Kijk, de GTS is by no means een slechte auto of zo, maar een auto die IMHO die alleen dan het beste van zich laat zien als je tussen 75 en 100% van de max rijdt, hup de Eifel in en dat soort werk, gewoon een dag lekker los, daarna mooi parkeren in de garage.
Voor een dd doe je de kar, hoe mooi ook, te kort, je wil gassen met het ding, je wil sturen met het ding, je wil hem hoeken, je wil dat ie in de veren gaat hangen, je wil werken in het ding.......................alleen doe je dat niet als je achteraan sluit in woon werk verkeer. (althans ik niet

)
Het heeft ook niets te maken met rij comfort, die is bij de GTS waanzinnig goed, het heeft te maken met de competenties van de kar en wanneer die competenties het best tot zijn recht komen. Een M2-3-4 hebben IMHO een betere dd competentie, omdat je ze niet tot de max hoeft te gebruiken voor max DF, de GTS moet dat dus wel !!
Je wil toch horen hoe het ding machtig prachtig jankt bij 7-8 k RPM, das nagenoeg niet haalbaar in het normale verkeer, dus ik wil dit als een 2e auto, een kar erbij zoals reeds eerder gemeld, doe me dan maar een turbo M2-3-4 als dd.
Ik ga kijken of ik de GTS mogelijk toch als zodanig voor me zelf zo kan behouden. Bij een dagje knallen past alles wel degelijk op zijn plek !!
Het antwoord op dit draadje is duidelijk dus, beide karren, met ieder een eigen specifiek inzet moment. Toen ik de 1M erbij had had ik meer lol aan de GTS, gewoon omdat je er dan echt voor gaat zitten, nu als dd valt dat aspect weg.