Heb ook een x een weekje een S2 als vervanging gehad, was het niet voor mij, qua gevoel niet en qua looks niet. Met S3 heb ik nooit gereden, maar vond ik qua looks al wel weer beter dan S2. Maar S1 zal voor mij iig altijd de 1-ige echte blijven.
Die S1 160 & Exige in de autoweek, dat is mijn S160... Heb je die liggen?Alexsti schreef: 01 aug 2022, 11:07 Weet ook nog toen ze net uit waren ik er ook fan van was maar financieel onbereikbaar was in die tijd voor mij, wel heb ik nog oude autoweeks/en andere tijdschriften uit die tijd met artikelen erover en had zelfs een poster hangen ( laatst nog teruggevonden)![]()
En wist toen niet dat ik ooit 18 jaar later zo'n auto zou (kunnen) hebben.![]()
Een S2 is toch weer een slag groter in min beleving de S1 heeft meer rondere vormen/puurder, al is een S2 niet verkeerd hoor!
En met puurder bedoel ik de rijbeleving, meer geluid ,minder luxe en moeilijker in en uitstappen (kruipen,vallen)
Ik heb 'm zelf ook hoor, maar is wel leuk om te weten.Rocketmonkey schreef: 01 aug 2022, 14:05 99% kans dat ik die in een knipselmap heb, maar die map zit ergens in een niet-gelabelde doos die met nog tig andere dozen staat opgeslagen in een loods van een kennis, een goede 200 km van mijn huis (moest snel veel weg om ruimte te maken voor kinderkamer). Als ik 'm ooit weer uitgraaf stuur ik je dat artikel. Kan nog wat jaartjes duren, maar ik heb een goed geheugen![]()
Volgens mij wel ergens in een verhuisdoos samen met andere tijdschriften zoals GTI&Tuning (kan je dat nogErikS schreef: 01 aug 2022, 13:17Die S1 160 & Exige in de autoweek, dat is mijn S160... Heb je die liggen?Alexsti schreef: 01 aug 2022, 11:07 Weet ook nog toen ze net uit waren ik er ook fan van was maar financieel onbereikbaar was in die tijd voor mij, wel heb ik nog oude autoweeks/en andere tijdschriften uit die tijd met artikelen erover en had zelfs een poster hangen ( laatst nog teruggevonden)![]()
En wist toen niet dat ik ooit 18 jaar later zo'n auto zou (kunnen) hebben.![]()
Een S2 is toch weer een slag groter in min beleving de S1 heeft meer rondere vormen/puurder, al is een S2 niet verkeerd hoor!
En met puurder bedoel ik de rijbeleving, meer geluid ,minder luxe en moeilijker in en uitstappen (kruipen,vallen)
![]()
R1R's worden al jaren niet meer gemaakt!
Jammer, ik vond het destijds fijne banden.
Toyo R1R waren niet meer leverbaar ( vroeger wel in de juiste Elise-maten) heb wel nog naar de opvolger gekeken de Toyo TR1 maar als ik de recensies moet geloven zijn die het net niet.....
idd. kappie open, lekker in het zonnetje en de wind door de 3 haren laten wapperen !!JP schreef: 27 mar 2023, 09:53 Blijft toch tijdloos mooi, laat de tijd van het jaar van genieten maar beginnen![]()
Tijdloos dekt de lading niet eens, als dit ding vandaag zou uitkomen zou ik het nog een enorm gaaf model vinden. Schitterende auto!