Nou,
Nog een maand en dan alweer een jaar in bezit. Gisteren alvast de APK laten doen, want deze loopt eind januari af en dan schitter ik weer door afwezigheid. Ging er fluitend doorheen, geen drama's te melden.
Wel gaf de wagen aan dat het airco filter vervangen moet worden, dus gelijk mee laten pakken a 34 euro excl.

. Ook heb ik de accu laten vervangen om te kijken of de wagen nu langer stil kan blijven staan, nu doe ik er 3 weken mee voordat hij leeg is en ik ben meestal langer weg. Voor de rest nog winterbanden om de velgen laten leggen
Wel spelen er nog wat kleinere garantie zaken welke aangepakt zullen worden, echter heeft Auto Timon goede argumenten om dat later dit jaar aan te pakken, hij zit namelijk momenteel in een verhuizing. Ik heb geen haast wagen functioneert dikke prima.
Na bijna een jaar en 10000 kilometer rijden kan ik wel zeggen dat de LS een zeer betrouwbare wagen is en dat de kosten tot nu toe meer dan meevallen. De wagen bevalt zo goed dat er mogelijk dit jaar een CT200H bijkomt voor de vrouw, zij is bezig met rijlessen en voor haar werk rijd ze straks veel korte stukken.
Ook aan het zoeken voor een mooie aparte set zomervelgen, dus vermoed dat er over een paar maanden wel een update komt met een foto.