blijft er dan nog residu (of hoe heet dat) achter wat je eraf moet halen met 1 of ander iets?
René Kloeze schreef:Wat een gaaf ding zeg. Vond hem in het grijs ook wel tof!
Hier ligt toch de 1.8T 20V in met motorcode BAM of APX?
ah okee. de TFSIRoy RS schreef:René Kloeze schreef:Wat een gaaf ding zeg. Vond hem in het grijs ook wel tof!
Hier ligt toch de 1.8T 20V in met motorcode BAM of APX?
Nee 2.0, uit mijn hoofd bwa
Ook de oude 2.0 s3 motoren hadden al 330 pk met de kleine turbo, met de grote kunnen ze naar 380 pk, dan worden de injectoren het hekele punt (en koeling)Ik weet niet welke 380 pk motoren je bedoelt, maar volgens mij wordt de 5 cilinder audi motor nog niet op de straat toegepast, wellicht in de RR op special request, maar verder niet
Wel zit in de huidige X-Bow de S3 motor, die is op veel vlakken hetzelfde ,maar heeft een grotere (K04) turbo, injectoren en in-uitlaat en geeft zo standaard 300pk, daar rijden er aardig wat van rond met rond de 330pk
Dat kitje kun je ook op de mijne zetten, of een engine swap, maar ik ben gewoon tevreden met dit voorlopig.
Staat er heerlijk bij zo.Roy RS schreef:
Het is voor sommigen ook alsof batman persoonlijk een ritje aan het maken is. Zo weinig zie je dat ding.Roy RS schreef:De reacties zijn niet normaal, dat begint nu al wel te vervelen, maar dat hoort er dan maar bij.
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Gus, m@rco, sdh, TurboClouseau en 22 gasten