2 doorklik klemmetjes voor de grille en een haak voor de bestuurdersmat.... kosten 3 euro

fuseekogel schreef: 02 mei 2017, 08:21 Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Hou je de hand wel een beetje op de knip? Want €3 versleutelen en €1 afschrijven is nog steeds een hoop geld, zeker gezien de waarde
Ding heeft maar 155pk/195nm dus stukken minder dan de E36 328i bijvoorbeeld maar ik vind het ook een sport om met minder vermogen lol te hebben. Met 326pk/450nm ding het makkelijker dwars op droog maar ook deze kreeg ik net haaks met de goodyears eronder, kost wel een hoop moeite maar hij gaat wel. Volgende keer eens met een regenbui kijken wat hij kan.
Alleen die B6 mocht je geen korte veren op zetten eigenlijk dan moet je de B8 hebben en die is weer niet leverbaar voor de IS200....Jan-Willem schreef: 05 mei 2017, 10:14 Persoonlijk zou ik voor Bilstein gaan met H&R progressieve veren.
Ik vind eibach niet fijn te hard op korte stoten en te zacht als je hard door een bocht gaat.
Onder de Z3 komt een H&R schroefset, die maakt gebruik van dikke Bilstein dempers.Knot schreef: 05 mei 2017, 10:56Alleen die B6 mocht je geen korte veren op zetten eigenlijk dan moet je de B8 hebben en die is weer niet leverbaar voor de IS200....Jan-Willem schreef: 05 mei 2017, 10:14 Persoonlijk zou ik voor Bilstein gaan met H&R progressieve veren.
Ik vind eibach niet fijn te hard op korte stoten en te zacht als je hard door een bocht gaat.
Zet jij wel meteen de juiste spullen op mijn toekomstige Z3?![]()