dus voor mijn part: een 360 spider F1 in het rood , met een zwarte challengegrill en gele scuderiaschildjes , en liefst met zwart interieur eventueel met rode stiksels, en daar zou ik dan 430 wielen onderzwieren en een voorlipje van Hamann...en dan is da spel af voor mij
mini cooper S JCW parklane 2006
- Wannes
zoals je weet ben ik een moment bezig geweest met een corvette ....en dat was zo goed als rond...maar dan heb ik dat weekendje met de 360 spider van ne maat meegmaakt ( op en af Monaco) en ik ben verloren... niet alleen is dat een zalige bak met een uitstekende F1 versnellingsbak, je kan er ook perfect 160 mee cruisen en toch het gevoel hebben dat je snel onderweg bent, en dat ga ik in de vette niet hebben vrees ik...en constant boven de 200 rijden om de kicks te zoeken is niet echt meer aan te raden...ik moet binnenkort weer voor 45 dagen met de fiets rondbollen
...
dus voor mijn part: een 360 spider F1 in het rood , met een zwarte challengegrill en gele scuderiaschildjes , en liefst met zwart interieur eventueel met rode stiksels, en daar zou ik dan 430 wielen onderzwieren en een voorlipje van Hamann...en dan is da spel af voor mij
ik weet er trouwens zo eentje staan ( en die heeft dan nog de carbon kuipzetels) maar ik moet eerst de porsche zien te verkopen...
-
Bob Gervais
- Wannes
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=132347439
over de prijs kunnen we nog praten , maar dan moet je hem wel eerst IRL komen bekijken , want het is echt wel een prachtige kar!!
over de prijs kunnen we nog praten , maar dan moet je hem wel eerst IRL komen bekijken , want het is echt wel een prachtige kar!!
-
Bob Gervais
Wannes,
a-b-s-o-l-u-t-e prachtkar, maar jammer genoeg wel boven mijn budget.
Moest de verbouwing aan mijn huis een jaar verder staan zou ik zeker komen kijken en praten over de prijs, maar jammer genoeg staan er nu toch nog enkele zaken een beetje hoger op het prioriteiten lijstje (waar nu ook net een degelijke carport is aan toegevoegd om een prachtbak als deze onder te kunnen stallen).
Succes met de verkoop,
Bob
a-b-s-o-l-u-t-e prachtkar, maar jammer genoeg wel boven mijn budget.
Moest de verbouwing aan mijn huis een jaar verder staan zou ik zeker komen kijken en praten over de prijs, maar jammer genoeg staan er nu toch nog enkele zaken een beetje hoger op het prioriteiten lijstje (waar nu ook net een degelijke carport is aan toegevoegd om een prachtbak als deze onder te kunnen stallen).
Succes met de verkoop,
Bob
- Wannes
de mkII factory JCW is toegekomen !! maar denk dat ik de mkI toch ook nog een tijdje ga bijhouden... de porsche is weg dus is er plaats in de garage... en aangezien ik niet wil braderen met deze kar ( is me veel te dierbaar
) ga ik rustig het juiste moment afwachten..en als dat 2009is ...dan is dat maar zo..zal ik ondertussen wel blijven genieten van mijn compressorke 8)
- Wannes
help....ik heb mogelijk een koper...
gaat een zwaar afscheid worden als dat door gaat gaan... maar misschien is het maar beter zo...ik dacht de mkI in eerste fase te gebruiken om wat op circuit te gaan ...maar daarvoor is hij langs de ene kant te duur ...en van de andere kant niet competitief genoeg....
dan kan ik hem beter wegdoen , en een deftig geprepareerde kar kopen voor een fractie van het geld... en als ik daarmee het decor in ga is dat geen ramp....
maar het zal toch raar zijn om afscheid te nemen...
gaat een zwaar afscheid worden als dat door gaat gaan... maar misschien is het maar beter zo...ik dacht de mkI in eerste fase te gebruiken om wat op circuit te gaan ...maar daarvoor is hij langs de ene kant te duur ...en van de andere kant niet competitief genoeg....
dan kan ik hem beter wegdoen , en een deftig geprepareerde kar kopen voor een fractie van het geld... en als ik daarmee het decor in ga is dat geen ramp....
maar het zal toch raar zijn om afscheid te nemen...