Ben
Mijn volgende auto gaat een SUV worden, graag ieders mening?
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: Mijn volgende auto gaat een SUV worden, graag ieders men
X6, no doubt about it
...
Ben
Ben
- RutgerK
Is de Infinity FX al langsgekomen?
- Eric-328
Fixed my ass...Luco schreef:'Eric-328 schreef:Outsider; Hyundai santa fe. Heerlijk reisauto vol met opties. Erg comfortabel! Rijdt ook zeker niet slecht.
Voorlopig ruimte, ook op de achterbank. Mijn vrouw rijdt hem. Ik ervaar het als een vooruitruitgang als ik van de x5 in de santa fe stap, Rijdt stukken beter.
Gefixt
overloper
Waar heb jij als "rasoverloper" jouw wensballon opgelaten met oud op nieuw?
- alt
RudgerK, ook bij Datsun Amsterdam geweest, de enigste verkoper was ingesprek, naar de Infinity's gekeken, nette auto's van binnen, maar de het model, niet mijn smaak.
Booooh, de X6, moet ik aan de trekkertrek denken, je kan de X6 zo voor de sleepwagen zetten.
Marc R: in HHW verblijf ik.
Vrijdag met de Benz proefrijden.
Booooh, de X6, moet ik aan de trekkertrek denken, je kan de X6 zo voor de sleepwagen zetten.
-
Marc R
NSXRS schreef:Ik heb mezelf een nieuwjaarscadeau gegeven.. ben gezwicht voor de grootste SUV met de ster.![]()
Via MB dealer van 1e eigenaar met 1 jaar volledige MB garantie bijgekocht: GL500, met vrijwel alle opties, 03/2007 met 85K Km, dit is de enige Suv die aan al mijn eisen voldoet,levering over ca. 3 weken.
Nu moet ik om ehhh.... meningsverschillen.... thuis te voorkomen maar eens in het wagenpark gaan ruimen... In eerste instantie komen te koop een zwarte Porsche Cayenne Turbo uit 06/2005 ca. 88K Km en een zwarte Subaru Outback 3.0R uit 08/2004, ca. 66K Km. Dus super lage Km..
Liefhebbers hier??
ff foto's maken denk ik?
-
OnlineLuco
Bij mijn BMW vrienden, die renault scene heb ik nu wel gehadEric-328 schreef:Fixed my ass...Luco schreef:'Eric-328 schreef:Outsider; Hyundai santa fe. Heerlijk reisauto vol met opties. Erg comfortabel! Rijdt ook zeker niet slecht.
Voorlopig ruimte, ook op de achterbank. Mijn vrouw rijdt hem. Ik ervaar het als een vooruitruitgang als ik van de x5 in de santa fe stap, Rijdt stukken beter.
Gefixt
overloper![]()
Waar heb jij als "rasoverloper" jouw wensballon opgelaten met oud op nieuw?
-
S-J
Die in zuidoost? Verschrikkelijke Nissan dealer, ben daar ook nooit geholpen (2x geweest met serieuze interesse in het aanbod, zakelijk)alt schreef:RudgerK, ook bij Datsun Amsterdam geweest, de enigste verkoper was ingesprek, naar de Infinity's gekeken, nette auto's van binnen, maar de het model, niet mijn smaak.
GL is super.
- alt
Vanmiddag proefgereden met de MB ML350 benzine.
Goede zit, net dashboard, nette auto, comfortabel.
Nu het rijden, dat viel tegen, net of je een een jas van ander heb aangetrokken.
De eerste de beste bocht insturend gaat de auto een stukje rechtuit om daarna de bocht in te gaan.
Met filerijden, gas geven en remmen, moet goed op je qui vive zijn, je kunt bijna niet meer anticiperen.
Ik denk dat het een combinatie is van de elektrische stuurbekrachtiging en het gemis aan stabi's.
Waar je ook aan moet wennen is dat als je je gas loslaat, de auto gaat freewheelen, net of het een tweetakt.
Ook tijdens het rijden is het inschatten van de breedte van de auto lastig, weinig geen punten in je gezichtsveld.
Volgende week de Lexus 450h.
Goede zit, net dashboard, nette auto, comfortabel.
Nu het rijden, dat viel tegen, net of je een een jas van ander heb aangetrokken.
De eerste de beste bocht insturend gaat de auto een stukje rechtuit om daarna de bocht in te gaan.
Met filerijden, gas geven en remmen, moet goed op je qui vive zijn, je kunt bijna niet meer anticiperen.
Ik denk dat het een combinatie is van de elektrische stuurbekrachtiging en het gemis aan stabi's.
Waar je ook aan moet wennen is dat als je je gas loslaat, de auto gaat freewheelen, net of het een tweetakt.
Ook tijdens het rijden is het inschatten van de breedte van de auto lastig, weinig geen punten in je gezichtsveld.
Volgende week de Lexus 450h.
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
En, de Lexus al gereden?
Is de Outlander al aan bod gekomen? Ik moet zeggen dat ie me als A naar B mobiel best bevalt. Door het lage zwaartepunt van de PHEV ligtl ie stabiel. Stuurt aardig direct. Niet echt DF, maar wel een hele andere beleving, dat elektrische rijden.
Ik weet natuurlijk niet of je voor MIA en KIA etc in aanmerking komt, want dan is de prijs een lachertje!
Is de Outlander al aan bod gekomen? Ik moet zeggen dat ie me als A naar B mobiel best bevalt. Door het lage zwaartepunt van de PHEV ligtl ie stabiel. Stuurt aardig direct. Niet echt DF, maar wel een hele andere beleving, dat elektrische rijden.
Ik weet natuurlijk niet of je voor MIA en KIA etc in aanmerking komt, want dan is de prijs een lachertje!
- alt
Met Lexus ga ik zaterdag rijden.
Met de Outlander wil ik niet bij mijn klanten komen, niet mijn auto.
Had dit jaar nog met een Volvo hybride gereden, reed prima, fiscaal heel aantrekkelijk, ziet er ook goed uit, de zit is als in de Audi en het interieur niet mijn smaak.
Ga over enkele weken nog met de Land Rover Evoque rijden.
De BMW x5 wordt mij te duur, de x3 schijnt de betere auto te zijn in de midden klasse van de suv's, maar ook niet mijn auto.
Blijft over de Audi, daar moet ik nog een afspraak voor maken.
Vind een saaie auto.
Eigenlijk vind ik de Benz ml nog het mooist, iets stoerder, maar de rijkwaliteiten waren abominabel.
Misschien met luchtvering rijdt de Benz beter?
Met de Outlander wil ik niet bij mijn klanten komen, niet mijn auto.
Had dit jaar nog met een Volvo hybride gereden, reed prima, fiscaal heel aantrekkelijk, ziet er ook goed uit, de zit is als in de Audi en het interieur niet mijn smaak.
Ga over enkele weken nog met de Land Rover Evoque rijden.
De BMW x5 wordt mij te duur, de x3 schijnt de betere auto te zijn in de midden klasse van de suv's, maar ook niet mijn auto.
Blijft over de Audi, daar moet ik nog een afspraak voor maken.
Vind een saaie auto.
Eigenlijk vind ik de Benz ml nog het mooist, iets stoerder, maar de rijkwaliteiten waren abominabel.
Misschien met luchtvering rijdt de Benz beter?
- GTRene
wellicht dan met de ML 55 AMG rijden?
die zal denk ik een wat ander rijgedrag hebben? maar wel duurder

of de ML 63 AMG
http://popularautomotives.blogspot.nl/2 ... ition.html" onclick="window.open(this.href);return false;
of van een tunert de PC Hoofdstraat uitvoering

http://www.tuning-links.com/news_736_V% ... 3+AMG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
die zal denk ik een wat ander rijgedrag hebben? maar wel duurder
of de ML 63 AMG
http://popularautomotives.blogspot.nl/2 ... ition.html" onclick="window.open(this.href);return false;
of van een tunert de PC Hoofdstraat uitvoering
http://www.tuning-links.com/news_736_V% ... 3+AMG.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
NSXRS
Heb je al met een GL met luchtvering gereden? Ik heb met GL500 gestuurd, is best groot maar vind ik persoonlijk prettiger rijden dan een Cayenne Turbo..
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
- 2000USA
Budget? suggesties lopen nu een beetje uiteen van alleen tussen de 10.000 - 60.000.... 
Zit nogal een veschil tussen een Outlander of een GL...
- edit -
max 2 jaar oud, dus uberhaupt nog redelijk prijzig, 40.000 - 60.000?
Zit nogal een veschil tussen een Outlander of een GL...
- edit -
max 2 jaar oud, dus uberhaupt nog redelijk prijzig, 40.000 - 60.000?
- Martijn_bmw
idd mooie "midi-SUV"Joël D. schreef:Volvo XC60?
- 328Ti
Alt,
Ik ben een BMW fanaat, maar blijf af van de X5 als je je portemonnee niet wil omkeren. Om de 25k gedoe met wishbones, verkeerd afslijtende banden waardoor je leegloopt op een afwijkende maat band. Hoge luchtweerstand = veel gezuip
Bovenstaande geldt voor veel SUV,s die hoog op de poten staan maar alleen ervaring met X5. Een G-klasse is trouwens wel uber.... Het is een tractor ( modellen <1995) maar wel degelijk t.a.v. BMW
Even zonder dollen: waarom geen E38? Bijna altijd vol in de opties, lage afschrijving en genot om in te rijden. Pa en ma hebben nog nooit zoiets gereden en willen m niet meer kwijt. En die luitjes zaten eerst ook te loensen naar en SUV.
Ik ben een BMW fanaat, maar blijf af van de X5 als je je portemonnee niet wil omkeren. Om de 25k gedoe met wishbones, verkeerd afslijtende banden waardoor je leegloopt op een afwijkende maat band. Hoge luchtweerstand = veel gezuip
Bovenstaande geldt voor veel SUV,s die hoog op de poten staan maar alleen ervaring met X5. Een G-klasse is trouwens wel uber.... Het is een tractor ( modellen <1995) maar wel degelijk t.a.v. BMW
Even zonder dollen: waarom geen E38? Bijna altijd vol in de opties, lage afschrijving en genot om in te rijden. Pa en ma hebben nog nooit zoiets gereden en willen m niet meer kwijt. En die luitjes zaten eerst ook te loensen naar en SUV.
- 328Ti
Eens allemaal look a like PC Hoofttractoren c.q. lulverlengerHielke schreef:Een SUV, treurnis in het kwadraat behalve wanneer je rechtuit rijdt.
Maar ieder z'n meug alt![]()
- GTRene
hier een test met wat 'goedkopere' SUV achtign, ik vind bv die Skoda best mooi
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... n=manually" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... n=manually" onclick="window.open(this.href);return false;
- alt
Ik waardeer het meedenken van jullie.
Een sedan wil ik niet meer, waarom ik ben 67, heb mijn ischias is beschadigd door een kapotte autostoel in het verleden. Als ik in de Audi zit verga ik van de pijn na een uurtje rijden.
Vind de Audi S5 nog steeds een mooie auto.
De Audio is 6 jaar oud en heeft nog geen 80.000 km er op zitten en ik rij meestal +-10 jaar met een auto.
Een auto is een slechte investering, daarom wil ik een in mijn ogen een mooie auto.
In de VW Crafter heb geen probleem met rijden, dus gaat het nu een suv worden.
Bijna de zelfde zit, geen sportstoelen, heb eigenlijk nooit begrepen waarom je sportstoelen in een wegauto moet hebben.
Zij zijn niet comfortabel en je kan tegenwoordig niet meer sportief op de openbare weg rijden.
Teveel koekbakkers op weg.
Dus de suv gaat hoogst waarschijnlijk mijn laatste auto worden.
In de Ligier heb ik geen last, rij dan niet meer als 30 minuten met veel adrenaline.
Morgen rijden met een Lexus 450h en dinsdag met een BMW X5.
Als kleuter heb ik een Jeep gehad , welke door middel van een flexibele kabel met een slinger kon laten rijden.
Vandaar, denk ik, dat ik stoere auto's ook leuk vind.
Hielke, alles is gekrompen als je oud bent, maar in je hoofd denk je dat je 18 jaar bent.
Een sedan wil ik niet meer, waarom ik ben 67, heb mijn ischias is beschadigd door een kapotte autostoel in het verleden. Als ik in de Audi zit verga ik van de pijn na een uurtje rijden.
Vind de Audi S5 nog steeds een mooie auto.
De Audio is 6 jaar oud en heeft nog geen 80.000 km er op zitten en ik rij meestal +-10 jaar met een auto.
Een auto is een slechte investering, daarom wil ik een in mijn ogen een mooie auto.
In de VW Crafter heb geen probleem met rijden, dus gaat het nu een suv worden.
Bijna de zelfde zit, geen sportstoelen, heb eigenlijk nooit begrepen waarom je sportstoelen in een wegauto moet hebben.
Zij zijn niet comfortabel en je kan tegenwoordig niet meer sportief op de openbare weg rijden.
Teveel koekbakkers op weg.
Dus de suv gaat hoogst waarschijnlijk mijn laatste auto worden.
In de Ligier heb ik geen last, rij dan niet meer als 30 minuten met veel adrenaline.
Morgen rijden met een Lexus 450h en dinsdag met een BMW X5.
Als kleuter heb ik een Jeep gehad , welke door middel van een flexibele kabel met een slinger kon laten rijden.
Vandaar, denk ik, dat ik stoere auto's ook leuk vind.
Hielke, alles is gekrompen als je oud bent, maar in je hoofd denk je dat je 18 jaar bent.
- GTRene
- Hielke
Jong van hart blijven, daar gaat het om Alt
Je kijk op comfortstoelen mbt het gebruik op de openbare weg deel ik volledig.
Je kijk op comfortstoelen mbt het gebruik op de openbare weg deel ik volledig.
- alt
Vandaag in de meest luxe Benz ML350 met luchtvering gereden.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238968057" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat reed een eind beter en jammer dat de bekleding wit is.
Het is echt een 30 km-zone auto, zonder je gas los te laten glijd de Benz over de drempels.
Enkel de prijs, in Duitsland is de vraagprijs van zo een Benz €.21.000.00 minder.
Als ik het goed heb zit er €15.000.00 bpm op de auto en betaal je het eerste jaar € 10.000.00 + €. 500.00 invoeradvieskosten, dan scheelt dat €. 10.000.00.
En dat is meer dan mijn aow, waar ik 49 jaren voor betaald heb..
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238968057" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is echt een 30 km-zone auto, zonder je gas los te laten glijd de Benz over de drempels.
Enkel de prijs, in Duitsland is de vraagprijs van zo een Benz €.21.000.00 minder.
Als ik het goed heb zit er €15.000.00 bpm op de auto en betaal je het eerste jaar € 10.000.00 + €. 500.00 invoeradvieskosten, dan scheelt dat €. 10.000.00.
-
Marc R
Soort van no-brainer dus Alt.
- dvh
Even los van hoe het rijdt vind ik dit wel een fraaie SUV ! Sjieke verschijning.alt schreef:Vandaag in de meest luxe Benz ML350 met luchtvering gereden.
- GTRene
ziet er idd wel goed uit, netjes en toch wat stoer/dik.