fanatiek zijn met die Db-meting, want ik werd op Zolder ook met zwart afgevlagd (boven de 100 Db.). Beetje zonde als je van je gas af moet.

-
Ik rij met orginele midden en einddemper, dan is een EVO gewoon erg stil.
Met mijn systeem is het 10 minuten werk, om het om te zetten van compleet open naar downpipe open, katvervanger en dan de laatste 2 dempers orgineel.
Had het zo gedaan voor de vakantie trip, ik laat het nu zo tot woensdag.
Zeker geen gezeik nu.
Met mijn systeem is het 10 minuten werk, om het om te zetten van compleet open naar downpipe open, katvervanger en dan de laatste 2 dempers orgineel.
Had het zo gedaan voor de vakantie trip, ik laat het nu zo tot woensdag.
Zeker geen gezeik nu.
- Bert ///M3
Zo dat ding zet grote stappen op het gas
Wat wil je ook met 492 PK
Maar ik was al een plaatje van hem tegen gekomen:
[img:640:426]http://www.xs4all.nl/~pwhermus/foto/eve ... 3_full.jpg[/img]

Maar ik was al een plaatje van hem tegen gekomen:
[img:640:426]http://www.xs4all.nl/~pwhermus/foto/eve ... 3_full.jpg[/img]
- wimprezawrx
- Berthil
Wat niet te doen a.s. woensdag 

Ik hoop dat het woensdag bij ons wat minder druk is, dit lijkt meer op filerijden?
- Berthil
Ah, dat verklaart het welElmar schreef:Dit was het eerste rondje van een sessie, dan is hat altijd even druk. Het was overigens vrij rustig voor zo'n event op een zondag.

Is inderdaad bij de start altijd even rustig aan doen totdat de snelheidsverschillen meer ruimte tussen de auto's geven.
Prachtige auto trouwens, die BMW.