Jongens reserveer maar alvast een draadje voor mij.... Rico is ook zijn rijbewijs kwijt.. het is gewoon een gekkenhuis hiero
Zuidhorn: videoauto op pad na klachten
De politie heeft vanochtend een 37-jarige automobilist uit Grootegast bekeurd. De politie controleerde met de videoauto op de Gaweg naar aanleiding van klachten over een bestuurder die gevaarlijk rijgedrag vertoonde. De politie trof de bewuste bestuurder aan met een snelheid van 97 km/uur in een 60 km-zone. Op deze weg fietsen ook veel kinderen van een naar school. De man is bekeurd voor de snelheidsovertreding en het niet kunnen tonen van een rijbewijs. Bovendien is hij aangesproken op zijn rijgedrag.
de megane die mij ook dus 30 kilometer naar huis heeft achtervolgd.vanochtend is de donkerblauwe Renault Megane gespot op de A7 dus, houdt hem in de gaten!!
tja google eens toen ze mij pakten ik schrik ervan staat er nog steeds op haha; met 255 snachts om 03u wachten ze me op...was net ff testen op een doodlopend stuk snelweg...niemand op de weg alleen ik achja...hufters!! gelukkig had ik de rechter mee en zag dat ik niet een aso ben of een wegpiraat en weet wat ik doe maar toch, 1 maand na veel zeuren auto terug de phoenixgele Z3 M coupe S54 en 3 maand mijn rijbewijs met 2 jaar voorwaardelijk en 1200,- euro boete dus veel hoger dan wat ik per maand krijg!! scary..maar anders werd alles dubbel dus toch nog "geluk"Rico v Velzen schreef:Het is g*dv*rd*mme gewoon prijsschieten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jongens reserveer maar alvast een draadje voor mij.... Rico is ook zijn rijbewijs kwijt.. het is gewoon een gekkenhuis hiero
Nee, vind je het gek?! Ze zijn natuurlijk als de dood om het aan de stok te krijgen met een of andere onderwereld figuur met die maffia sloep van je!Daniel schreef:Ik heb echt nog nooit negatieve reacties gehad op mijn auto, juist alleen maar positieve. Af en toe een figuur in een GTItje die denkt dat ie zich moet bewijzen bij het verkeerslicht maar nooit afsnijgedrag, er niet tussen laten of middelvingers en dergelijke.
Gutteguttegut, wat een drama...Rico v Velzen schreef:Het is nog veel erger Sander
van Politie.nl
Zuidhorn: videoauto op pad na klachten
De politie heeft vanochtend een 37-jarige automobilist uit Grootegast bekeurd. De politie controleerde met de videoauto op de Gaweg naar aanleiding van klachten over een bestuurder die gevaarlijk rijgedrag vertoonde. De politie trof de bewuste bestuurder aan met een snelheid van 97 km/uur in een 60 km-zone. Op deze weg fietsen ook veel kinderen van een naar school. De man is bekeurd voor de snelheidsovertreding en het niet kunnen tonen van een rijbewijs. Bovendien is hij aangesproken op zijn rijgedrag.
Ik woon dus in deze omgeving en ook weer vaste routes naar mijn werk![]()
Of dit dus,de megane die mij ook dus 30 kilometer naar huis heeft achtervolgd.vanochtend is de donkerblauwe Renault Megane gespot op de A7 dus, houdt hem in de gaten!!
Jongens ik ben nu dus serieus aangeschoten wild met de M3. Dit zijn geen grappen meer...
Ik ben m ook al 2x kwijt geweest voor 10 dagen, eerste keer snelheid + 540 euro en de tweede keer driften + 275 euro. Nu geeft het wel een kick om een half jaar lang wekelijks 270 te hebben geboekt met de M3 en daar niet voor gepakt te zijn 8)Jochem Vaartjes schreef: Voor mij is dit juist weer een motivatie om toch hard te rijden. Mijn eerste keer moet nog komen, pas als ik hem 2 keer ben kwijt geweest zal ik ook wel gaan zweten. En voor het geld.. tja.. alleen doen als je het betalen kan!
Mijn advies, lekker blijven knallen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten