Heeft dat nu nog zin dan? Rommelig? Topic is een chronologisch "verhaal" mbt de aanpak van de aero van a tm z.
Had idd misschien beter een "gewoon" topic kunnen aanmaken. Maar degene hier op het forum heb ik nog nooit een auto verkocht
Moet het eerder hebben van mond op mond reclame. Sta 100% achter deze aero. Optisch en technisch in top staat. Rdw en APK volgen nog. Verwacht geen verrassingen bij de APK. Is dit wel zo dan wordt dat opgelost.
Toevallig vandaag contact gehad met iemand die interesse heeft in de aero. Komt aankomende week kijken.
Auto heeft uiteindelijk maar twee puntjes:
-banden moeten tzt vervangen worden. Bewust niet zelf vervangen. Gezien de pk's zou ik persoonlijk voor goede a-merk banden gaan. Dit laat ik liever over aan de nieuwe eigenaar.
-en ondanks dat de aero koud weer is gewend is een steenslag plekje een barst geworden. Nieuwe ruit kost 359,- Nieuwe ruit laten we over aan de nieuwe eigenaar
Dit alles wordt natuurlijk meegenomen in de evt onderhandelingen. Daarnaast hebben we nog een winterset (met max profiel) die niet in de evt verkoop is meegenomen maar waar wij mogelijk nog iets mee kunnen compenseren.
Verder is het een zeer mooie, strakke, dikke en technische zeer goede Aero.
Geen euro bezuinigd om dit resultaat te behalen. Er is ook geen haast met een evt verkoop. Nieuw bezoek aan Zweden staat pas in april op de planning als ik vakantie heb.
Geld op de bank heeft ook geen meerwaarde gezien de huidige rente