NSXRS schreef:En enkele mensen halen hierboven situaties aan die helemaal niet van toepassing zijn voor het geval dat ik omschreef...
Welkom bij DF

NSXRS schreef:En enkele mensen halen hierboven situaties aan die helemaal niet van toepassing zijn voor het geval dat ik omschreef...
Hoe groot zou jij het % van je bezoekers inschatten dat zich even prettig wil voelen door een te duur klokje even om de pols te hebben. om daarna niks te kopen/ie nooit meer terug te komen?Robin schreef:maar heb ook 'n klein businessje en klanten. Ben ik wijs mee!
>80%....geen grap. tijd erin steken en nooit weer zien... vertel mij wat.,.. gelukkig doe ik intereuropees mooie/snelle/goeie handel.smiley schreef:Hoe groot zou jij het % van je bezoekers inschatten dat zich even prettig wil voelen door een te duur klokje even om de pols te hebben. om daarna niks te kopen/ie nooit meer terug te komen?Robin schreef:maar heb ook 'n klein businessje en klanten. Ben ik wijs mee!
Als een soort van sport...Herken je ze al als ze nog geen stap over de drempel gezet hebben?Robin schreef:>80%....geen grap. tijd erin steken en nooit weer zien... vertel mij wat.,..smiley schreef:Hoe groot zou jij het % van je bezoekers inschatten dat zich even prettig wil voelen door een te duur klokje even om de pols te hebben. om daarna niks te kopen/ie nooit meer terug te komen?Robin schreef:maar heb ook 'n klein businessje en klanten. Ben ik wijs mee!
Joy schreef:Nou, wel dus. Proefrit met een Mazda 2 gemaakt. Wat een slechte geluidsisolatie en stuiterig onderstel. Had ik niet in de showroom of uit de folder kunnen weten.
Proefrit met een Mercedes Sprinter automaat. Automaat schakelt bij het minste geringste terug en is totaal niet geschikt voor het trekken van een aanhanger. Keuze daardoor op een handbak gevallen.
Ik koop toch echt geen auto vanuit de folder, maakt niet uit of het een Ferrari is of een bedrijfswagen.
Daar kan ik toch echt niet in meegaan. Misschien dat dit op gaat voor Jan Modaal die altijd al een 5 serie had willen hebben, maar iemand met genoeg centen op de bank, en die niet anders gewend is dan in die klasse auto's te rijden, zal echt wel de overweging maken tussen een Audi, MB, BMW of Jag. Je gaat er voor het gemak even vanuit dat 99% van de BMW rijders een autofanaat is, maar zo werkt het echt niet irl.RVV schreef:Heel verhaal