blijft er dan nog residu (of hoe heet dat) achter wat je eraf moet halen met 1 of ander iets?
KTM X- BOW Clubsport, Update p7
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: KTM X- BOW Clubsport
zo, das wel ff een karweitje
, kan je nagaan (denk ik) als je een gewone 4 deurs auto moet ontwrappen...
blijft er dan nog residu (of hoe heet dat) achter wat je eraf moet halen met 1 of ander iets?
blijft er dan nog residu (of hoe heet dat) achter wat je eraf moet halen met 1 of ander iets?
- Roy RS
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: KTM X- BOW Clubsport
nee dat blijft gewoon schoon eronder, wat er over blijft veeg je met je hand zo eraf.
Ik denk overigens dat ik liever een gewone auto unwrap, want die blijft staan en dan kun je flink trekken, omdat bij mij alles om dat randje zat, moest ik de panels eraf halen en dan kun je geen kracht zetten en moet je alles met je vingertoppen doen.
Bij een gewone auto kun je, mits je een begin hebt, gewoon met 2 volle handen trekken...
Ik denk overigens dat ik liever een gewone auto unwrap, want die blijft staan en dan kun je flink trekken, omdat bij mij alles om dat randje zat, moest ik de panels eraf halen en dan kun je geen kracht zetten en moet je alles met je vingertoppen doen.
Bij een gewone auto kun je, mits je een begin hebt, gewoon met 2 volle handen trekken...
- TurboClouseau
- Berichten: 2059
- Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
- Locatie: Grunn
Re: KTM X- BOW Clubsport
Wat een gaaf ding zeg. Vond hem in het grijs ook wel tof!
Hier ligt toch de 1.8T 20V in met motorcode BAM of APX?
Hier ligt toch de 1.8T 20V in met motorcode BAM of APX?
- Roy RS
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: KTM X- BOW Clubsport
René Kloeze schreef:Wat een gaaf ding zeg. Vond hem in het grijs ook wel tof!
Hier ligt toch de 1.8T 20V in met motorcode BAM of APX?
Nee 2.0, uit mijn hoofd bwa
- TurboClouseau
- Berichten: 2059
- Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
- Locatie: Grunn
Re: KTM X- BOW Clubsport
ah okee. de TFSIRoy RS schreef:René Kloeze schreef:Wat een gaaf ding zeg. Vond hem in het grijs ook wel tof!
Hier ligt toch de 1.8T 20V in met motorcode BAM of APX?
Nee 2.0, uit mijn hoofd bwa
- Booooh
- Berichten: 3548
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Locatie: https://dbf.nl
Re: KTM X- BOW Clubsport
Zo dat is toch nog snel geregeld in mijn vakantie, gaaf ding weer, veel plezier er mee, het weer is goed komende periode dus maximaal genieten 
- Luco
- Berichten: 29659
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: KTM X- BOW Clubsport
Ook de oude 2.0 s3 motoren hadden al 330 pk met de kleine turbo, met de grote kunnen ze naar 380 pk, dan worden de injectoren het hekele punt (en koeling)Ik weet niet welke 380 pk motoren je bedoelt, maar volgens mij wordt de 5 cilinder audi motor nog niet op de straat toegepast, wellicht in de RR op special request, maar verder niet
Wel zit in de huidige X-Bow de S3 motor, die is op veel vlakken hetzelfde ,maar heeft een grotere (K04) turbo, injectoren en in-uitlaat en geeft zo standaard 300pk, daar rijden er aardig wat van rond met rond de 330pk
Dat kitje kun je ook op de mijne zetten, of een engine swap, maar ik ben gewoon tevreden met dit voorlopig.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: KTM X- BOW Clubsport
Wat een buitenaards gaaf ding zeg !!! Echt heel veel rijplezier ermee !!!
- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: KTM X- BOW Clubsport
Ik begrijp dat je fanclub m niet op CPZ kan bewonderen vrijdag?
Het wordt lekker rustig verder volgens mij. Maar ja, als ik alles zo lees kun je je niet inhouden...
Nogmaals, als het nodig is wil ik je graag beteugelen of bevleugelen, whatever it takes...
Het wordt lekker rustig verder volgens mij. Maar ja, als ik alles zo lees kun je je niet inhouden...
Nogmaals, als het nodig is wil ik je graag beteugelen of bevleugelen, whatever it takes...
- WJ
- Berichten: 12044
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: KTM X- BOW Clubsport
Staat er heerlijk bij zo.Roy RS schreef:
Dat over die deuren die niet open hoeven had ik nog niet eens over nagedacht. Is er een beetje fatsoenlijk in en uit te stappen in zo'n ding? Als je de foto's zo ziet lijkt het een aardige "sprong".
-
Onlinesmiley
- Berichten: 9787
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: KTM X- BOW Clubsport
Hier heb je wat referentie.

- Roy RS
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: KTM X- BOW Clubsport
referentie voor wat?
Dat is overigens het prototype, zie je aan de spiegels, schroefjes onder in de neus en hofdkussens hebben een kier.
Dat is overigens het prototype, zie je aan de spiegels, schroefjes onder in de neus en hofdkussens hebben een kier.
- JoostSchouten
- Berichten: 1392
- Lid geworden op: 16 mar 2009, 13:56
- Locatie: Waalwijk
Re: KTM X- BOW Clubsport
Referentie voor hoe laag zo'n auto is denk ik. 
Gaaf ding Roy! Oranje kleurtje geeft de agressie net ff wat beter weer, goed dat de folie er af is.
Doe snel eens een filmpje voor het geluid/acceleratie
Gaaf ding Roy! Oranje kleurtje geeft de agressie net ff wat beter weer, goed dat de folie er af is.
Doe snel eens een filmpje voor het geluid/acceleratie
- Roy RS
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: KTM X- BOW Clubsport
ah inderdaad, ik had een paar posts gemist!
@spijkerhard: ik heb een drukke agenda en eigenlijk past het niet vrijdag, maar misschien de avondsessie na de lightweight (4 uur lukt zeker niet) Jouw hulp ga ik zeker gebruik van maken, dat was super bevallen met de Ariel destijds, wat was dat cool he
@ WJ: is geen sprong, je stapt op kniehoogte in en je stapt op het stoeltje/kussen dus dat gaat super. Je kunt ook op de treeplank staan voor het instappen als je niet te zwaar bent,dan is het helemaal een klein stapje.
gisteren weer een paar uur gereden (en de eerste keer tanken is nóg niet leeg) en wat is het genieten! Het blijft lekker om de turbo te horen briesen en de voorwaartse kracht blijft verbazen. De reacties zijn niet normaal, dat begint nu al wel te vervelen, maar dat hoort er dan maar bij.
Verbruik met flink trappen is 13/100, met wat snelweg en normaal rijden is het rond de 10/100. Die 13 is vooral omdat ik nu de hele tijd terugzak tot bijna stilstand om vervolgens weer de turbopower te voelen

@spijkerhard: ik heb een drukke agenda en eigenlijk past het niet vrijdag, maar misschien de avondsessie na de lightweight (4 uur lukt zeker niet) Jouw hulp ga ik zeker gebruik van maken, dat was super bevallen met de Ariel destijds, wat was dat cool he
@ WJ: is geen sprong, je stapt op kniehoogte in en je stapt op het stoeltje/kussen dus dat gaat super. Je kunt ook op de treeplank staan voor het instappen als je niet te zwaar bent,dan is het helemaal een klein stapje.
gisteren weer een paar uur gereden (en de eerste keer tanken is nóg niet leeg) en wat is het genieten! Het blijft lekker om de turbo te horen briesen en de voorwaartse kracht blijft verbazen. De reacties zijn niet normaal, dat begint nu al wel te vervelen, maar dat hoort er dan maar bij.
Verbruik met flink trappen is 13/100, met wat snelweg en normaal rijden is het rond de 10/100. Die 13 is vooral omdat ik nu de hele tijd terugzak tot bijna stilstand om vervolgens weer de turbopower te voelen
-
Onlinesmiley
- Berichten: 9787
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: KTM X- BOW Clubsport
Het is voor sommigen ook alsof batman persoonlijk een ritje aan het maken is. Zo weinig zie je dat ding.Roy RS schreef:De reacties zijn niet normaal, dat begint nu al wel te vervelen, maar dat hoort er dan maar bij.
Ik denk dat je ook zult gaan meemaken dat mensen rare capriolen uithalen op de weg, om het ding beter te zien.
- Roy RS
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: KTM X- BOW Clubsport
Gisteren ff een video'tje geschoten om te kijken of de hoek van de camera zo goed is, als ik dan een trackday doe kan ik meteen filmen zonder uren uit te vogelen hoe ik hem erop moet zetten. Ik heb een externe mic gekocht, maar die heb ik hier nog niet gebruikt, je hoort daarom helaas het heerlijk afblaas geluid van de turbo niet...
De afgelopen week alles nagelopen en het karretje is gewoon echt dik in orde, voor heb ik de race veren en dempers met adjustable pushrods, dat was een extra die ik voorheen nog niet wist, ik dacht dat er enkel de veren omgewisseld waren (van wit/standaard naar rood/race) Verder wat met een lakstiftje gespeeld, de voorruit eraf gehaald en de OBD uitgelezen op eventuele foutcodes, die waren er niet...Eric bedankt voor je tijd!
Gisteren een flink stuk gereden, grappig is dat je echt héél goed merkt als er een passagier aan boord is, hij is uitgewogen voor 1 persoon, dat merk je dan meteen, had niet verwacht dat dat zo spits kwam, dus maar eens uitzoeken hoeveel klikjes ik mijn kant strakker moet zetten of de bijrijderskant losser om dat in balans te hebben met passagier.



De afgelopen week alles nagelopen en het karretje is gewoon echt dik in orde, voor heb ik de race veren en dempers met adjustable pushrods, dat was een extra die ik voorheen nog niet wist, ik dacht dat er enkel de veren omgewisseld waren (van wit/standaard naar rood/race) Verder wat met een lakstiftje gespeeld, de voorruit eraf gehaald en de OBD uitgelezen op eventuele foutcodes, die waren er niet...Eric bedankt voor je tijd!
Gisteren een flink stuk gereden, grappig is dat je echt héél goed merkt als er een passagier aan boord is, hij is uitgewogen voor 1 persoon, dat merk je dan meteen, had niet verwacht dat dat zo spits kwam, dus maar eens uitzoeken hoeveel klikjes ik mijn kant strakker moet zetten of de bijrijderskant losser om dat in balans te hebben met passagier.
- MartijnGizmo
- Berichten: 13068
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: KTM X- BOW Clubsport
DF pur sang! 
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: KTM X- BOW Clubsport
geeft een ander geluidje dan ik verwachte van de 4 pitter
heel klein beetje 5 pitter idee, dat vond ik ook al bij een andere 4 pitter sportieve audi een tijdje terug.
leuk speels ding zo te zien, kan nog wel een 100pk extra in om het meer scary
te maken denk ik 
heel klein beetje 5 pitter idee, dat vond ik ook al bij een andere 4 pitter sportieve audi een tijdje terug.
leuk speels ding zo te zien, kan nog wel een 100pk extra in om het meer scary
- Roy RS
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: KTM X- BOW Clubsport
zonder kat klinkt het best aardig zo inderdaad, met kat wel heel braaf...
- Martijn_bmw
- Berichten: 29138
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: KTM X- BOW Clubsport
Echt een heel gaaf apparaat blijft het!
-
allen
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: KTM X- BOW Clubsport
Transformers!
Wat vind je uiteindelijk leuker? Met of zonder voorruit?
- Roy RS
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: KTM X- BOW Clubsport
Zonder, maar een rit naar de rit is simpelweg confortabeler met ruit. Hoewel ik vandaag geleerd heb dat de zitting eruit kan en er een dun foampje voor in de plaats (want dit is veel te comfortabel
). Dan zit ik wellicht net onder de wind, die komt nu net boven ooghoogte op de helm...als de helmlift weg is, heb ik geen voorruit meer nodig!
- TurboClouseau
- Berichten: 2059
- Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
- Locatie: Grunn
Re: KTM X- BOW Clubsport
Porno!
-
Arthursx
- Berichten: 942
- Lid geworden op: 30 jan 2013, 21:12
Re: KTM X- BOW Clubsport
Super gaaf!
- Roy RS
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: KTM X- BOW Clubsport
vorige week nog de remblokken vervangen rondom, dat geeft een vele betere bite en nu herinnert het me weer aan de stopkracht van de Atom!
Verder even zonder zitdeel van de "stoel" gereden, ik denk dat ik een stukje 1cm racepadding erin maak ipv de 4-5 cm zitvlak van de " stoel", dit scheelt net genoeg volgens mij om de wind grotendeels van de helm af te krijgen én het zwaartepunt ligt natuurlijk weer iets lager, zal wel iets minder comfortabel zijn vrees ik, maar dan hoef ik niet veel met voorruit te rijden.
Verder even zonder zitdeel van de "stoel" gereden, ik denk dat ik een stukje 1cm racepadding erin maak ipv de 4-5 cm zitvlak van de " stoel", dit scheelt net genoeg volgens mij om de wind grotendeels van de helm af te krijgen én het zwaartepunt ligt natuurlijk weer iets lager, zal wel iets minder comfortabel zijn vrees ik, maar dan hoef ik niet veel met voorruit te rijden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten
