Intussen dus al een paar keer beter benzine getanked en moet zeggen dat ik weinig verschil voel;maar al zou er 4/5 pk bij zijn gekomen dat is toch haast niet te voelen lijkt mij.Mischien er af en toe nog eens een injector reiniger of octaan booster bij gooien of zo dat kan geen kwaad denk ik zo.
De parkeersensoren zijn overleden is wel jammer want nu rijd ik continue met een storing op mijn dashboard,zijn standaard renault dingen dus die maar eens bestellen en gaan hobbyen..ooit.
Wij gaan in januari emigreren naar belgie en de rs gaat mee dus tot die tijd probeer ik weinig/niets aan de auto te veranderen ivm met de keuring daar.Zit er niet al te veel over in,schijnt meer een formaliteit te zijn helemaal als je hem invoert samen met je inboedel.
Ben bezig met een garagebox te regelen daar zodaat hij eindelijk binnen kan slapen en ik ook wat makkelijker onderhoud aan dat ding uit kan gaan voeren.
Wel een coolerworx shorthifter besteld en een setje steev velgen(19 inch)gescoord ,denk dat ik die er liever op heb zitten met de keuring dan die aftermarket velgen die er nu op zitten.
Zijn wel hier en daar beschadigd,kunnen wel een verfje gebruiken,eens zien of ik daar nog zin in heb voordat ze er onder komen.
Denk dat er 4 seizoenen banden op komen;zowiezo is een extra setje velgen wel handig want de velgen die ik er nu onder heb zijn ook al best beschadigd en die kunnen zeker wel opgeknapt gaan worden.
Lex-Megane RS Cup-rollenbak uitslag
-
Lex70V