Spijkerhard schreef: 18 jan 2020, 21:29Nog boven die bizar slecht in elkaar gezette Tesla's? I'm surprised!Martijn_bmw schreef: 18 jan 2020, 09:04 Ook bij ons in de lease staat Volvo met stip bovenaan qua duurste merk in onderhoud

Spijkerhard schreef: 18 jan 2020, 21:29Nog boven die bizar slecht in elkaar gezette Tesla's? I'm surprised!Martijn_bmw schreef: 18 jan 2020, 09:04 Ook bij ons in de lease staat Volvo met stip bovenaan qua duurste merk in onderhoud
Tesla kan dan weer minder aan kapot denk ik.Spijkerhard schreef: 18 jan 2020, 21:29Nog boven die bizar slecht in elkaar gezette Tesla's? I'm surprised!Martijn_bmw schreef: 18 jan 2020, 09:04 Ook bij ons in de lease staat Volvo met stip bovenaan qua duurste merk in onderhoud
Deze is al heel lang niet meer te bestellen. Je hebt alleen nog maar die gekke bal variant. Maar die vind ik niet zo mooi.Ferdi Gielen schreef: 21 feb 2020, 06:11 Nette update weer!
Zijn de artikelen van Heico niet meer alsnog nieuw te bestellen bij ze?
Heb er ooit eens naar gekeken toen ik ook een V50 reed en weet dat het lang bestelbaar is geweest.
Neen, de bumper wijkt niet af. De auto is op verschillende vlakken al eens overgespoten, waardoor sommige panelen wat van elkaar verschillen. Bij de achterbumper heeft hij een soort middenweg moeten pakken. Omdat het aansluit op de klep, en de zijschermen achter.Arthur schreef: 21 feb 2020, 06:34 Als de sharkfin afwijkt in kleur, doet de bumper dat dan niet ook? E als je echt zo van de details bent, draai dan de 'sigarettenaansteker' ff om. Of bestel een, egaal, zwart dopje![]()
Haha, ja, zo lijkt het wel MartijnMartijnGizmo schreef: 21 feb 2020, 08:47 Fifty shades of grey!Pookhoes had ik idd al eens vervangen door een leren exemplaar, pookknop zat in mijn tijd overigens niet vastgelijmd.
Eens, dat is zo. Maar ik heb bewust voor de APK een stuk snelweg gepakt. En delen 200 gereden in z'n 4. Cat was echt wel goed heet gestookt, haha. Toen ik die uitlaat ging halen heb ik juist als een opa gereden. Eens gekeken wat met zuinig rijden met een getunede en gechipte T5 mogelijk was --> 7.4 gemiddeld over 65 kmMartijn_bmw schreef: 24 mar 2020, 19:42 Wellicht was ie stuk heter na de rit naar die andere persoon toe?
Als je je CO niet haalt is ff goed heet stoken vaak de oplossing om je CO te laten dalen.
Tnx man.HJ2 schreef: 25 mar 2020, 14:34 Echt een prachtig ding zo!
Ik moest wel lachen om de foto met de pook... 1x met het hout van de auto, 1x met het hout van de vloer
(die laatste vind ik fraaier)
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot en 4 gasten