Nog niet.... en zowel moet hij die ff afstellen...ErikKramer schreef:Hahah zo kennen we Paul weer!
Heeft hij er nou een supercharger op zitten?

Ik zette hem in z'n 2 en dan ff 30 rijden zodat ie steady is en op moet pakken vandaar dat je dan ongeveer een snelle vergelijkbare tijd van 0 tot 100 of 200 rijd..sven deutschmann schreef:snap dat principe niet zo goed van 30 naar 160?
zet je hem dan in 2 of gewoon in de 1ste gang en is dit een officieele manier van meten? is het niet foetelen?
Grote veranderingen aan je koelsysteem?? wat dan en ook meer power daardoor? ben benieuwd en tja tis wel nat de laatste tijd...zal mij benieuwen Sven wat je er nog uit kunt halen.sven deutschmann schreef: zal binnenkort eens proberen Rene maar wil eerst goed droog weer en een grote verrandering in het koelsysteem maken
Ik heb eens met een Porsche 928GTS automaat gereden, bij 120 vol op het gas gaf een kick-down naar z'n 2 en ook bij 160 pas naar 3sven deutschmann schreef:poeh poeh 3,7 sec is mega en zulke lange versnellingen? testarossa wat ik ooit eens gehuurd had liep ook 160 in zijn 2 en das echt bruut als het ook nog eens zo snel door de toeren jaagt!
zal binnenkort eens proberen Rene maar wil eerst goed droog weer en een grote verrandering in het koelsysteem maken
Inderdaad das waar ook, daar had je het toen over, het zal inderdaad niet veel pk's leveren een koelwater koeling of het moest de koeling zijn voor een intercooler van de turbo'ssven deutschmann schreef:nou toen ik naar de cbr07 wilde komen heb ik de heenreis af moeten breken ivm een defecte radiator. heb deze nu tijdelijk gerepareerd met een speciaal hars maar ben dus opzoek naar een vervangende radiator.
ook wordt de viscofan verwijderd en hiervoor in de plaats komt een electrische fan maar of dit nu echt heel veel gaat uitmaken kwa pktjs weet ik niet maar alle kleine beetjes helpen!
ben zelf ook eens benieuwd naar de tijden maar uiteindelijk vind ik rondje Ring onder de 8 min belangrijker en daar zit ik niet veel meer vanaf
Gebruikers op dit forum: Hielke en 2 gasten