mini cooper S JCW parklane 2006

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Wannes

Bericht door Wannes » 09 mei 2008, 12:28

zoals je weet ben ik een moment bezig geweest met een corvette ....en dat was zo goed als rond...maar dan heb ik dat weekendje met de 360 spider van ne maat meegmaakt ( op en af Monaco) en ik ben verloren... niet alleen is dat een zalige bak met een uitstekende F1 versnellingsbak, je kan er ook perfect 160 mee cruisen en toch het gevoel hebben dat je snel onderweg bent, en dat ga ik in de vette niet hebben vrees ik...en constant boven de 200 rijden om de kicks te zoeken is niet echt meer aan te raden...ik moet binnenkort weer voor 45 dagen met de fiets rondbollen :? ...
dus voor mijn part: een 360 spider F1 in het rood , met een zwarte challengegrill en gele scuderiaschildjes , en liefst met zwart interieur eventueel met rode stiksels, en daar zou ik dan 430 wielen onderzwieren en een voorlipje van Hamann...en dan is da spel af voor mij :wink: ik weet er trouwens zo eentje staan ( en die heeft dan nog de carbon kuipzetels) maar ik moet eerst de porsche zien te verkopen...

Bob Gervais

Bericht door Bob Gervais » 09 mei 2008, 12:41

Wannes,

wat had je als prijs in gedachten voor je Porsche?

Bob
(al lang geregistreerd, maar bijna geen berichten want voorlopig weinig informatief te melden, en (nog) geen supercar in bezit om in een "Mijn auto" topic te showen en dan weer te verdwijnen)

Wannes

Bericht door Wannes » 09 mei 2008, 13:24

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=132347439

over de prijs kunnen we nog praten , maar dan moet je hem wel eerst IRL komen bekijken , want het is echt wel een prachtige kar!!

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mei 2008, 15:11

Succes met de verkoop Wannes, eneuh zo'n kappers 360 spider heeft wel een heeeel snelle fhön :lol: :wink: lekker geluidje onder vollast en haar achterover verzekerd :wink: dikke zonnebril op en gaan.

Bob Gervais

Bericht door Bob Gervais » 13 mei 2008, 11:15

Wannes,

a-b-s-o-l-u-t-e prachtkar, maar jammer genoeg wel boven mijn budget.
Moest de verbouwing aan mijn huis een jaar verder staan zou ik zeker komen kijken en praten over de prijs, maar jammer genoeg staan er nu toch nog enkele zaken een beetje hoger op het prioriteiten lijstje (waar nu ook net een degelijke carport is aan toegevoegd om een prachtbak als deze onder te kunnen stallen).

Succes met de verkoop,

Bob

Wannes

Bericht door Wannes » 23 jul 2008, 13:34

de mkII factory JCW is toegekomen !! maar denk dat ik de mkI toch ook nog een tijdje ga bijhouden... de porsche is weg dus is er plaats in de garage... en aangezien ik niet wil braderen met deze kar ( is me veel te dierbaar :wink: ) ga ik rustig het juiste moment afwachten..en als dat 2009is ...dan is dat maar zo..zal ik ondertussen wel blijven genieten van mijn compressorke 8)

Wannes

Bericht door Wannes » 23 jul 2008, 17:09

help....ik heb mogelijk een koper...

gaat een zwaar afscheid worden als dat door gaat gaan... maar misschien is het maar beter zo...ik dacht de mkI in eerste fase te gebruiken om wat op circuit te gaan ...maar daarvoor is hij langs de ene kant te duur ...en van de andere kant niet competitief genoeg....

dan kan ik hem beter wegdoen , en een deftig geprepareerde kar kopen voor een fractie van het geld... en als ik daarmee het decor in ga is dat geen ramp....

maar het zal toch raar zijn om afscheid te nemen...

Plaats reactie