Nog niet.... en zowel moet hij die ff afstellen...ErikKramer schreef:Hahah zo kennen we Paul weer!
Heeft hij er nou een supercharger op zitten?
van 30km/u naar 160 en van 30km/u naar 200km/u
- GTRene
Ja was wel lache met die dame van de commissie daar
nadat ik een lichte sliding maakte zeg ,maaar en Paul reed achter mij en die draaide er een paar donuts
staan we nog maar net buiten de auto's met een apar jongens ziet Paul die vrouw al lopen waar hij het al over had en ja hoor, daar komt ze aan, echt in een pas van als je zo doorgaat ga je eruit
dus hij loopt op haar af en gooid zijn "charmes" ??? althans die dame bleek daar gevoelig voor te zijn, in de strijd en het was weer oke ahah leuk was dat om te zien allemaal.
Werd trouwens nog 3 keer uitgenodigd door de zelfde man van de commissie die ook altijd met de microfoon rondloopt al jaren lang en zei telkens jij moet echt naar de autovisie dag komen op 3 juni op zandvoort? anyway misschien niet zo'n slecht idee want alleen dat sprintje is niet echt wat voor de Hartge, te kort...maar op zandvoort kan ik veel prutsbochtenwerk weer goedmaken op de rechte stukken
lol... dus wie weet toch maar inschrijven?? maarja ben je niet verzekerd natuurlijk en in het heet van de strijd? euhm...
Werd trouwens nog 3 keer uitgenodigd door de zelfde man van de commissie die ook altijd met de microfoon rondloopt al jaren lang en zei telkens jij moet echt naar de autovisie dag komen op 3 juni op zandvoort? anyway misschien niet zo'n slecht idee want alleen dat sprintje is niet echt wat voor de Hartge, te kort...maar op zandvoort kan ik veel prutsbochtenwerk weer goedmaken op de rechte stukken
-
sven deutschmann
net even de bmw kort uitgelaten en op een verlaten weg ook een paar pogingen gedaan alleen wel vanuit stilstand..
0-100 in 4,94
0-160 in 11,01
3x getest en uiteraard de snelste eruit genomen
0-200 is daar helaas niet mogelijk en ik verlies veel bij schakelen door de extreme shortshift die hem maar lastig van gang laat wisselen! toch maar weer eentje van een z3mqp plaatsen
0-100 in 4,94
0-160 in 11,01
3x getest en uiteraard de snelste eruit genomen
0-200 is daar helaas niet mogelijk en ik verlies veel bij schakelen door de extreme shortshift die hem maar lastig van gang laat wisselen! toch maar weer eentje van een z3mqp plaatsen
-
sven deutschmann
- GTRene
Ik zette hem in z'n 2 en dan ff 30 rijden zodat ie steady is en op moet pakken vandaar dat je dan ongeveer een snelle vergelijkbare tijd van 0 tot 100 of 200 rijd..sven deutschmann schreef:snap dat principe niet zo goed van 30 naar 160?
zet je hem dan in 2 of gewoon in de 1ste gang en is dit een officieele manier van meten? is het niet foetelen?
dus ff steady laten draaien in 2 met 30km/u en dan planken :twisted:
ben benieuwd en gewoon 100 of 200 op de klok hoor.
- GTRene
-
sven deutschmann
poeh poeh 3,7 sec is mega en zulke lange versnellingen? testarossa wat ik ooit eens gehuurd had liep ook 160 in zijn 2 en das echt bruut als het ook nog eens zo snel door de toeren jaagt!
zal binnenkort eens proberen Rene maar wil eerst goed droog weer en een grote verrandering in het koelsysteem maken
zal binnenkort eens proberen Rene maar wil eerst goed droog weer en een grote verrandering in het koelsysteem maken
- GTRene
Grote veranderingen aan je koelsysteem?? wat dan en ook meer power daardoor? ben benieuwd en tja tis wel nat de laatste tijd...zal mij benieuwen Sven wat je er nog uit kunt halen.sven deutschmann schreef: zal binnenkort eens proberen Rene maar wil eerst goed droog weer en een grote verrandering in het koelsysteem maken
-
sven deutschmann
nou toen ik naar de cbr07 wilde komen heb ik de heenreis af moeten breken ivm een defecte radiator. heb deze nu tijdelijk gerepareerd met een speciaal hars maar ben dus opzoek naar een vervangende radiator.
ook wordt de viscofan verwijderd en hiervoor in de plaats komt een electrische fan maar of dit nu echt heel veel gaat uitmaken kwa pktjs weet ik niet maar alle kleine beetjes helpen!
ben zelf ook eens benieuwd naar de tijden maar uiteindelijk vind ik rondje Ring onder de 8 min belangrijker en daar zit ik niet veel meer vanaf
ook wordt de viscofan verwijderd en hiervoor in de plaats komt een electrische fan maar of dit nu echt heel veel gaat uitmaken kwa pktjs weet ik niet maar alle kleine beetjes helpen!
ben zelf ook eens benieuwd naar de tijden maar uiteindelijk vind ik rondje Ring onder de 8 min belangrijker en daar zit ik niet veel meer vanaf
- Erik K.
Ik heb eens met een Porsche 928GTS automaat gereden, bij 120 vol op het gas gaf een kick-down naar z'n 2 en ook bij 160 pas naar 3sven deutschmann schreef:poeh poeh 3,7 sec is mega en zulke lange versnellingen? testarossa wat ik ooit eens gehuurd had liep ook 160 in zijn 2 en das echt bruut als het ook nog eens zo snel door de toeren jaagt!
- GTRene
Inderdaad das waar ook, daar had je het toen over, het zal inderdaad niet veel pk's leveren een koelwater koeling of het moest de koeling zijn voor een intercooler van de turbo'ssven deutschmann schreef:nou toen ik naar de cbr07 wilde komen heb ik de heenreis af moeten breken ivm een defecte radiator. heb deze nu tijdelijk gerepareerd met een speciaal hars maar ben dus opzoek naar een vervangende radiator.
Wat wel kan helpen met snelheid is een perfect doorstromende radiator dus waar de koude lucht snel door gaat en dus minder weerstand en dus in theorie iets meer top...
Ik moet mijn Hartge eigenlijk oo eens aan de computer laten uitlezen maarja Hartge software en een prototype computer ..maar zal van heek motorsport eens bellen binnenkort want hij gooit met kleine roetdeeltjes? anyway van dat zwarte stof achterop de coupe, dus verbranding kan iets beter denk ik, alhoewel van heek zij destijds dat het ook kan omdat alles wat grofer af staat gesteld? en ik weet ook niet hoelang die bougies erin zitten en dus een test op een testkast kan geen kwaad :idea:
- GTRene
-
sven deutschmann
weet wel dat de M motoren en zal ook wel met jou blok zo zijn dat deze altijd iets rijker staan geprogrameerd en hebben dan ook vaak wat onverbrande benzine wat dus als effect heeft dat ie zwarte roetdeeltjes uitstoot die je dan aan je eindstukken steeds weer mag afpoetsen
een nieuwe radiator gaat idd weer max flow geven en waarom een electric fan? simpel.. deze blaast nog na tot temperatuur in orde is als je auto uitzet en dit is wel iets wat een motor wardeert
ga waarschijnlijk mijn voorfront aanpassen om meer plek te creeren zodat ik dan een iets dikkere maar wel minder brede radiator kan plaatsen maar ben er nog niet over uit hoe ik dit het beste kan aanpakken want wil niet zomaar even de flex erin zetten
een nieuwe radiator gaat idd weer max flow geven en waarom een electric fan? simpel.. deze blaast nog na tot temperatuur in orde is als je auto uitzet en dit is wel iets wat een motor wardeert
ga waarschijnlijk mijn voorfront aanpassen om meer plek te creeren zodat ik dan een iets dikkere maar wel minder brede radiator kan plaatsen maar ben er nog niet over uit hoe ik dit het beste kan aanpakken want wil niet zomaar even de flex erin zetten