Arthur schreef: 06 jan 2019, 11:09 De 'winnaar' daarvan zou ik alsnog niet aanschaffen als straatauto.

Arthur schreef: 06 jan 2019, 11:09 De 'winnaar' daarvan zou ik alsnog niet aanschaffen als straatauto.
Blijf jij maar lekker bij Mercedes, Valtteri !Arthur schreef: 06 jan 2019, 11:09 De 'winnaar' daarvan zou ik alsnog niet aanschaffen als straatauto.
Ik vind wel/niet uitvallen beduidend minder belangrijk dan races winnen en eindstand klassement. We zijn wat dat betreft natuurlijk een beetje aan het dagdromen, want we weten eigenlijk nog niks. Renault beweert erg veel progressie te maken deze winter en dat beweert Honda ook. Abiteboul heeft dat al zo vaak beweerd zonder het waar te maken, dat het geloof bij velen is verdwenen.Luco schreef: 06 jan 2019, 10:08 we hadden het over 2018, dus maar 2 met een honda
2019 is beiden 4, kijken wie er het meeste uitvalt
Het afgelopen jaar de Honda vergelijken net de Renault is appels met peren natuurlijk. Volgend jaar zal eea duidelijk worden.Luco schreef: 06 jan 2019, 17:06 Ik verdedig niks, renault heeft het de adfgelopen jaren niet goed gedaan, maar je moet je wel aan de feiten houden em een feit is dat afgelopen jaar de honda bij tr vaker is uitgevallen dan de renault bij renault,(motorgerelateerd)
Dus is de honda betrouwbaarder?
Is de honda sneller?
Dat zal aankomend jaar blijken, maar om nu te blaten dat de honda betrouwbaarder is klopt gewoon niet.
Logisch vervolg. Analoog aan voetbal. Spelers die ondermaats presteren (in dit geval Vettel), waarna de teambaas (trainer) de laan uit wordt gestuurd.Arthur schreef: 07 jan 2019, 11:14 Wat anders dan het RB versus Renault gebeuren. Arrivabene ligt eruit bij Ferrari: https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/3 ... r-binotto/
Mijn tweede redenatie hoort ook te volgen te zijn. In directe confrontaties met de twee beste rijders in het veld (Hamilton en Verstappen) is Vettel in het seizoen 2018 keer op keer door het ijs gezakt. Ook in het jaar daarvoor heeft ie in de wheel to wheel duels geen indruk kunnen maken. Misschien is er iets met hem aan de hand waar we geen weet van hebben, maar tot die tijd kun je alleen maar concluderen dat ie aan beheersing en controle heeft ingeboet. Ik zie geen reden om aan te nemen dat ie deze trend in dit jaar zou weten om te draaien. Intussen wordt Verstappen alleen maar sterker. Ik wist het wel als ik het bij de Scuderia voor het zeggen had. Daarvoor hoef ik geen gekleurde bril op te hebben.Arthur schreef: 07 jan 2019, 14:11 Vettel (4x wereldkampioen) schrijf jij af? En het talent van Leclerc ook? De enige die Ferarri weer wereldkampioen kan maken is dus Verstappen... Je 1e reactie is te volgen, daarna gaat je roze bril weer op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten