Had ze straf?FDD schreef: 18 feb 2019, 17:03 Het is dan ook heerlijk comfortabel rijden, achterpassagiers hebben niks te klagen, alhoewel ik vandaag de vrouw weer voor het eerst voorin had.

Had ze straf?FDD schreef: 18 feb 2019, 17:03 Het is dan ook heerlijk comfortabel rijden, achterpassagiers hebben niks te klagen, alhoewel ik vandaag de vrouw weer voor het eerst voorin had.
Gister ook idd.FDD schreef: 21 feb 2019, 19:02
Ik rijd altijd langs de kazerne als ik de vrouw ophaal van werk, dus misschien spot je hem wat vaker.
1x xenonlamp vervangen, geen last van kleurverschil nu?FDD schreef: 23 apr 2019, 09:50 Still going strong....
Inmiddels onder garantie 2 verschillende zaken laten aanpakken bij de dealer:
-2x wielsensor vervangen a 34 euro p/s
-1x linker xenonlamp laten vervangen a 90 euro.
Prijzen vallen tot zover dus heel erg mee, na garantie gaat ook de Lexus, net als destijds de M5, bij de merkdealer in onderhoud.
Wow dat valt mee! Zelfs bij mijn Clio 3 RS waren de kosten zo'n 500 euro waarbij het demonteren van de voorbumper en het monteren van de lampjes de helft van de kosten was...FDD schreef: 23 apr 2019, 09:50 Still going strong....
Inmiddels onder garantie 2 verschillende zaken laten aanpakken bij de dealer:
-2x wielsensor vervangen a 34 euro p/s
-1x linker xenonlamp laten vervangen a 90 euro.
Prijzen vallen tot zover dus heel erg mee, na garantie gaat ook de Lexus, net als destijds de M5, bij de merkdealer in onderhoud.
Is dat raar dan. Mijn Golf GTI stond al klaar terwijl ik nog geen rijbewijs had en ook met de motor was dit het geval.FDD schreef: 09 jan 2020, 09:08 Eerst maar even het rijbewijs halen, daarna proefrijden, wie weet kan ze helemaal geen juiste positie vinden. Nu alvast een auto kopen is daarom een beetje onzin![]()
![]()
![]()
Ik had hetzelfde met mijn E30 320iMartin van der Zwaard schreef: 09 jan 2020, 14:53Is dat raar dan. Mijn Golf GTI stond al klaar terwijl ik nog geen rijbewijs had en ook met de motor was dit het geval.FDD schreef: 09 jan 2020, 09:08 Eerst maar even het rijbewijs halen, daarna proefrijden, wie weet kan ze helemaal geen juiste positie vinden. Nu alvast een auto kopen is daarom een beetje onzin![]()
![]()
![]()
Hij kan er alvast maar staan![]()
Acculader halen dan trekt die accu ook niet leeg.FDD schreef: 08 jan 2020, 11:17
Ook heb ik de accu laten vervangen om te kijken of de wagen nu langer stil kan blijven staan, nu doe ik er 3 weken mee voordat hij leeg is en ik ben
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bakker, Bokkepoot, Downforce Hans, frank de jonge, Kasteel, Kocheler, malle eppie, Marc Sierra, Marcelvv, Richardt. en 12 gasten