BMW 535i E34, voor ieder wat wils
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Zo, mijn auto is weer terug.
471 euro schade (2/3 arbeidsloon, 1/3 materiaal) aan sloten, is nu weer hersteld door Breeman.
Ze hebben hooguit 5 kilometer met mijn auto gereden aan brandstof en dagteller te zien.
Auto rijdt verder nog perfect en vandaag ook nog het kentekendeel gevonden wat ik nog mistte.
Officieel moet ik de auto nog bij de RDW 'aanmelden', lees ik net in een brief. Lekker handige nono's zijn dat.
Hij rijdt weer als vanouds. De Golf 4 V5 heb ik teruggebracht. Was een prima leenauto, maar als je terugstapt in een auto die 2 keer zo oud is en 2 keer zoveel km's heeft gereden, dan is het bizar dat die oude 5 serie veel minder kraakjes en piepjes heeft, veel strakker aanvoelt en je vooral de koets niet voelt torderen (hebben alle golfjes daar last van? bij mijn oude Golf 4 sdi vond ik dat ding aanvoelen alsof 'ie van ellende in elkaar storten). Tussendoor ook nog in een A4 gereden, ook full options net als de Golf, maar zelfde verhaal. Veel kraakjes, rammeltjes, dashboard dat kraakt als je over drempels rijdt, veel torderen/torsie.
VAG anno 2000 vs BMW anno 1990 op het gebied van kwaliteit: 0-1
471 euro schade (2/3 arbeidsloon, 1/3 materiaal) aan sloten, is nu weer hersteld door Breeman.
Ze hebben hooguit 5 kilometer met mijn auto gereden aan brandstof en dagteller te zien.
Auto rijdt verder nog perfect en vandaag ook nog het kentekendeel gevonden wat ik nog mistte.
Officieel moet ik de auto nog bij de RDW 'aanmelden', lees ik net in een brief. Lekker handige nono's zijn dat.

Hij rijdt weer als vanouds. De Golf 4 V5 heb ik teruggebracht. Was een prima leenauto, maar als je terugstapt in een auto die 2 keer zo oud is en 2 keer zoveel km's heeft gereden, dan is het bizar dat die oude 5 serie veel minder kraakjes en piepjes heeft, veel strakker aanvoelt en je vooral de koets niet voelt torderen (hebben alle golfjes daar last van? bij mijn oude Golf 4 sdi vond ik dat ding aanvoelen alsof 'ie van ellende in elkaar storten). Tussendoor ook nog in een A4 gereden, ook full options net als de Golf, maar zelfde verhaal. Veel kraakjes, rammeltjes, dashboard dat kraakt als je over drempels rijdt, veel torderen/torsie.
VAG anno 2000 vs BMW anno 1990 op het gebied van kwaliteit: 0-1
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Zo, vandaag een 'period' Alpine CD speler gescoord.
Oud dingetje, maar zwart met oranje knoppen en oranje verlichting. Past perfect in het zwarte interieur en bij het originele klokkenhuis met oranje verlichting.
Veel CD spelers bekeken afgelopen tijd, maar al die moderne krengen passen voor geen meter in zo'n oude auto. Allemaal rare kleurtjes. Dit is perfect. Die jongen blij, want die kwam maar niet van dat kreng af.
Oud dingetje, maar zwart met oranje knoppen en oranje verlichting. Past perfect in het zwarte interieur en bij het originele klokkenhuis met oranje verlichting.
Veel CD spelers bekeken afgelopen tijd, maar al die moderne krengen passen voor geen meter in zo'n oude auto. Allemaal rare kleurtjes. Dit is perfect. Die jongen blij, want die kwam maar niet van dat kreng af.

- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Kl*&tezooi! Die gast die mijn auto had gejat, had als enige een leren tasje meegenomen. Alles wat voor mij waarde had, zoals autopapieren en groene kaart had 'ie dus in de tram achtergelaten. Het tasje heeft 'ie gehouden. En wat zat daar natuurlijk in???
Juist, die 2 beugeltjes om de Philips radio te demonteren!!!
Grmbl, half uur bezig geweest om die radio er met 2 imbusjes uit te krijgen. Maar het is gelukt. Wat klinkt Alpine toch stukken beter dan Philips zeg. 8)
Juist, die 2 beugeltjes om de Philips radio te demonteren!!!
Grmbl, half uur bezig geweest om die radio er met 2 imbusjes uit te krijgen. Maar het is gelukt. Wat klinkt Alpine toch stukken beter dan Philips zeg. 8)
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Dinsdagavond de trekhaak voor het eerst gemonteerd. Daarna de Humbaur erachter, 325 erop en op naar Spa.
Ik vind het wel een mooi gezicht zo:
[img:840:560]http://img388.imageshack.us/img388/9556/img6171nd4.jpg[/img]
[img:840:560]http://img388.imageshack.us/img388/9238/325en535gh8.jpg[/img]
Eerste stuk in NL reed Arnoud, omdat ik geen E heb. In Belgie heb ik lekker gereden. De 535 blijkt ook nog eens een ideale trekauto te zijn. Heel stabiel, remt erg goed (Ferrodo's en de Humbaur is ook geremd uiteraard) en lekker veel kracht om de bergen op te komen. Dankzij sper veel grip als je half in de berm staat.
Vandaag staat de auto bij JJ voor de airco en uitlijnen (stoeprandje geraakt met inparkeren). Morgen gaat Marijke 2 weken op vakantie met dat ding. Ben benieuwd.

Ik vind het wel een mooi gezicht zo:
[img:840:560]http://img388.imageshack.us/img388/9556/img6171nd4.jpg[/img]
[img:840:560]http://img388.imageshack.us/img388/9238/325en535gh8.jpg[/img]
Eerste stuk in NL reed Arnoud, omdat ik geen E heb. In Belgie heb ik lekker gereden. De 535 blijkt ook nog eens een ideale trekauto te zijn. Heel stabiel, remt erg goed (Ferrodo's en de Humbaur is ook geremd uiteraard) en lekker veel kracht om de bergen op te komen. Dankzij sper veel grip als je half in de berm staat.
Vandaag staat de auto bij JJ voor de airco en uitlijnen (stoeprandje geraakt met inparkeren). Morgen gaat Marijke 2 weken op vakantie met dat ding. Ben benieuwd.


Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 23 jul 2006, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Het zit allemaal niet echt mee.
Marijke was samen met een vriendin op weg naar Parijs. 's Avonds belt ze op, dat ze 20 kilometer voor hun bestemming zijn gestrand. Ze hadden natuurlijk geen idee wat er aan de hand was, dus met wat gerichte vragen van mij en hulp van een paar vriendelijke Litouwse vrachtwagenchauffeurs kwamen we erachter dat er een ringetje van een koelslang, net onder het koelwater reservoir was losgeraakt (achteraf blijkt dit een fout van de monteur te zijn geweest, ding zat gewoon los!).
Conclusie: motor heeft koelvloeistof verloren, dames hadden niet zo snel wat door (ramen en dak open, radio aan) totdat de boardcomputer aangaf dat het koelvloeistofniveau was gedaald. Auto liep nog mooi tot ze hem stil zetten. Die instant oost europese monteurs hebben alles volgens het boekje gedaan, door vloeistof bij te vullen, olie te controleren op aanwezigheid van water, alles ontluchten. Helaas heeft het blok toen te kort kunnen afkoelen en hebben ze hem iets te lang laten draaien. Kortom, ik denk dat de koppakking het nu heeft begeven, want hij start niet (lekker).
Veel gezeik met ANWB. Werken tijdens die mega drukke weekend alleen maar kneuzen. ik heb 10 keer gebeld, om het JUISTE nummer in Lyon te krijgen, Marijke ook. Telkens kreeg je een verkeerd nummer. En toen we uiteindelijk het nummer kregen, was de lijn overbelast en werd je vriendelijk verzocht NIET te bellen, maar pas later. LEKKER K U T dus.
Ik was het gezeik goed zat. Mijn verzekering hadden we ook kunnen bellen, maar zowel bij de ANWB als Ohra had de auto dan 4 werkdagen bij een garage moeten staan. Dure rekeningen tot gevolg, en wegsleepkosten etc. etc.
De trailer van de racetrailer stond nog op onze parkeerplaats, dus mijn moeder kwam met hun auto daarheen, ik met de trein. Trailer achter de 307 gehangen. Op naar Parijs!
Na 10 kilometer stonden ook wij te wachten op de ANWB
Stekker van de trailer was losgeraakt, over de grond geschuurd en half weggesleten. Wegenwacht was er binnen een uur. En een uur later zat er een nieuwe stekker op, met draadjes naar de auto, omdat dat een 13 polige is (en dus foetsjie was). Wat een held deze vent. Tussendoor hielp 'ie nog iemand die niet meer kon starten.
Anyway, om 23.00 uur reden we eindelijk weg. Mijn moeder heeft de hele heenweg gereden :!:
Om 4 uur 's nachts stonden we op de parkeerplaats naast mijn 535. De dames sliepen in een hotel. Auto opgeladen, +1535 kilo + 700 kilo + bagage = VEELS teveel gewicht voor de 307 om te trekken. Die mag maar 1500 kg voorslepen namelijk. Dus ik heel goed alles uitgebalanceerd. Intussen waren de dames wakker. Auto zo ver mogelijk naar voren gezet. Zoveel mogelijk tentspullen, koffers, tassen en andere meuk van de damers verspreid over de auto's. En nog lagen beide kofferbakken vol! Ze hadden echt veel bij zich.
Resultaat van belading:
[img:640:480]http://img228.imageshack.us/img228/6484/22072006ny3.jpg[/img]
Toen kwam ik erachter dat een band van de trailer vrij zacht was.
Dus meteen de pomp op gereden, 307 volgetankt, en toen op een volle parkeerplaats voor de Total in één vloeiende beweging achteruit naar de luchtpomp gereden. Bandjes opgepompt en toen terug naar NL.
In NL kun je vaak een afrit afrijden en dan aan de andere kant er weer op. Ik sloeg dus af richting Charles de Gaulle. En toen weer een afslag. En nog één en uiteindelijk één waarbij het LEEK alsof we terug konden naar de A1.
uhuh, dus niet.
Ik reed het kiss en ride gedeelte op, 2 slagbomen, zullen we a droite of a gauche. Auto stopgezegd, slagboombediende in mijn beste Frans (juffrouw Bongers zou trots op me zijn geweest) gevraagd hoe we hier het beste door konden rijden met die brede trailer. Hij had nog nooit van Bruxelles gehoord, maar gelukkig snapte hij dat we de A1 in noordelijke richting wilden hebben.
A droite dus!
En sneller dan verwacht reden we de A1 op. vieuw.....
Verder was het mijn bedoeling om zo snel mogelijk in het donker Frankrijk uit te zijn, voordat vrachtwagenchauffeurs zouden ontwaken en de police/gendarmerie ons zou kunnen betrappen op het giga overgewicht van de aanhanger combinatie.
Zo gezegd zo gedaan.
Er was ook nog eens een storm opgestoken met flinke onweers en regenbuien, maar door het gebrek aan vrachtverkeer konden we heerlijk ontspannen terugkachelen.
Mijn moeder heeft ook nog flinke stukken gereden (die rijdt liever MET een grote aanhanger dan zonder, geen gein). Uiteindelijk waren we met een paar stops om zo'n 11 uur terug in Den Haag. 535 de trailer af even alles gecontroleerd en tot bovenstaande conclusie(s) gekomen. De spullen van de dames uit de auto's. Vader van die vriendin kwam eraan met een leeg aannemersbusje. Spullen erin. Mijn moeder terug naar huis om te slapen, de heldin. Ik werd naar Rotterdam gebracht en de dames zijn nu richting Vaals voor een welverdiende vakantie. Frankrijk zien ze even niet zitten (slecht weer, anwb die niet kan/wil helpen, gebrek aan franse taalkennis
).
Ben net wakker, was gisteren om 13.00 uur gaan slapen.
Morgen eens bellen met de garage over coulance.
Komt allemaal goed.

Marijke was samen met een vriendin op weg naar Parijs. 's Avonds belt ze op, dat ze 20 kilometer voor hun bestemming zijn gestrand. Ze hadden natuurlijk geen idee wat er aan de hand was, dus met wat gerichte vragen van mij en hulp van een paar vriendelijke Litouwse vrachtwagenchauffeurs kwamen we erachter dat er een ringetje van een koelslang, net onder het koelwater reservoir was losgeraakt (achteraf blijkt dit een fout van de monteur te zijn geweest, ding zat gewoon los!).
Conclusie: motor heeft koelvloeistof verloren, dames hadden niet zo snel wat door (ramen en dak open, radio aan) totdat de boardcomputer aangaf dat het koelvloeistofniveau was gedaald. Auto liep nog mooi tot ze hem stil zetten. Die instant oost europese monteurs hebben alles volgens het boekje gedaan, door vloeistof bij te vullen, olie te controleren op aanwezigheid van water, alles ontluchten. Helaas heeft het blok toen te kort kunnen afkoelen en hebben ze hem iets te lang laten draaien. Kortom, ik denk dat de koppakking het nu heeft begeven, want hij start niet (lekker).
Veel gezeik met ANWB. Werken tijdens die mega drukke weekend alleen maar kneuzen. ik heb 10 keer gebeld, om het JUISTE nummer in Lyon te krijgen, Marijke ook. Telkens kreeg je een verkeerd nummer. En toen we uiteindelijk het nummer kregen, was de lijn overbelast en werd je vriendelijk verzocht NIET te bellen, maar pas later. LEKKER K U T dus.
Ik was het gezeik goed zat. Mijn verzekering hadden we ook kunnen bellen, maar zowel bij de ANWB als Ohra had de auto dan 4 werkdagen bij een garage moeten staan. Dure rekeningen tot gevolg, en wegsleepkosten etc. etc.
De trailer van de racetrailer stond nog op onze parkeerplaats, dus mijn moeder kwam met hun auto daarheen, ik met de trein. Trailer achter de 307 gehangen. Op naar Parijs!
Na 10 kilometer stonden ook wij te wachten op de ANWB

Stekker van de trailer was losgeraakt, over de grond geschuurd en half weggesleten. Wegenwacht was er binnen een uur. En een uur later zat er een nieuwe stekker op, met draadjes naar de auto, omdat dat een 13 polige is (en dus foetsjie was). Wat een held deze vent. Tussendoor hielp 'ie nog iemand die niet meer kon starten.
Anyway, om 23.00 uur reden we eindelijk weg. Mijn moeder heeft de hele heenweg gereden :!:
Om 4 uur 's nachts stonden we op de parkeerplaats naast mijn 535. De dames sliepen in een hotel. Auto opgeladen, +1535 kilo + 700 kilo + bagage = VEELS teveel gewicht voor de 307 om te trekken. Die mag maar 1500 kg voorslepen namelijk. Dus ik heel goed alles uitgebalanceerd. Intussen waren de dames wakker. Auto zo ver mogelijk naar voren gezet. Zoveel mogelijk tentspullen, koffers, tassen en andere meuk van de damers verspreid over de auto's. En nog lagen beide kofferbakken vol! Ze hadden echt veel bij zich.
Resultaat van belading:
[img:640:480]http://img228.imageshack.us/img228/6484/22072006ny3.jpg[/img]
Toen kwam ik erachter dat een band van de trailer vrij zacht was.
Dus meteen de pomp op gereden, 307 volgetankt, en toen op een volle parkeerplaats voor de Total in één vloeiende beweging achteruit naar de luchtpomp gereden. Bandjes opgepompt en toen terug naar NL.
In NL kun je vaak een afrit afrijden en dan aan de andere kant er weer op. Ik sloeg dus af richting Charles de Gaulle. En toen weer een afslag. En nog één en uiteindelijk één waarbij het LEEK alsof we terug konden naar de A1.
uhuh, dus niet.
Ik reed het kiss en ride gedeelte op, 2 slagbomen, zullen we a droite of a gauche. Auto stopgezegd, slagboombediende in mijn beste Frans (juffrouw Bongers zou trots op me zijn geweest) gevraagd hoe we hier het beste door konden rijden met die brede trailer. Hij had nog nooit van Bruxelles gehoord, maar gelukkig snapte hij dat we de A1 in noordelijke richting wilden hebben.
A droite dus!
En sneller dan verwacht reden we de A1 op. vieuw.....
Verder was het mijn bedoeling om zo snel mogelijk in het donker Frankrijk uit te zijn, voordat vrachtwagenchauffeurs zouden ontwaken en de police/gendarmerie ons zou kunnen betrappen op het giga overgewicht van de aanhanger combinatie.
Zo gezegd zo gedaan.
Er was ook nog eens een storm opgestoken met flinke onweers en regenbuien, maar door het gebrek aan vrachtverkeer konden we heerlijk ontspannen terugkachelen.
Mijn moeder heeft ook nog flinke stukken gereden (die rijdt liever MET een grote aanhanger dan zonder, geen gein). Uiteindelijk waren we met een paar stops om zo'n 11 uur terug in Den Haag. 535 de trailer af even alles gecontroleerd en tot bovenstaande conclusie(s) gekomen. De spullen van de dames uit de auto's. Vader van die vriendin kwam eraan met een leeg aannemersbusje. Spullen erin. Mijn moeder terug naar huis om te slapen, de heldin. Ik werd naar Rotterdam gebracht en de dames zijn nu richting Vaals voor een welverdiende vakantie. Frankrijk zien ze even niet zitten (slecht weer, anwb die niet kan/wil helpen, gebrek aan franse taalkennis

Ben net wakker, was gisteren om 13.00 uur gaan slapen.


Morgen eens bellen met de garage over coulance.
Komt allemaal goed.
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
Ai, das goed kut!
over die koppakking, kijk even of er olie bij het water zit of water bij de olie. Zoniet de motor even laten draaien en de koelvloeistofslangen wat aftasten op abnormaal hoge druk. Als ze bol gaan staan en hard worden is hoogstwaarschijnlijk je koppakking erdoor of, erger, je kop gescheurd...
veel succes!!
over die koppakking, kijk even of er olie bij het water zit of water bij de olie. Zoniet de motor even laten draaien en de koelvloeistofslangen wat aftasten op abnormaal hoge druk. Als ze bol gaan staan en hard worden is hoogstwaarschijnlijk je koppakking erdoor of, erger, je kop gescheurd...
veel succes!!
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Dat laatste is in ieder geval niet het geval. Dus hooguit koppakking gescheurd?Dennis Schroyen schreef:Ai, das goed kut!
over die koppakking, kijk even of er olie bij het water zit of water bij de olie. Zoniet de motor even laten draaien en de koelvloeistofslangen wat aftasten op abnormaal hoge druk. Als ze bol gaan staan en hard worden is hoogstwaarschijnlijk je koppakking erdoor of, erger, je kop gescheurd...
veel succes!!
Motor slaat alleen niet aan, vind ik vreemd. Misschien iets anders wat er in eerste instantie niets mee te maken kan hebben? Er is natuurlijk veel vocht onder de kap gekomen. Ik zag dat ik zekeringkastje niet goed dicht had gedaan. Wellicht valt het dan nog mee.
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
startproblemen associeer ik eigenlijk niet met kapotte koppakking. Als een auto slecht start zou ik eerst kijken naar je ontstekingssysteem. Vocht in je Delcokap en je hebt prijs
Als er geen drukopbouw in het koelsysteem is zou ik ZEKER niet de kop demonteren. Aan je bevindingen te horen is het een klein defect...

Als er geen drukopbouw in het koelsysteem is zou ik ZEKER niet de kop demonteren. Aan je bevindingen te horen is het een klein defect...
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Wat een verhaal zeg!
Mijn ervaring met de ANWB is ook niet zo positief. Hier in Nederland werkt het prima, maar als je in het buitenland eens iets gedaan moet hebben is het allemaal moeilijk of kan het niet en schiet je er niet echt veel mee op, terwijl je er dan juist het meeste aan zou hebben.
Succes met de reparatie!

Mijn ervaring met de ANWB is ook niet zo positief. Hier in Nederland werkt het prima, maar als je in het buitenland eens iets gedaan moet hebben is het allemaal moeilijk of kan het niet en schiet je er niet echt veel mee op, terwijl je er dan juist het meeste aan zou hebben.
Succes met de reparatie!
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
http://www.nu.nl/news/785962/10/ANWB_he ... ngers.html
Dat bleek!
Maar ik snap het toch niet zo goed. Ze wéten dat toch, jaar in jaar uit? Wanneer zorgen ze dan eens voor een overcapaciteit? Lijkt me niet moeilijk te organiseren, maar ik zal het wel mis hebben. Het schijnt een heel zwaar, maar superleuk bijbaantje te zijn, mits je Frans spreekt en de hele zomer in Lyon wilt doorbrengen...
Maar nu zaten er alleen in Den Haag al, alleen maar kneuzen.
Wegenwacht is wel top geregeld. Je zult mij daar nooit één slecht woord over horen zeggen (ben redelijk vaak door ze geholpen, understatement)
Dat bleek!

Maar ik snap het toch niet zo goed. Ze wéten dat toch, jaar in jaar uit? Wanneer zorgen ze dan eens voor een overcapaciteit? Lijkt me niet moeilijk te organiseren, maar ik zal het wel mis hebben. Het schijnt een heel zwaar, maar superleuk bijbaantje te zijn, mits je Frans spreekt en de hele zomer in Lyon wilt doorbrengen...
Maar nu zaten er alleen in Den Haag al, alleen maar kneuzen.
Wegenwacht is wel top geregeld. Je zult mij daar nooit één slecht woord over horen zeggen (ben redelijk vaak door ze geholpen, understatement)
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Inmiddels heb ik toch wel het idee dat minimaal de koppakking naar de klote is.
Even half internet afgestruind, oude ervaringen van mezelf opgedoken (toen de V360 te lang had doorgereden zonder koelvloeistof).
Kan nu paar dingen doen:
- auto verkopen zoals 'ie is
- in onderdelen
- kop laten reviseren (compleet blok reviseren kost al snel 3 - 4000 euro)
- op zoek naar zelfde 3.4 liter blok (waarbij je dus niet weet wat je koopt)
- op zoek naar iets snellers (waarbij je dus niet weet wat je koopt)
Lastig.
Even half internet afgestruind, oude ervaringen van mezelf opgedoken (toen de V360 te lang had doorgereden zonder koelvloeistof).
Kan nu paar dingen doen:
- auto verkopen zoals 'ie is
- in onderdelen
- kop laten reviseren (compleet blok reviseren kost al snel 3 - 4000 euro)
- op zoek naar zelfde 3.4 liter blok (waarbij je dus niet weet wat je koopt)
- op zoek naar iets snellers (waarbij je dus niet weet wat je koopt)
Lastig.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... &df=1&fta=
Hier kan ik een blok scoren. Zit nog een halve wagen omheen.
Eerst nog even verder zoeken, ik had via andere Dennis ook een adresje doorgekregen in Belgie.
Hier kan ik een blok scoren. Zit nog een halve wagen omheen.
Eerst nog even verder zoeken, ik had via andere Dennis ook een adresje doorgekregen in Belgie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Fabian en 8 gasten