Deze heb ik onder mijn Golf GTISander-E46 schreef: 13 dec 2017, 20:18 Ziet er beter uit!
IMG_0201.JPG
Ik vind deze velgen fantastisch.

Deze heb ik onder mijn Golf GTISander-E46 schreef: 13 dec 2017, 20:18 Ziet er beter uit!
IMG_0201.JPG
Ik vind deze velgen fantastisch.
Oke oke ben overtuigd///Joost schreef: 13 dec 2017, 22:25 Met alle respect, maar die wielen vind ik echt niet mooi. Houd lekker de velgen die je nu hebt. Dat staat echt prima!
Had er nog nooit één meegemaakt die zo vast zat...misschien te maken met het koude weer? Dacht straks trek ik hele pook uit de autoKnot schreef: 14 dec 2017, 01:12 Altijd lekker die pookknop eraf rukken in zn 2 en de nieuwe erop rammen!
Voor de kerst wordt wat lastig, kom erop terug.
Ik mis het glas rode wijn in de bekerhouder944-20v schreef: 13 dec 2017, 20:02 Zo, eerste mod is een feit.
Van:
Untitled by Reinier Kleis, on Flickr
Naar:
Hoe top (Y), congrats
944-20v schreef: 13 dec 2017, 20:02 Zo, eerste mod is een feit.
![]()
Hele goede infoJWtje schreef: 15 dec 2017, 10:59 Zomaar een tip m.b.t. de klepseals. Mijn E61 545 had wel het probleem dat ie ging roken. Aangezien ik in de bagger werk en we een hele berg machines hebben die allerlei verschillende soorten olie nodig hebben dit even bij onze adviseur neergelegd.
Hij adviseerde mij er Mobil 1 ESP formula 5W-30 in te knikkeren. Dit is geen volsyntheet maar een hydrocrack olie die overigens niet onder doet voor een vol synthetische variant. De reden dat hij dit adviseerde is dat de ESP Formula een aardige sloot aan weekmakers bevat.
Ik gooi er sindsdien al 2 jaar deze olie in en het roken is helemaal weg. Heeft een paar duizend km geduurd maar totaal geen last meer van. Heb de 5 gekocht met 150k en hij staat nu op 250k dus heel nieuw is ie niet meer.
Ik heb overigens geen aandelen bij Mobil. In mijn circuitspeeltje doe ik altijd Motul. Voor m'n daily vind ik dat wat aan de duren kant.
Bedankt, interessante informatie. Mijn 645Ci rookt (nog) niet, het olie verbruik weet ik uiteraard nog niet. Ik had zelf ook al even wat onderzoek gedaan naar de preventieve mogelijkheden en kwam onder andere op toevoegingen zoals http://www.leaklock.com/ (er zijn een aantal varianten hiervan, heb de MSDS bladen erop nageslagen en de ingrediënten zijn veelal soortgelijk) wat eigenlijk ook weekmakers zijn.JWtje schreef: 15 dec 2017, 10:59 Zomaar een tip m.b.t. de klepseals. Mijn E61 545 had wel het probleem dat ie ging roken. Aangezien ik in de bagger werk en we een hele berg machines hebben die allerlei verschillende soorten olie nodig hebben dit even bij onze adviseur neergelegd.
Hij adviseerde mij er Mobil 1 ESP formula 5W-30 in te knikkeren.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 12 gasten